Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Seu electrònica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Cercador de la Seu electrònica


Ajuntament de Reus

BORSA DE TREBALL DE TÈCNIC/A MITJÀ/NA PER A LA UNITAT DE JARDINERIA

FO-2024 Concurs oposició lliure. Enginyer/a tècnic/a agrícola

informatiuinformatiu calendartràmit fora de termini reqRepresentacioRequereix acreditar representació

Termini inscripció/presentació

Del 22/10/2024  fins el 05/11/2024

(Fora de termini)

Passos a fer

1

Llegir les bases i la convocatòria una vegada publicades al BOPT

.

2

Preparar la documentació i presentar la sol·licitud en termini

a) Telemàticament

Accedeix al tràmit, omple el formulari , adjuntant la documentació que ja tens preparada

Una vegada estigui tot emplenat passaràs a validar i signar.

Si la plaça en qüestió comporta un pagament, dins del tràmit et demanarà realitzar el  el pagament online amb la teva tarja bancaria. Una  vegada fet el pagament, rebràs el comprovant d’haver presentat la sol·licitud i el pagament realitzat.

b) Presencialment

Cal que demanis cita prèvia. El dia i hora concertat t’has de personar a les oficies d’atenció, presentar la documentació i fer el pagament, si s’escau.

3

Esperar la publicació de la llista provisional i definitiva

En aquests moments s’obre un termini per presentar al·legacions i es convoca a la primera prova del procés de selecció.

4

Seguir el procés

.

Objecte:

L’objecte d’aquestes bases és regular el procés de selecció, mitjançant el sistema de concurs oposició i torn lliure, per a la constitució d’una borsa de treball de tècnic/a mitjà/ana per a la Unitat de Jardineria de l’Ajuntament de Reus.
El/la titular d’aquest lloc de treball li correspondran les següents funcions bàsiques:

1. Realitzar funcions tècniques pròpies de la seva unitat administrativa d’adscripció:

- Porta a terme la redacció i direcció d’obra corresponent als projectes d’espais públics, individual o col·lectivament, en col·laboració amb altres tècnics que intervenen als mateixos.
- Supervisa i revisa els projectes de zones verdes realitzades per altres departaments municipals o per tercers (promotors urbanístics, altres administracions, etc.)
- Redacta els informes corresponents, així com, els estudis tècnics, protocols i altra documentació que sigui necessària en el treball de la seva unitat.
- Supervisa i coordina els equips propis i aliens, que intervenen en la creació, construcció, i conservació de les zones verdes del municipi.
- Dona suport tècnic al/la superior jeràrquic/a i col·labora en el desplegament operatiu dels objectius que impacten en el seu àmbit de responsabilitat.

2. Atendre i gestionar les queixes formulades en relació als jardins i les zones verdes per part dels ciutadans.

3. Realitzar informes de seguiment en l’àmbit d’actuació de la seva competència i contribuir en la proposta de millores.

4. Vetllar per la seva pròpia seguretat i salut en el seu lloc de treball, d’acord amb els procediments establerts al Pla de Prevenció de Riscos Laborals per a la Corporació i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.

5. Totes aquelles funcions de caràcter general que li siguin atribuïdes en el seu àmbit d’organització i competències.

Requisits de les persones aspirants: Veure bases de la convocatòria

Sol·licituds

Les sol·licituds per prendre part en el procés selectiu es dirigiran a la Molt Il·lustre Sra Alcaldessa de l’Excel·lentíssim Ajuntament de Reus, es presentaran a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (plaça Mercadal, núm. 1, 43201) i s’hauran de presentar en el termini de 10 dies hàbils, comptats des de l’endemà de la publicació de les bases i la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província.
Tanmateix, les sol·licituds es podran presentar en qualsevol de les formes previstes a l’article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Les bases i la convocatòria d’aquesta selecció es publicaran al tauler d’edictes electrònic de l’Ajuntament i a la web municipal http://www.reus.cat i estaran exposades fins el final del termini de la presentació d’instàncies.
Si els dies d’acabament del termini o actuació obligada són festius, les actuacions s’han de fer el dia hàbil següent.

A partir de la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província de Tarragona (BOPT), tots els anuncis successius s’exposaran al tauler d’edictes electrònic de l’Ajuntament de Reus i al web Municipal http://www.reus.cat.

A destacar:

Per a la presentació telemàtica de la sol•licitud, només és necessari utilitzar una identificació digital. En el cas que no se’n disposi, es pot obtenir facilment l’idcat mòbil, que és  una identificació digital segura, fàcil i ràpida d’obtenir. Ho podeu veure el següent vídeo: com obtenir l’idcat mòbil

Si no heu fet mai un tràmit telemàtic amb l’Ajuntament consulteu la guia El tràmit telemàtic  pas a pas que trobareu a la seu electrònica Espai aprenentatge digital que  us ajudarà.

Si no esteu registrats en la base de dades de l’Ajuntament de Reus, primer heu de fer-ho a travès del tràmit Alta a la Base de dades de persones

El pagament de la taxa s’efectuarà en el mateix moment de fer la sol·licitud.
Si optes per la presentació telemàtica el pagament s’efectuarà en línia, la mateixa aplicació t’anirà guiant. Cal tenir a ma la targeta bancària.

Vigència de la borsa de treball:
La vigència d’aquestes bases serà de 2 anys a comptar des de la data de la publicació al taulell d’anuncis de la Corporació de la resolució que aprovi la relació definitiva en l’ordre establert d’acord amb la proposta efectuada pel Tribunal. Exhaurida la seva vigència, els aspirants inclosos decauran en tots dels seus drets derivats de la superació del procés de selecció.

Publicació de la convocatoria
Publicació Bases i convocatoria BOPT de data 21 d'octubre de 2024

Per més informació:

Consultar bases de la convocatòria en l’apartat impresos relacionats.

 

Especificacions tècniques dels documents enviats

Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.



Impresos relacionats



Departament responsable

  • Recursos Humans



Ajuda'ns a millorar!

La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.

Fes la teva valoració