Por motivos de prestación de servicio y para fines estadísticos, utilizamos cookies propias y de terceros. Si continúa navegando, consideramos que acepta su instalación y uso. Para más información, consulte nuestra política de cookies

No volver a mostrar este mensaje.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Sede electrónica Reus

Buscador de la Sede Electrónica


Logo entitat

Ajuntament de Reus

CONVOCATORIA DEL PUESTO DE TRABAJO DE TÉCNICO/A DE PROYECTOS DE RECURSOS HUMANOS

FO 2025 Proceso de seleccion por moviliad interadministrativa mediante comision de servicios

qrcodetelemático reqRepresentacioRequiere acreditar representación

Si actúas como representante, debes acreditar formalmente la representación. Puedes hacerlo adjuntando los documentos a la solicitud o inscribir la representación en el registro de Representantes REPRESENTA. Más información aquí.

Plazo inscripción / presentación

Del 28/04/2025  hasta el 12/05/2025

Online

Telemàtic amb identitat digital.


Passos a fer

1

Llegir les bases i la convocatòria una vegada publicades al BOPT

.

2

Preparar la documentació i presentar la sol•licitud en termini

a) Telemàticament

Accedeix al tràmit, omple el formulari, adjuntant la documentació que ja tens preparada

Una vegada estigui tot emplenat passaràs a validar i signar.

3

Esperar la publicació de la llista provisional i definitiva

En aquests moments s’obre un termini per presentar al·legacions i es convoca a la primera prova del procés de selecció.

4

Seguir el procés

.

Objecte:

L’objecte d’aquestes bases i de la convocatòria és la regulació del procés de selecció per a la provisió del lloc de treball de tècnic/a de projectes de Recursos Humans de la plantilla de personal funcionari de l’Ajuntament de Reus, per mobilitat interadministrativa mitjançant comissió de serveis, de conformitat l’establert als articles 81 i 84 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic, d’acord amb el que estableixen els articles 185 a 188 del Decret 214/1990, de 30 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de personal al servei de les entitats locals.

Requisits de les persones aspirants

Per ser admès/a en el procés de selecció serà necessari que es compleixin els següents requisits en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds:

5.1 Ser personal funcionari de carrera amb plaça definitiva en el subgrup de classificació  subgrup A2 d’altres administracions públiques.

5.2 Estar en possessió del títol oficial universitari de grau o llicenciatura en Dret o diplomatura universitària en Relacions Laborals o Grau en Relacions Laborals i Recursos Humans.

5.3 Estar en servei actiu o en qualsevol altra situació administrativa que, d’acord amb la normativa vigent, possibiliti participar en aquesta convocatòria.

5.4 Llengua catalana: acreditar el coneixement corresponent al nivell de suficiència C1. En el cas de no acreditar-lo hauran de realitzar la prova corresponent.

5.5 No haver estat condemnat per cap delicte. No estar inhabilitat per a l’exercici de les funcions públiques ni estar separat mitjançant expedient disciplinari del servei de cap administració pública. Serà aplicable, tanmateix, el benefici de la rehabilitació, sempre que l’aspirant ho acrediti mitjançant el corresponent document oficial.

5.6 No trobar-se afectat/ada en procediment administratiu o judicial que sigui o pugui ser incompatible amb l’exercici de les seves funcions.

5.7 Juntament amb la sol·licitud, les persones aspirants presentaran el currículum vitae signat, acompanyat de la documentació acreditativa dels requisits i mèrits al·legats.

Les funcions del lloc de treball són, a nivell enunciatiu i no limitatiu, les següents:

Les funcions del lloc de treball són, a nivell enunciatiu i no limitatiu, les següents:

    1. Donar suport i impulsar el desenvolupament de projectes de modernització i millora organitzativa.
    2. Donar suport en les tasques tècniques de la seva unitat d’adscripció.
    3. Impulsar i promoure la comunicació en els circuits organitzatius interns.
    4. Coordinar i fer el seguiment del compliment dels plecs i concursos públics des del seu àmbit d’actuació.
    5. Vetllar per la seva pròpia seguretat i salut en el seu lloc de treball, d’acord amb els procediments establerts al Pla de Prevenció de Riscos Laborals per la Corporació i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
    6. Totes aquelles funcions de caràcter general que li siguin atribuïdes en el seu àmbit de l'organització i competències.

Com puc tramitar-ho?

La sol·licitud per prendre part en el procés selectiu, a la qual s’hi haurà d’acompanyar la documentació acreditativa dels requisits que s’exigeixen per participar-hi així com la dels mèrits al·legats, es dirigiran a la Molt Il·lustre Sra. Alcaldessa de l’Excel·lentíssim Ajuntament de Reus, i, de conformitat l’establert a l’article 28 de l’Ordenança d’Administració Digital de l’Ajuntament de Reuses presentaran per mitjans electrònics (https://seu.reus.cat) en el termini de 10 dies hàbils, comptats des de l’endemà a la data de la publicació de les bases i la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província de Tarragona (BOPT).

Els successius anuncis d'aquest procés, així com el resultat es faran públics al tauler de registre electrònic de l’Ajuntament.

 

Bases publicades al BOPT de data 25.4.2025.

Termini de presentació de sol·licituds del 28.4.2025 al 12.5.2025

 

Per més informació:
Consultar bases de la convocatòria en l’apartat impressos relacionats.

 

Especificaciones técnicas de los documentos enviados

Los documentos enviados telemáticamente por las personas interesadas ​​deben cumplir las especificaciones técnicas indicadas en este documento.



Impresos relacionados



Departamento responsable

  • Recursos Humans



¡Ayúdanos a mejorar!

Tu opinión es muy importante, lo que hacemos es para ti y puedes ayudarnos, valorando la nueva carpeta ciudadana y aportando tus sugerencias.

Haz tu valoración