Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar aquest missatge.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Seu electrònica Reus

Cercador de la Seu electrònica


Logo entitat

Ajuntament de Reus

Borsa de treball de tècnic/a mitjà/na (Promoció econòmica)

FO-2025 Concurs oposició

qrcodetelemàtic presentialpresencial envelopecorreu postal reqRepresentacioRequereix acreditar representació

Termini inscripció/presentació

Del 30/05/2025  fins el 20/06/2025

Online

Telemàtic amb identitat digital.

Presencial

  Només per persones físiques, en aplicació de l'article 14 de la llei 39/2015

Oficina d'Atenció Ciutadana -OAC- (Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)

Correu postal

  Només per persones físiques, en aplicació de l'article 14 de la llei 39/2015

Correu postal (Registre general - Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)


Passos a fer

1

Llegir les bases i la convocatòria una vegada publicades al BOPT

.

2

Preparar la documentació i presentar la sol·licitud en termini

a) Telemàticament

Accedeix al tràmit, omple el formulari , adjuntant la documentació que ja tens preparada

Una vegada estigui tot emplenat passaràs a validar i signar.

b) Presencialment

Cal que demanis cita prèvia. El dia i hora concertat t’has de personar a les oficies d’atenció, presentar la sol·licitud i la documentació que tens preparada.

3

Esperar la publicació de la llista provisional i definitiva

En aquests moments s’obre un termini per presentar al·legacions i es convoca a la primera prova del procés de selecció.

4

Seguir el procés

.

Objecte:

L'objecte d'aquestes bases és la constitució d'una borsa de treball tècnic/a mitjà/na (promoció econòmica), mitjançant concurs oposició i torn lliure de l'Ajuntament de Reus.

A la persona titular del lloc de treball de tècnic/a promoció econòmica, li correspondran les següents funcions bàsiques:

1. Planificar, coordinar, executar i avaluar les activitats i plans d’actuació propis de la unitat administrativad’adscripció.
2. Assessorar i donar suport tècnic en l’elaboració i execució de plans d’actuació o activitats en matèria del’especialitat tècnica i de la unitat administrativa d’adscripció.
3. Coordinar-se amb altres serveis i administracions.
4. Coordinar i fer el seguiment del compliment dels plecs i concursos públics des del seu àmbit d’actuació.
5. Vetllar per la seva pròpia seguretat i salut en el seu lloc de treball, d’acord amb els procedimentsestablerts al Pla de Prevenció de Riscos Laborals per la Corporació i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
6. Totes aquelles funcions de caràcter general que li siguin atribuïdes en el seu àmbit de l'organització i competències.

Requisits de les persones aspirants: Veure bases de la convocatòria

Sol·licituds

Tanmateix, les sol·licituds es podran presentar en qualsevol de les formes previstes a l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Les bases i la convocatòria d'aquesta selecció es publicaran al tauler d'edictes electrònic de l'Ajuntament i a la web municipal http://www.reus.cat i estaran exposades fins a la resolució del procés de selecció.
Si els dies d'acabament del termini o actuació obligada són festius o inhàbils, les actuacions s'han de fer el dia hàbil següent.
A partir de la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província de Tarragona (BOPT), tots els anuncis successius s'exposaran al tauler d'edictes electrònic de l’Ajuntament de Reus i al web Municipal http://www.reus.cat..

A destacar:

Per a la presentació telemàtica de la sol•licitud, només és necessari utilitzar una identificació digital. En el cas que no se’n disposi, es pot obtenir facilment l’idcat mòbil, que és  una identificació digital segura, fàcil i ràpida d’obtenir. Ho podeu veure el següent vídeo: com obtenir l’idcat mòbil

Si no heu fet mai un tràmit telemàtic amb l’Ajuntament consulteu la guia El tràmit telemàtic pas a pas que trobareu a la seu electrònica Espai aprenentatge digital que  us ajudarà.

Si no esteu registrats en la base de dades de l’Ajuntament de Reus, primer heu de fer-ho a travès del tràmit Alta a la Base de dades de persones

El pagament de la taxa s’efectuarà en el mateix moment de fer la sol·licitud.
Si optes per la presentació telemàtica el pagament s’efectuarà en línia, la mateixa aplicació t’anirà guiant. Cal tenir a ma la targeta bancària.

Vigència de la borsa de treball:
La vigència d’aquestes bases serà de 2 anys a comptar des de la data de la publicació al taulell d’anuncis de la Corporació de la resolució que aprovi la relació definitiva en l’ordre establert d’acord amb la proposta efectuada pel Tribunal. Exhaurida la seva vigència, els aspirants inclosos decauran en tots dels seus drets derivats de la superació del procés de selecció.

Publicació de la convocatoria

Publicació Bases i convocatòria BOPT de data 29 de maig de 2025

Publicació de modificació de bases i convocatòria BOPT de data 6 de juny de 2025

Per més informació:

Consultar bases de la convocatòria en l’apartat impresos relacionats.

Especificacions tècniques dels documents enviats

Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.



Impresos relacionats



Departament responsable

  • Recursos Humans



Ajuda'ns a millorar!

La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.

Fes la teva valoració