Cercador de la Seu electrònica
Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.
Cercador de la Seu electrònica
Ajuntament de Reus
FO-2024. Procés de selecció per mobilitat interadministrativa mitjançant comissió de serveis
telemàtic Requereix acreditar representacióSi actues com a representant, has d'acreditar formalment la representació. Pots fer-ho adjuntant els documents a la sol·licitud o inscriure la representació al registre de Representants REPRESENTA. Més informació aquí.
Del 13/01/2025  fins el 24/01/2025
Telemàtic amb identitat digital.
a) Telemàticament
Accedeix al tràmit, omple el formulari, adjuntant la documentació que ja tens preparada
Una vegada estigui tot emplenat passaràs a validar i signar.
En aquests moments s’obre un termini per presentar al·legacions i es convoca a la primera prova del procés de selecció.
Objecte:
L’objecte d’aquestes bases és la regulació del procés de selecció per a la provisió, per mobilitat interadministrativa mitjançant comissió de serveis i caràcter temporal, del lloc de treball de Tècnic/a Superior d’Organització de la plantilla de personal funcionari de l’Ajuntament de Reus, de conformitat amb el que preveu l'article 81.3 del Reial Decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, i amb el procediment de comissió de serveis establert als articles 184 i següents del Decret 214/1990, de 30 de juliol, del reglament del personal al servei de les entitats locals.
Requisits de les persones aspirants
Per ser admès/a en el procés de selecció serà necessari que es compleixin els següents requisits en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds:
1. Ser personal funcionari de carrera pertanyent al Grup de titulació A1 d’altres administracions públiques.
2. Estar en servei actiu o en qualsevol altra situació administrativa que, d’acord amb la normativa vigent, possibiliti participar en aquesta convocatòria.
Les funcions del lloc de treball són, a nivell enunciatiu i no limitatiu, les següents:
1. Analitzar els processos de l’Ajuntament, identificant-los i proposant l’homogeneïtzació, la seva simplificació i la seva implantació de la tramitació electrònica per fer-los més accessibles i obtenir una visió global.
2. Impulsar i consolidar la cultura de l’organització per processos clau, augmentat el valor de les activitats de les unitats directives a través dels seus processos operatius i establir els indicadors de gestió, donant suport per a la millora dels diferents àmbits i així poder establir objectius.
3. Elaboració, disseny i implementació dels programes interdepartamentals de l’àmbit d’organització, d’administració electrònica, d’atenció al públic i sistemes d’informació.
4. Elaboració, supervisió i disseny en la definició dels nivells de qualitat dels processos de les unitats directives, definició d’indicadors i instruments específics de planificació i control de la gestió.
5. Coordinar, supervisar, dissenyar, vetllar, inventariar i implementar sistemes de gestió de qualitat, de processos i metodologies de gestió de projectes de la corporació municipal per la seva millora continua.
6. Coordinar i establir relacions amb altres administracions, institucions supramunicipals i la resta d’agents en l’àmbit dels continguts, funcions i activitats pròpies del seu àmbit d'actuació.
7. Coordinar i fer el seguiment del compliment dels plecs i concursos públics des del seu àmbit d'actuació: informes tècnics, redacció de plecs de prescripcions tècniques, conformar i validar les factures i seguiment de l’execució dels contractes dels quals és responsable d’acord a les seves funcions.
8. Vetllar pel compliment de la normativa vigent en matèria de protecció de dades de caràcter
personal i seguretat dels sistemes d’informació, així com mantenir el deure de secret i confidencialitat en relació a les mateixes.
9. Vetllar per la seguretat i salut en el seu lloc de treball, d'acord amb els procediments establerts i la normativa en matèria de prevenció de riscos laborals.
10. Totes aquelles funcions de caràcter general que li siguin atribuïdes en el seu àmbit d’organització i competències.
Com puc tramitar-ho?
La sol·licitud per prendre part en el procés selectiu, a la qual s’hi haurà d’acompanyar la documentació acreditativa dels requisits que s’exigeixen per participar-hi així com la dels mèrits al·legats, es dirigiran a la Molt Il·lustre Sra. Alcaldessa de l’Excel·lentíssim Ajuntament de Reus, i, de conformitat l’establert a l’article 28 de l’Ordenança d’Administració Digital de l’Ajuntament de Reuses presentaran per mitjans electrònics (https://seu.reus.cat) en el termini de 10 dies hàbils, comptats des de l’endemà a la data de la publicació de les bases i la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província de Tarragona (BOPT).
Els successius anuncis d'aquest procés, així com el resultat es faran públics al tauler de registre electrònic de l’Ajuntament.
Bases publicades al BOPT de data 10 de gener de 2025
Per més informació:
Consultar bases de la convocatòria en l’apartat impressos relacionats.
Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.
Ajuda'ns a millorar!
La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.
Fes la teva valoració