Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Seu electrònica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Cercador de la Seu electrònica


Ajuntament de Reus

BORSA DE TREBALL TÈCNIC/A d'ADMINISTRACIÓ ESPECIAL (Veterinari)

FO-2024 Concurs oposició lliure. Tècnic Administració Especial

qrcodetelemàtic presentialpresencial reqRepresentacioRequereix acreditar representació

Si actues com a representant, has d'acreditar formalment la representació. Pots fer-ho adjuntant els documents a la sol·licitud o inscriure la representació al registre de Representants REPRESENTA. Més informació aquí.

Termini inscripció/presentació

Del 17/12/2024  fins el 02/01/2025

Online

Telemàtic amb identitat digital.

Presencial

  Només per persones físiques, en aplicació de l'article 14 de la llei 39/2015

Oficina d'Atenció Ciutadana -OAC- (Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)


Passos a fer

1

Llegir les bases i la convocatòria una vegada publicades al BOPT

.

2

Preparar la documentació i presentar la sol•licitud en termini

a) Telemàticament

Accedeix al tràmit, omple el formulari, adjuntant la documentació que ja tens preparada

Una vegada estigui tot emplenat passaràs a validar i signar.

b) Presencialment

Cal que demanis cita prèvia. El dia i hora concertat t’has de personar a les oficies d’atenció, presentar la documentació i fer el pagament, si s’escau.

3

Esperar la publicació de la llista provisional i definitiva

En aquests moments s’obre un termini per presentar al·legacions i es convoca a la primera prova del procés de selecció.

4

Seguir el procés

.

L’objecte d’aquestes bases és regular el procés de selecció, mitjançant el sistema de concurs oposició i torn lliure, per a la constitució d’una borsa de treball de Tècnic/a d’Administració Especial (veterinari/ària).

Aquesta convocatòria es fonamenta en l’art.94.2 del Decret 214/1990 de 30 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament del personal al servei de les entitats locals.

A la persona titular del lloc de treball, li correspondran les següents funcions bàsiques:

    1. Dur a terme la planificació i gestió de les colònies felines (Maneig de gats assilvestrats, aplicació del mètode CERR, gestió sanitària i reubicació de colònies).
    2. Emetre informes i valoracions de possibles maltractaments, diagnosis d’estat salut i higienicosanitaris dels animals, protocols.
    3. Realitzar valoracions de gossos susceptibles a considerar-se potencialment perillosos.
    4. Realitzar funcions inspectores, per denúncia, ordre superior, ofici o campanyes relacionades amb el benestar animal.
    5. Dur a terme activitats formatives, divulgatives i informatives en matèria de protecció animal.
    6. Dur a terme la planificació de campanyes de sensibilització d’identificació, vacunació, esterilització, cria i venda responsable.
    7. Actuacions relacionades amb animals exòtics i espècies invasores.
    8. Gestió i control de fauna urbana.
    9. Control de nous animals de companyia. Espècies exòtiques com a mascotes. Prohibicions tinença d’animals assilvestrat.
    10. Valoració sanitària per decomisos animals.
    11. Vigilància de zoonosis.
    12. Control Ràbia, protocol d’actuació davant mossegades o agressions.
    13. Gestió de cadàvers, actuacions en alertes sanitàries.
    14. Elaboració de protocols d’actuació.
    15. Gestionar mesures de control, en relació a les malalties trameses per vectors plaga, com el mosquit (febre del Nil, Arbovirus).
    16. Control de Plagues a la ciutat. (Aus com a plaga urbana).
    17. Vetllar per la seva pròpia seguretat i salut en el seu lloc de treball, d’acord amb els procediments establerts al Pla de Prevenció de Riscos Laborals per a la Corporació i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
    18. Adoptar en el tractament de dades de caràcter personal, les mesures d’índole tècnica i organitzativa establertes per la Corporació, i acomplir la normativa vigent en matèria de protecció de dades de caràcter personal, així com mantenir el deure de secret i confidencialitat en relació a les mateixes, que subsistirà fins i tot una vegada acabada la relació laboral/funcionarial amb la Corporació.
    19. Totes aquelles funcions de caràcter general que li siguin atribuïdes en el seu àmbit d’organització i competències.

Requisits de les persones aspirants: Veure bases de la convocatòria

Sol·licituds:

Les sol·licituds per prendre part en el procés selectiu es dirigiran a la Molt Il·lustre Sra. Alcaldessa de l’Excel·lentíssim Ajuntament de Reus, i es presentaran a la seu electrònica municipal per mitjans electrònics (https://seu.reus.cat) o a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (plaça Mercadal, núm. 1, 43201 Reus) en el termini de 10 dies hàbils, comptats des de l’endemà al de la publicació de les bases i la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província.
Tanmateix, les sol·licituds es podran presentar en qualsevol de les formes previstes a l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Les bases i la convocatòria d'aquesta selecció es publicaran al tauler d'edictes electrònic de l'Ajuntament i a la web municipal http://www.reus.cat i estaran exposades fins el final del termini de la presentació d'instàncies.

A destacar:

El canal presencial té limitat el seu aforament degut a l’actual situació sanitària per la covid-19. Us recomanem la tramitació telemàtica com canal de tramitació més àgil i eficaç.

Per a la presentació telemàtica de la sol•licitud, només és necessari utilitzar una identificació digital. En el cas que no se’n disposi, es pot obtenir facilment l’idcat mòbil, que és  una identificació digital segura, fàcil i ràpida d’obtenir. Ho podeu veure el següent vídeo: com obtenir l’idcat mòbil

Si no heu fet mai un tràmit telemàtic amb l’Ajuntament consulteu la guia El tràmit telemàtic  pas a pas que trobareu a la seu electrònica Espai aprenentatge digital que  us ajudarà.

I recordeu que si no esteu registrats en la base de dades de l’Ajuntament de Reus, primer heu de fer-ho a travès del tràmit Alta a la Base de dades de persones

Si teniu algún dubte podeu posar-vos en contacte trucant al 977.010.010 (opció 2)

Quin cost té el tràmit?
És gratuIt

Vigència de la borsa de treball:
La vigència d’aquestes bases serà de 2 anys a comptar des de la data de la publicació al taulell d’anuncis de la Corporació de la resolució que aprovi la relació definitiva en l’ordre establert d’acord amb la proposta efectuada pel Tribunal. Exhaurida la seva vigència, els aspirants inclosos decauran en tots dels seus drets derivats de la superació del procés de selecció.

Publicació Bases i convocatoria BOPT de data 16 de desembre de 2024

Per més informació:
Consultar bases de la convocatòria en l’apartat impresos relacionats.

Quant costa fer el tràmit?

  • -Gratuït  

Especificacions tècniques dels documents enviats

Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.



Impresos relacionats



Departament responsable

  • Recursos Humans



Ajuda'ns a millorar!

La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.

Fes la teva valoració