Cercador de la Seu electrònica
Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.
Cercador de la Seu electrònica
Institut Municipal Formació i Empresa
FO-2024 Concurs- oposició
informatiu tràmit fora de termini Requereix acreditar representacióSi actues com a representant, has d'acreditar formalment la representació. Pots fer-ho adjuntant els documents a la sol·licitud o inscriure la representació al registre de Representants REPRESENTA. Més informació aquí.
Del 28/11/2024  fins el 12/12/2024
a) Telemàticament
Accedeix al tràmit, omple el formulari, adjuntant la documentació que ja tens preparada.
Una vegada estigui tot emplenat passaràs a validar i signar.
b) Presencialment
T’has de personar a les oficines de l'IMFE en horari d’atenció, presentar la sol·licitud i la documentació requerida
En aquests moments s’obre un termini per presentar al·legacions i es convoca a la primera prova del procés de selecció.
L’objecte d’aquestes bases és la constitució d’una borsa de treball per cobrir futures contractacions o nomenaments de caràcter temporal com a tècnic/a mitjà/na d’ocupació.
La persona tècnica pot realitzar genèricament les següents funcions (a nivell enunciatiu, no limitatiu):
1. Executa projectes de formació i ocupació.
-Gestiona programes i projectes dirigits a la millora de l’ocupabilitat de les persones.
-Gestiona el procés de selecció de les persones usuàries.
-Elabora material pedagògic.
-Realitza la docència de la formació complementària.
-Coordina les necessitats d’infraestructura per a la docència.
-Fa recerca de professionals docents i/ o efectua la proposta d’inici del tràmit que correspongui per a la contractació de serveis professionals.
-Realitza el seguiment de les persones participants amb sessions de tutoria i d’orientació individual i grupal.
-Realitza la prospecció i acompanyament a la inserció al mercat de treball de les persones usuàries.
-Realitza la gestió tècnica i administrativa que correspongui segons directrius o normativa reguladora de cada un dels programes.
-Coordinar amb els professionals experts del programa de formació.
-Coordina i gestiona activitats formatives relacionades amb les dinàmiques de l’aula, com visites a l’entorn productiu.
-Col·labora en la promoció i difusió de programes per potenciar la inserció laboral de la població desocupada i accions de formació ocupacional per assolir la qualificació i posta al dia de les seves competències professionals.
-Fa seguiment amb l’empresa de les persones participants
2. Participa en l’activitat del servei on es troba adscrit/a.
-Informa i assessora a un/a tècnic/a responsable de servei sobre els resultats assolits en la gestió d’un programa o projecte.
-Confecciona aquells informes, justificacions tècniques i/o memòries que li són requerits.
-Està al dia de la situació del mercat de treball i de l’àmbit de l’ocupació.
-Està al dia de l’actualitat normativa que afecti al seu programa i vetlla perquè la gestió tècnica i administrativa del programa o projecte que desenvolupi estigui d’acord amb aquesta.
-Analitza informació i/o resolt tècnicament totes aquelles accions que requereixin l’aportació de coneixements tècnics/ques.
-Es coordina i col·labora amb la resta de serveis de l’IMFE i altres serveis municipals sempre que sigui necessari.
-Es coordina i col·labora amb altres administracions públiques.
-Participa en reunions tècniques que li siguin requerides del seu àmbit competencial.
3. Participa en la millora contínua dels processos de gestió establerts al sistema de qualitat que hi hagi implantat.
4. Vetllar per la seva pròpia seguretat i salut en el seu lloc de treball, d'acord amb els procediments establerts al Pla de Prevenció de Riscos Laborals per la Corporació i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
5. Pel que fa al tractament de dades de caràcter personal, adoptar les mesures per seguir les instruccions donades en relació al compliment a la normativa vigent en la matèria, així com mantenir el deure de secret i confidencialitat (que es mantindran una vegada acabada la seva vinculació amb la Mas Carandell).
6. Totes aquelles funcions de caràcter general que li siguin atribuïdes, segons decret d’estructura organitzativa, dins el servei al qual es trobi adscrit/a.
7.Efectuar qualsevol altra tasca pròpia de la seva categoria que li sigui encomanada i per a la qual hagi estat prèviament instruït.
Requisits de les persones aspirants i exercicis de l’oposició: Veure bases de la convocatòria
Sol·licituds
Les sol·licituds per prendre part en el procés selectiu, es dirigiran a la Presidència de l'Institut Municipal de Formació i Empresa Mas Carandell, es presentaran a la seu electrònica de l’Ajuntament de Reus per mitjans electrònics (https://seu.reus.cat) o al Registre de l'IMFE Mas Carandell (Cr. Terol, 1 de Reus), i s’hauran de presentar en el termini de 10 dies hàbils, comptats des de l’endemà al de la publicació de les bases.
Tanmateix les sol·licituds es podran presentar en qualsevol de les formes previstes a l’article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Les bases i la convocatòria d’aquesta selecció es publicaran al Butlletí Oficial de la Província de Tarragona (BOPT), al tauler d’edictes electrònic de la l’Ajuntament de Reus i a la seu electrònica tràmits) de l’Ajuntament de Reus i estaran exposades fins el final del termini de la presentació d’instàncies. Tots els anuncis successius s’exposaran al tauler d’edictes electrònic de la l’Ajuntament de Reus i a la seu electrònica (tràmits) de l’Ajuntament de Reus.
Si els dies d’acabament del termini o actuació obligada són festius, les actuacions s’han de fer en el dia hàbil següent.
Publicació Bases BOPT de data 27 de novembre de 2024
A destacar:
Per a la presentació telemàtica de la sol•licitud, només és necessari utilitzar una identificació digital. En el cas que no se’n disposi, es pot obtenir facilment l’idcat mòbil, que és una identificació digital segura, fàcil i ràpida d’obtenir. Ho podeu veure el següent vídeo: com obtenir l’idcat mòbil
Si no heu fet mai un tràmit telemàtic amb l’Ajuntament consulteu la guia El tràmit telemàtic pas a pas que trobareu a la seu electrònica Espai aprenentatge digital que us ajudarà.
I recordeu que si no esteu registrats en la base de dades de l’Ajuntament de Reus, primer heu de fer-ho a travès del tràmit Alta a la Base de dades de persones
Per més informació:
Consultar bases de la convocatòria en l’apartat documentació i impresos.
Currículum Vitae de l’aspirant signat, el qual haurà de contenir la següent informació:
- Dades personals i de contacte.
- Experiència laboral, amb indicació dels diversos llocs desenvolupats, temps durant el qual es varen ocupar i el detall de funcions realitzades.
- Formació acadèmica reglada.
- Formació complementària amb indicació del nombre d’hores lectives.
Acreditació dels mèrits a valorar a la fase concurs (veure convocatòria)
Titulació requerida
Certificació acreditativa del nivell de català exigit, expedit pel centre oficial, en el cas de trobar-se exempt/a de realitzar l’exercici de català segons les presents bases.
Les persones aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola hauran d’acreditar un coneixement adequat de la llengua castellana de nivell intermedi o nivell B2
Documentació que es consultarà a través de plataformes d'intermediació de dades:
DNI/NIF
Carnet de conduir
Certificat negatiu del Registre Central de delinqüents sexual
Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.
Ajuda'ns a millorar!
La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.
Fes la teva valoració