Cercador de la Seu electrònica
Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.
Cercador de la Seu electrònica
Ajuntament de Reus
FO-2024 Concurs oposició lliure.
informatiu tràmit fora de termini Requereix acreditar representacióDel 09/12/2024  fins el 20/12/2024
a) Telemàticament
Accedeix al tràmit, omple el formulari , adjuntant la documentació que ja tens preparada
Una vegada estigui tot emplenat passaràs a validar i signar.
b) Presencialment
Cal que demanis cita prèvia. El dia i hora concertat t’has de personar a les oficies d’atenció, presentar la documentació i fer el pagament, si s’escau.
En aquests moments s’obre un termini per presentar al·legacions i es convoca a la primera prova del procés de selecció.
Objecte:
L’objecte d’aquestes bases és regular el procés de selecció, mitjançant el sistema de concurs oposició i torn lliure, per a la constitució d’una borsa de treball de tècnic/a gràfic Cartografia i SIG de l'Ajuntament de Reus, per a cobrir possibles substitucions o altres necessitats de caràcter temporal en el lloc de treball objecte de la convocatòria.
A la persona titular del lloc de treball de Tècnic gràfic Cartografia i SIG, li correspondran les següents funcions bàsiques:
1. Recollir i verificar dades de camp necessàries per a la realització i desenvolupament de projectes de generació i manteniment de la cartografia municipal, SIG i derivats, relatius al seu àmbit d’actuació.
2. Elaboració i manteniment de la “xarxa de vèrtex de control topogràfic del Reus”.
3. Representar gràficament els plànols dels projectes d’obra civil i edificació, estudis o explotacions topogràfiques, cartogràfiques i SIG, així com cartografies temàtiques del municipi.
4. Realitzar el seguiment de la planificació i execució dels projectes de generació i manteniment de la cartografia, SIG i productes derivats.
5. Suport a sol·licituds externes, d’altres departaments i de la ciutadania.
6. Donar suport als seus superiors en les diferents tasques tècniques de desenvolupament dels projectes relatius al seu àmbit d’actuació.
7. Vetllar per la seva pròpia seguretat i salut en el seu lloc de treball, d'acord amb els procediments establerts al Pla de Prevenció de Riscos Laborals per la Corporació i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
8. Totes aquelles funcions de caràcter general que li siguin atribuïdes en el seu àmbit d’organització i competències.
Vigència de la borsa de treball:
La vigència d’aquestes bases serà de 2 anys a comptar des de la data de la publicació al taulell d’anuncis de la Corporació de la resolució que aprovi la relació definitiva en l’ordre establert d’acord amb la proposta efectuada pel Tribunal. Exhaurida la seva vigència, els aspirants inclosos decauran en tots dels seus drets derivats de la superació del procés de selecció.
Publicació convocatòria i bases: BOPT de data 5 de desembre de 2024
Per més informació:
Consultar bases de la convocatòria en l’apartat impresos relacionats.
Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.
Ajuda'ns a millorar!
La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.
Fes la teva valoració