Cercador de la Seu electrònica
Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.
Cercador de la Seu electrònica
Ajuntament de Reus
OF- 2021 Concurs oposició lliure.
telemàtic presencial Requereix acreditar representacióSi actues com a representant, has d'acreditar formalment la representació. Pots fer-ho adjuntant els documents a la sol·licitud o inscriure la representació al registre de Representants REPRESENTA. Més informació aquí.
Telemàtic amb identitat digital.
Oficina d'Atenció Ciutadana -OAC- (Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)
a) Telemàticament
Accedeix al tràmit, omple el formulari, adjuntant la documentació que ja tens preparada.
Una vegada estigui tot emplenat passaràs a validar i signar.
Si la plaça en qüestió comporta un pagament, dins del tràmit et demanarà realitzar el pagament online amb la teva tarja bancaria. Una vegada fet el pagament, rebràs el comprovant d’haver presentat la sol·licitud i el pagament realitzat.
b)Presencialment
Cal que demanis cita prèvia. El dia i hora concertat t’has de personar a les oficines d’atenció, presentar la documentació i fer el pagament amb targeta bancaria.
En aquests moments s’obre un termini per presentar al·legacions i es convoca a la primera prova del procés de selecció.
Objecte:
L’objecte d’aquestes bases és la regulació del procés de selecció, mitjançant el sistema de concurs oposició en torn lliure, per a la provisió en propietat d’una plaça de programador/a de la plantilla de personal funcionari de l'Ajuntament de Reus, inclosa a l’Oferta Pública d’Ocupació per a l’any 2021.
El/la titular d’aquest lloc de treball li correspondran les següents funcions bàsiques:
1. Executar funcions tècniques pròpies de la unitat organitzativa:
- Ofereix suport als tècnics de la unitat que ho requereixin, en el marc de les seves competències.
- Programació, manteniment, assegurament, gestió, control, documentació i inventari dels serveis i desenvolupaments de les aplicacions municipals de gestió.
- Resol incidències dels sistemes informàtics d’aplicacions de gestió municipals.
- Coordina els desenvolupaments i serveis de les aplicacions municipals de gestió amb els proveïdors i contractistes que donen aquest servei a l’Ajuntament.
- Desenvolupa les seves tasques d’acord amb la metodologia municipal indicada en cada funció.
2. Coordinar-se amb altres serveis i administracions.
3. Donar informació externa i interna relacionada amb les activitats gestionades des del servei.
4. Assessorar i donar suport tècnic TIC a les societats i organismes que conformen el holding municipal
5. Vetllar per la seva pròpia seguretat i salut en el seu lloc de treball, d'acord amb els procediments establerts al Pla de Prevenció de Riscos Laborals per la Corporació i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
6. Totes aquelles funcions de caràcter general que li siguin atribuïdes dins del seu àmbit de l'organització i competències.
Requisits de les persones aspirants i exercicis de l’oposició: Veure bases de la convocatòria
Sol·licituds
Es presentaran de conformitat amb l’establert a la base tercera de les Bases generals que han de regir els processos selectius per a l’accés a les places incloses en l’Oferta Pública d’Ocupació de l’Ajuntament de Reus de l’any 2021.
No obstant, la presentació de sol·licituds per prendre part en aquest procés selectiu també es podran realitzar a la seu electrònica de l’Ajuntament de Reus.
Perquè la sol·licitud sigui vàlida, s’ha de pagar la taxa de drets d’examen que s’indica a les bases específiques.
La sol·licitud normalitzada es troba en l’apartat impresos relacionats.
El termini i forma de presentació de sol·licituds és de conformitat amb l’establert a la base tercera de les Bases generals que han de regir els processos selectius per a l’accés a les places incloses en les Ofertes Públiques d’Ocupació de l’Ajuntament de Reus per a l’any 2021.
A destacar:
Per a la presentació telemàtica de la sol·licitud, només és necessari utilitzar una identificació digital. En el cas que no se’n disposi, es pot obtenir facilment l’idcat mòbil, que és una identificació digital segura, fàcil i ràpida d’obtenir. Ho podeu veure el següent vídeo: com obtenir l’idcat mòbil
Si no heu fet mai un tràmit telemàtic amb l’Ajuntament consulteu la guia El tràmit telemàtic pas a pas que trobareu a la seu electrònica Espai aprenentatge digital que us ajudarà.
I recordeu que si no esteu registrats en la base de dades de l’Ajuntament de Reus, primer heu de fer-ho a travès del tràmit Alta a la Base de dades de persones
Admissió d’aspirants
Un cop finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, en el termini màxim de cinc dies hàbils es farà pública la llista provisional de persones admeses i excloses, que es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, en el tauler d’edictes electrònic de la corporació i a la web municipal http://www.reus.cat.
A la llista provisional s'establirà un termini de deu dies perquè es pugin esmenar els defectes d'admissió i s'hi inclourà el lloc, la data i l'hora de començament dels exercicis i la composició del tribunal.
Aquesta publicació substitueix la notificació individual a les persones aspirants, de conformitat amb l'article 45 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Les al·legacions presentades seran resoltes en el termini de màxim de 30 dies següents a la finalització del termini per a la seva presentació. Transcorregut aquest termini sense que s'hagi dictat resolució, les al·legacions s'entenen desestimades.
Si no es presenten al·legacions o es desestimen per silenci administratiu, la llista de persones admeses i excloses es considerarà definitivament aprovada i no caldrà publicar-la de nou.
Si s'accepta alguna al·legació, s'aprovarà la llista definitiva de persones admeses i excloses amb les esmenes corresponents. Aquesta resolució serà publicada en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC), al tauler d’edictes electrònic de l’Ajuntament de Reus i a la pàgina web municipal www.reus.cat.
- Publicació de bases i convocatòria al BOPT de data 21 de novembre de 2024
- Publicació al BOE num de data (pendent)
- Publicació al DOCG núm. de data (pendent)
Per més informació:
1 )Consultar bases de la convocatòria en l’apartat impresos relacionats.
2) Acabat el termini de presentació de sol·licituds, les esmenes i possibles reclamacions que hagin de presentar-se es faran utilitzant els canals i formulari que trobareu en aquest enllaç; esmenar requeriment i/o aportació de documentació a un expedient
Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.
Ajuda'ns a millorar!
La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.
Fes la teva valoració