Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar aquest missatge.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Seu electrònica Reus

Cercador de la Seu electrònica


Convocatòria d'una plaça de Tècnic/a Cos de Gestió

OP-2022. Procés de selecció mitjançant concurs oposició promoció interna

informatiuinformatiu calendartràmit fora de termini reqRepresentacioRequereix acreditar representació

Termini inscripció/presentació

Del 14/05/2025  fins el 26/06/2025

(Fora de termini)

Passos a fer

1

Llegir les bases i la convocatòria una vegada publicades al BOPT

.

2

Preparar la documentació i presentar la sol•licitud en termini

a) Telemàticament

Accedeix al tràmit, omple el formulari, adjuntant la documentació que ja tens preparada

Una vegada estigui tot emplenat passaràs a validar i signar.

3

Esperar la publicació de la llista provisional i definitiva

En aquests moments s’obre un termini per presentar al·legacions i es convoca a la primera prova del procés de selecció.

4

Seguir el procés

.

Objecte:

L’objecte d’aquestes bases és la regulació del procés de selecció, mitjançant el sistema de concurs oposició promoció interna, per a la provisió en propietat d’una plaça de tècnic/a cos de gestió de la plantilla de personal funcionari de l'Ajuntament de Reus, inclosa a l’Oferta Pública d’Ocupació per a l’any 2022.

 Requisits

Veure bases i convocatòria.

El/la titular d'aquesta plaça serà adscrit a un lloc de treball de coordinador/a de projectes de promoció de ciutat i li correspondran les següents funcions:

   1. Col·laborar en la supervisió de l’activitat de la Unitat, establint prioritats, els circuits corresponents i la correcta distribució de les càrregues de treball.
    2. Classificar i gestionar la informació i els documents administratius de l’àmbit, així com elaborar les bases de dades i documents que es requereixin.
    3. Potenciar i coordinar la informació externa i interna relacionada amb les activitats gestionades des del servei.
    4. Col·laborar amb altres serveis i administracions.
    5. Vetllar per la seva pròpia seguretat i salut en el seu lloc de treball, d’acord amb els procediments establerts al Pla de Prevenció de Riscos Laborals per la Corporació i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
    6. Totes aquelles funcions de caràcter general que li siguin atribuïdes en el seu àmbit de l’organització i competències.

El termini i forma de presentació de sol·licituds és de conformitat amb l'establert a la base tercera de les Bases generals que han de regir els processos selectius per a l'accés a les places incloses en l’Oferta Pública d’Ocupació de l'Ajuntament de Reus de l’any 2022 (el termini de presentació de sol·licituds començarà l’endemà de la publicació de la convocatòria juntament amb les bases específiques en el Butlletí Oficial de la Província de Tarragona (BOPT) i acabarà als vint dies naturals, comptats a partir de l’endemà de la publicació en el Butlletí Oficial de l’Estat (BOE), de l’extracte de la convocatòria.
Les sol·licituds per prendre part en el procés selectiu es dirigiran a la Molt Il·lustre Sra. Alcaldessa de l’Excel·lentíssim Ajuntament de Reus, i es presentaran a la seu electrònica municipal per mitjans electrònics www.reus.cat, de conformitat l’establert a l’article 28 de l’Ordenança d’Administració Digital de l’Ajuntament de Reus.

Si els dies d'acabament del termini o actuació obligada són festius, les actuacions s'han de fer en el dia hàbil següent.

- Bases publicades al BOPT de data 13 de maig de 2025
- Termini inici presentació sol·licituds: 14 de maig de 2025
- Publicació al BOE núm. 135 de data 5 de juny de 2025
- Publicació al DOCG núm. 9419 de data 23 de maig de 2025
- Termini inici presentació sol·licituds:  14 de maig de 2025
- Termini finalització presentacio sol·licituds: (pendent de publicació)

Per més informació:

Consultar bases de la convocatòria en l’apartat impressos relacionats.

Quant costa fer el tràmit?

  • -35.61 €  Drets d'examen  

Especificacions tècniques dels documents enviats

Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.



Impresos relacionats



Departament responsable

  • Recursos Humans



Ajuda'ns a millorar!

La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.

Fes la teva valoració