Cercador de la Seu electrònica
Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.
Cercador de la Seu electrònica
Consorci del Teatre Fortuny
FO 2024 Concurs Oposició
informatiu tràmit fora de terminiDel 12/08/2024  fins el 26/08/2024
a) Telemàticament
Accedeix al tràmit, omple el formulari , adjuntant la documentació si s'escau.
Una vegada estigui tot emplenat passaràs a validar i signar.
Si la plaça en qüestió comporta un pagament, dins del tràmit et demanarà realitzar el pagament online amb la teva tarja bancaria. Una vegada fet el pagament, rebràs el comprovant d’haver presentat la sol·licitud i el pagament realitzat.
b) Presencialment
Presencialment, en hoari de 9h a 14h, a les oficines d’administració del Consorci del Teatre Fortuny (C/Boule, s/n).
En aquests moments s’obre un termini per presentar al·legacions i es convoca a la primera prova del procés de selecc
Objecte:
L’objecte d’aquestes bases és la constitució d’una borsa de treball d’acomodadors/es de la plantilla de personal laboral del Consorci del Teatre Fortuny, mitjançant el sistema de concurs-oposició, per a la posterior provisió, amb caràcter temporal, de necessitats de personal que realitzi les funcions especificades en aquestes bases, quan es donin quan es donin alguns dels supòsits previstos a l’article 15 del Reial Decret Legislatiu 2/2015, del 23 d’octubre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de l’Estatut dels Treballadors.
Les funcions bàsiques del lloc de treball són:
a) Obertura i tancament dels diferents indrets del recinte
b) Acomodar al públic assistent en el lloc que li correspon
c) Atenció al públic
d) Vetllar per l’ordre dins del recinte
e) Atendre a les instruccions d’evacuació i emergència establertes
f) Inspeccionar l’estat del recinte abans i desprès de les representacions
g) En general, qualsevol altra tasca relacionada amb el lloc de treball, que li sigui encomanada pels seus superiors jeràrquics i resulti necessària per raons del servei.
Requisits de les persones aspirants i exercicis : Veure bases de la convocatòria
Sol·licituds
Les sol·licituds per prendre part en el procés selectiu es dirigiran a la Presidència del Consorci i s’hauran de presentar en el termini de 10 dies hàbils, comptats des de l’endemà al de la publicació de les bases i la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província i es podran presentar en algun dels següents llocs:
• Telemàticament, a través del tràmit habilitat a la seu electrònica de l’Ajuntament de Reus.
• Presencialment, en hoari de 9h a 14h, a les oficines d’administració del Consorci del Teatre Fortuny (C/Boule, s/n de Reus).
• En qualsevol de les formes previstes a l’article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques i els articles 25, 41 i 42 de la Llei 26/2010, de 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
Les bases i la convocatòria d’aquesta selecció es publicaran al Butlletí Oficial de la Província i a la pàgina la web del Teatre Fortuny «www.teatrefortuny.cat» i estaran exposades fins el final del termini de la presentació d’instàncies.
Si els dies d’acabament del termini o actuació obligada són festius, les actuacions s’han de fer en el dia hàbil següent.
A partir de la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província, tots els anuncis successius s’exposaran a la pàgina web del Teatre Fortuny «www.teatrefortuny.cat».
A destacar:
Per a la presentació telemàtica de la sol·licitud, només és necessari utilitzar una identificació digital. En el cas que no se’n disposi, es pot obtenir facilment l’idcat mòbil, que és una identificació digital segura, fàcil i ràpida d’obtenir. Ho podeu veure el següent vídeo: com obtenir l’idcat mòbil
Si no heu fet mai un tràmit telemàtic amb l’Ajuntament consulteu la guia El tràmit telemàtic pas a pas que trobareu a la seu electrònica Espai aprenentatge digital que us ajudarà.
I recordeu que si no esteu registrats en la base de dades de l’Ajuntament de Reus, primer heu de fer-ho a travès del tràmit Alta a la Base de dades de persones
Admissió d’aspirants
Per a l’admissió dels/de les aspirants, es tindran en compte les dades que aquests/es facin constar a la sol·licitud, essent de la seva responsabilitat la veracitat de les mateixes.
Els/les aspirants disposaran d’un termini de deu dies hàbils, a partir de l’endemà de la publicació de la resolució indicada per formular davant de la presidencia, les reclamacions o rectificacions que creguin oportunes, d’acord amb el que disposa l’article 68.1 de la LPACAP, adreçades a esmenar els defecte que hagin causat la seva exclusió. Si en aquest termini no s’ha produït cap reclamació, al·legació o esmena, la llista passarà a ser automàticament definitiva, sense necessitat de nova publicació.
- Publicació de bases i convocatòria: BOPT de data 09.08.2024
- Termini inici presentació sol·licituds: 12.08.2024
- Termini finalització presentacio sol·licituds: 26.08.2024
Per més informació:
1 )Consultar bases de la convocatòria en l’apartat impresos relacionats.
2) Acabat el termini de presentació de sol·licituds, les esmenes i possibles reclamacions que hagin de presentar-se es faran utilitzant els canals i formulari que trobareu en aquest enllaç; esmenar requeriment i/o aportació de documentació a un expedient
Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.
Ajuda'ns a millorar!
La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.
Fes la teva valoració