Buscador de la Sede Electrónica
Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.
Buscador de la Sede Electrónica
Institut Municipal Reus Cultura
OF-2022 Concurso oposición libre
Del 02/06/2025  hasta el 01/08/2025
a) Telemàticament
Accedeix al tràmit, omple el formulari, adjuntant la documentació que ja tens preparada i el justficant del pagament
Una vegada estigui tot emplenat passaràs a validar i signar.
b) Presencialment
Has de presentar-te a les oficines de l'imrc dins de l'horari d'oficina amb la documentació ja preparada
En aquests moments s’obre un termini per presentar al·legacions i es convoca a la primera prova del procés de selecció.
Objecte de la convocatòria
És objecte d’aquestes bases específiques regular el procés de selecció, mitjançant el sistema de concurs-oposició, torn lliure, per a la provisió en propietat d’una (1) plaça de tècnic/a mig/na de la plantilla de personal laboral de l’IMRC, inclosa a l’Oferta Pública d'Ocupació per a l’any 2022 d’aquest organisme autònom.
Funcions Bàsiques:
a) Organitzar i supervisar l’activitat Administrativa, establint prioritats, els circuits corresponents i la correcta distribució de les càrregues de treball:
b) Implementar els processos (procediments, indicadors i documents) corresponents al seu àmbit d’activitat, d’acord amb les directrius rebudes.
c) Portar el seguiment i donar suport en la tramitació dels expedients de la unitat.
d) Coordinar el suport administratiu que es dona als/les tècnics/ques del servei d’adscripció.
e) Classificar i gestionar la informació i els documents administratius de l’àmbit, així com elaborar les bases de dades i documents que es requereixin.
f) Supervisar i donar suport en la redacció de documentació administrativa diversa, com ara: certificacions, informes, notificacions particulars, etc.
g) Potenciar i coordinar la informació externa i interna relacionada amb les activitats gestionades des del servei.
h) Realitzar el seguiment del calendari laboral i els horaris establerts, tramitant les absències, vacances, entre d’altres.
i) Organitzar, planificar, executar i avaluar els recursos econòmics, tècnics i humans de la seva àrea.
j) Realitzar el pressupost de despeses i ingressos de l’organisme, fer-ne el seguiment i proposar mesures correctives.
k) Informar i tramitar les sol·licituds d’ajudes i subvencions disponibles per al seu àmbit,
així com els tràmits corresponents en relació a contractació i licitacions, fent un control preventiu dels terminis i documentació necessària.
l) Gestionar els convenis de pràctiques entre l’organisme i les diferents institucions educatives.
m) Ajudar a realitzar la memòria anual del departament, elaboració d’informes tècnics sobre el funcionament i avaluació del departament i de les actuacions realitzades.
n) Efectuar qualsevol altra tasca pròpia de la seva categoria que li sigui encomanada i per a la qual hagi estat prèviament instruït.
Requisits de les persones aspirants: Veure bases de la convocatòria
Termini de presentació:
El termini de presentació de sol·licituds començarà l’endemà de la publicació de la convocatòria juntament amb les bases específiques en el Butlletí Oficial de la Província de Tarragona (BOPT) i acabarà als vint dies naturals, comptats a partir de l’endemà de la publicació en el Butlletí Oficial de l’Estat (BOE), de l’extracte de la convocatòria,, tots els anuncis successius s’exposaran al tauler d’anuncis de l’Ajuntament de Reus i al web. Municipal http://www.reus.cat.
Publicació Bases
Publicació al BOPT de data 30 de maig de 2025.
Publicació al DOGC número 13 de juny de 2025.
Publicació al BOE: 12 de juliol de 2025.
Inici del termini : 2 de juny de 2025. Fi de termini: 1 d'agost.
Pagament de la taxa:
El pagament de la taxa es realitzarà en el moment de presentació de la sol·licitud en els termes que s’estableixin a les bases específiques.
Es pot acreditar el pagament de la taxa amb el justificant bancari de l’ingrés emès per l’IMRC o per l’entitat bancària on s’hagi pagat. El número de compte bancàri és: BBVA: ES82/0182/6035/41/0201847604
El pagament de la taxa, per si sol, no dóna dret a participar en la selecció. El pagament de la taxa no substitueix en cap cas el tràmit de presentació de la sol·licitud.
La manca de pagament, el pagament incomplet de la taxa, la no acreditació de l'abonamentde la taxa corresponent o la no acreditació documental a efectes de l'exempció de pagament,
en el moment de la presentació de la sol·licitud, determina l'exclusió de l'aspirant del procés selectiu.
Exempcions al pagament de la taxa (veure bases)
Per més informació:
Consultar bases de la convocatòria en l’apartat impresos relacionats.
Los documentos enviados telemáticamente por las personas interesadas deben cumplir las especificaciones técnicas indicadas en este documento. span>
¡Ayúdanos a mejorar!
Tu opinión es muy importante, lo que hacemos es para ti y puedes ayudarnos, valorando la nueva carpeta ciudadana y aportando tus sugerencias.
Haz tu valoración