Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Seu electrònica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Cercador de la Seu electrònica


Ajuntament de Reus

CONVOCATÒRIA DE LLOC DE TREBALL DE DIRECTOR/A GENERAL MUNICIPAL

FO-2024. LLoc treball de lliure designació

qrcodetelemàtic presentialpresencial reqRepresentacioRequereix acreditar representació

Si actues com a representant, has d'acreditar formalment la representació. Pots fer-ho adjuntant els documents a la sol·licitud o inscriure la representació al registre de Representants REPRESENTA. Més informació aquí.

Termini inscripció/presentació

Del 07/11/2024  fins el 21/11/2024

Online

Telemàtic amb identitat digital.

Presencial

  Només per persones físiques, en aplicació de l'article 14 de la llei 39/2015

Oficina d'Atenció Ciutadana -OAC- (Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)


Passos a fer

1

Llegir les bases i la convocatòria una vegada publicades al BOPT

En aquest moment s'inicia el termini per presentar les sol·licituds

2

Preparar la documentació i presentar la sol·licitud en termini

a) Telemàticament

Accedeix al tràmit, omple el formulari , adjuntant la documentació que ja tens preparada

Una vegada estigui tot emplenat passaràs a validar i signar.

b) Presencialment

Cal que demanis cita prèvia. El dia i hora concertat t’has de personar a les oficies d’atenció, presentar la documentació i fer el pagament, si s’escau.

3

Esperar la publicació de la llista provisional i definitiva

En aquests moments s’obre un termini per presentar al·legacions i es convoca a la primera prova del procés de selecció.

4

Seguir el procés

.

Objecte:

L'objecte de la convocatòria és la regulació del procediment per a la provisió del lloc de treball de Director/a General Municipal de l'Ajuntament de Reus, per lliure designació.

Personal que pot accedir: Personal funcionari de carrera i laboral fix de l'Ajuntament o del seu sector públic i/o d'altres administracions, i professionals del sector públic que pertanyin al grup A subgrup A1 o al sector privat i que disposin de titulació superior (Llicenciatura o grau universitari), o equivalent.

Missió
Responsabilitzar-se de la direcció, gestió, control intern, organització tècnica i administrativa de l'organització, per assolir la consecució dels objectius fixats per la Corporació i en consonància amb el projecte i els objectius generals de l'organització.

Les seves funcions són les següents:
1. Dirigir, coordinar i impulsar l’actuació de l’administració municipal en les diferents àrees, serveis i entitats dependents d’acord amb la normativa vigent i les directrius de l’equip de govern.
2. Impulsar i coordinar l’execució dels acords adoptats pels òrgans de govern de l’Ajuntament.
3. Dirigir i coordinar l’actuació i les funcions del personal directiu municipal.
4. Exercir les funcions de representació i negociació que se li encomanin.
5. Coordinar els projectes transversals de l’Ajuntament.
6. Coordinar i impulsar les polítiques d’innovació a nivell general i transversal, fent d’aquestes la base de qualsevol transformació municipal.
7. Coordinació i seguiment de l’àrea de Cultura i de política lingüística.
8. Coordinació de les gerències de les empreses municipals i dels organismes autònoms.
9. Organitzar i distribuir els recursos humans, tecnològics i financers de la corporació per complir els objectius fixats pel Govern municipal.
10. També s’inclouen entre les seves funcions les de desenvolupar i executar els plans d’actuació i les decisions adoptades pels òrgans de govern i la planificació i coordinació d’activitats, avaluació i proposta d’innovació i millora.
Així mateix, podrà ser nomenat, d’acord amb la legislació mercantil i administrativa, titular de l’òrgan de la gerència de Reus Serveis Municipals SA.

Com puc tramitar-ho?

La presentació de sol·licituds, que aniran dirigides a la Molt Il·lustre Alcaldessa-Presidenta de l'Excel·lentíssim Ajuntament de Reus, s'ha de fer telemàticament a la seu electrònica.

Respecte de les instàncies electròniques que no es presentin en la forma indicada no es tindrà com a vàlida l'entrada en aquest Registre.

Excepcionalment, es podrà fer en suport paper, presentant-se en el Registre General de l'Ajuntament, -OAC- situat a la Pl. Mercadal, 1 de Reus.

Tanmateix les sol·licituds es podran presentar en qualsevol de les formes previstes a l’article 16 de la Llei 39/2015 d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu comú de les Administracions Públiques. En aquest supòsit caldrà enviar còpia escanejada de la sol•licitud segellada per l’òrgan receptor i dins del termini de presentació de sol·licituds, a l’adreça electrònica rhumans@reus.cat

Les persones aspirants a aquest procés selectiu disposaran per a presentar la sol•licitud del termini de 20 dies naturals, a comptar des de l'endemà de la data de publicació de la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província de Tarragona (BOPT).

Els successius anuncis d'aquest procés, així com el resultat es faran públics al tauler de registre electrònic de l’Ajuntament.

Bases publicades al BOPT de data 6 de novembre de 2024

Termini de presentació de sol·licituds: del 7 al 21 de novembre de 2024

Per més informació:
Consultar bases de la convocatòria en l’apartat impressos relacionats.

 

Especificacions tècniques dels documents enviats

Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.



Impresos relacionats



Departament responsable

  • Recursos Humans



Ajuda'ns a millorar!

La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.

Fes la teva valoració