Por motivos de prestación de servicio y para fines estadísticos, utilizamos cookies propias y de terceros. Si continúa navegando, consideramos que acepta su instalación y uso. Para más información, consulte nuestra política de cookies

No volver a mostrar
este mensaje.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Sede electrónica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Buscador de la Seu Electrónica


Institut Municipal Reus Cultura

Convocotatòria de dues places d'Administratiu/va

OP-2022 i 2023 Concurs oposició. Promoció Interna

informatiuinformativo calendartrámite fuera de plazo reqRepresentacioRequiere acreditar representación

Plazo inscripción / presentación

Del 02/10/2024  hasta el 04/11/2024

(Fuera de plazo)

Passos a fer

1

Llegir les bases i la convocatòria una vegada publicades al BOPT

.

2

Preparar la documentació i presentar la sol·licitud en termini

a) Telemàticament

Accedeix al tràmit, omple el formulari, adjuntant la documentació que ja tens preparada i el justficant del pagament

Una vegada estigui tot emplenat passaràs a validar i signar.

3

Esperar la publicació de la llista provisional i definitiva

En aquests moments s’obre un termini per presentar al·legacions i es convoca a la primera prova del procés de selecció.

4

Seguir el procés

.

Objecte de la convocatòria
És objecte d’aquestes bases específiques regular el procés de selecció, mitjançant el sistema de «concurs-oposició», torn de promoció interna, per a la provisió en propietat de dues places d’administratiu/va de la plantilla de personal laboral de l’IMRC, incloses a l’Oferta Pública d'Ocupació (OPO) per a l’any 2022 i 2023 d’aquest organisme autònom.

Funcions Bàsiques:

a) Executar l’activitat administrativa en l’àmbit de la unitat administrativa sota les instruccions i coordinació del responsable i seguint els procediments establerts i la
normativa vigent.
b) Donar suport a activitats i serveis d’atenció al públic.
c) Tramitar i realitzar el seguiment dels expedients administratius, així com dels contactes amb tercers que aquests requereixen.
d) Classificar i gestionar la informació i els documents administratius de l’àmbit, així com elaborar bases de dades i documents de treball facilitadors per la tasca encomanada
e) Redactar i portar el seguiment, si s’escau, del compliment dels plecs i concursos públics.
f) Redactar i portar el seguiment, si s’escau, del compliment de contractes i convenis.
g) Participar en grups i equips de treball interdisciplinaris.
h) Confeccionar i portar el seguiment dels pressupostos dels programes i accions.

Requisits de les persones aspirants: Veure bases de la convocatòria
Termini de presentació:
El termini de presentació de sol·licituds començarà l’endemà de la publicació de la convocatòria juntament amb les bases específiques en el Butlletí Oficial de la Província de Tarragona (BOPT) i acabarà als vint dies naturals, comptats a partir de l’endemà de la publicació en el Butlletí Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC), de l’extracte de la convocatòria,, tots els anuncis successius s’exposaran al tauler d’anuncis de l’Ajuntament de Reus i al web. Municipal http://www.reus.cat.

Publicació Bases BOPT de data 1 d'octubre de 2024

Publicació al DOGC núm 9267 de data 14 d'octubre de 2024

Pagament de la taxa:

El pagament de la taxa es realitzarà en el moment de presentació de la sol·licitud en els termes que s’estableixin a les bases específiques.
Es pot acreditar el pagament de la taxa amb el justificant bancari de l’ingrés emès per l’IMRC o per l’entitat bancària on s’hagi pagat. El número de compte bancàri és:  BBVA: ES82/0182/6035/41/0201847604
El pagament de la taxa, per si sol, no dóna dret a participar en la selecció. El pagament de la taxa no substitueix en cap cas el tràmit de presentació de la sol·licitud.
La manca de pagament, el pagament incomplet de la taxa, la no acreditació de l'abonamentde la taxa corresponent o la no acreditació documental a efectes de l'exempció de pagament, en el moment de la presentació de la sol·licitud, determina l'exclusió de l'aspirant del procés selectiu.

Exempcions al pagament de la taxa (veure bases)

Per més informació:
Consultar bases de la convocatòria en l’apartat impresos relacionats.

¿Cuánto cuesta hacer el trámite?

  • -29.68 €  Drets d'examen  

Especificaciones técnicas de los documentos enviados

Los documentos enviados telemáticamente por las personas interesadas ​​deben cumplir las especificaciones técnicas indicadas en este documento.



Impresos relacionados



Departamento responsable




¡Ayúdanos a mejorar!

Tu opinión es muy importante, lo que hacemos es para ti y puedes ayudarnos, valorando la nueva carpeta ciudadana y aportando tus sugerencias.

Haz tu valoración