Por motivos de prestación de servicio y para fines estadísticos, utilizamos cookies propias y de terceros. Si continúa navegando, consideramos que acepta su instalación y uso. Para más información, consulte nuestra política de cookies

No volver a mostrar este mensaje.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Sede electrónica Reus

Buscador de la Sede Electrónica


Logo entitat

Ajuntament de Reus

SUBVENCIÓN PARA FAVORECER LA UBICACIÓN DE NEGOCIOS DE TRIPLE IMPACTO (Social, econóico y Medio ambiental)

2025 Subvenciones a emprendedores y emprendedoras para favorecer la ubicación de negocios de triple impacto en Barrio Santa Teresa

qrcodetelemático reqRepresentacioRequiere acreditar representación

Si actúas como representante, debes acreditar formalmente la representación. Puedes hacerlo adjuntando los documentos a la solicitud o inscribir la representación en el registro de Representantes REPRESENTA. Más información aquí.

Plazo inscripción / presentación

Del 09/04/2025  hasta el 17/11/2025

Online

Telemàtic amb identitat digital.


Passos a fer

1

Llegir les bases generals i la convocatòria

Llegeix detingudament les bases i la convocatòria una vegada publicada al BOPT

2

Demanar assessorament previ

Una vegada comprovis que reuneixes els requisits,demana assessorament previ.

Prepara la documentació necessària.

3

Presentar la sol·licitud

Telemàticament

Presenta la sol·licitud en termini.

Si aportes tota la documentació evitaràs posteriors requeriments i retards en la resolució.

4

Rebre resposta

L'Ajuntament t'enviarà una notificació de forma telemàtica amb la resolució atorgant o denegant la subvenció.

5

Justificar la subvenció

En el cas de que no s'hagi fet abans, cal justificar la subvenció amb el tràmit corresponent.

Es planteja la següent línia d’ajut o subvenció:

Línea 1: Foment a la creació i establiment d’empreses a Reus

Podran ser beneficiaris d’aquesta convocatòria les empreses que obrin un nou negoci de triple impacte (negocis amb un compromís social, econòmic i mediambiental) en la zona compresa entre els carrers Prat de la Riba i de Sant Joan, coneguda popularment com a barri de Santa Teresa, en concret, els carrers que engloba són el dels Recs, de Santa Teresa, de Sant Elies, de Boule, de la Lleona, Gras i Elies i les Galeries Quer amb una inversió mínima en despeses subvencionables especificades a la base tretzena de les bases reguladores de la subvenció de 4.000,00 € per a la seva posada en funcionament.

En cap cas s’acceptarà aquelles empreses que facin un trasllat d’activitat o canvi de local.

Assessorament i acompanyament previ a la sol·licitud de subvenció
- Concreció del negoci i pla d’empresa.
- Selecció del local adequat per al seu negoci.
- Acompanyament en la concreció dels indicadors de valor: econòmic, social i ambiental.

Informació i assessorament:
Telèfons:  618 78 69 93, 672205936 i 977 010 003
Correu:  info.empresaiocupacio@reus.cat

Normativa relacionada
Bases publicades al BOPT núm. 76 de 20 d’abril de 2017
Convocatòria 2025 : publicada al BOPT de data 8 d’abril de 2025

 

¿Cuánto cuesta hacer el trámite?

  • -Gratuït  

¿Cuál es el tiempo de tramitación?

El termini que es disposa per emetre resolució és de tres mesos a comptar des de l’endemà de la data de finalització de la presentació de les sol•licituds de subvenció, llevat que la respectiva convocatòria prevegi un termini inferior. Transcorregut aquest termini sense que l’òrgan competent hagi resolt al respecte, els interessats podran entendre desestimada per silenci administratiu la sol•licitud de concessió de la subvenció.

¿Qué documentación debo presentar?

  Veure bases i convocatòria



Especificaciones técnicas de los documentos enviados

Los documentos enviados telemáticamente por las personas interesadas ​​deben cumplir las especificaciones técnicas indicadas en este documento.



Impresos relacionados



Departamento responsable

  • Regidoria d’Empresa, Formació i Ocupació



¡Ayúdanos a mejorar!

Tu opinión es muy importante, lo que hacemos es para ti y puedes ayudarnos, valorando la nueva carpeta ciudadana y aportando tus sugerencias.

Haz tu valoración