Buscador de la Seu Electrónica
Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.
Buscador de la Seu Electrónica
Ajuntament de Reus
OF-2024 Oposició lliure per a la provisió d' 11 agents de la guàrdia urbana de Reus
informativo trámite fuera de plazo Requiere acreditar representaciónSi actúas como representante, debes acreditar formalmente la representación. Puedes hacerlo adjuntando los documentos a la solicitud o inscribir la representación en el registro de Representantes REPRESENTA. Más información aquí.
Del 06/08/2024  hasta el 02/09/2024
a) Telemàticament
Accedeix al tràmit, omple el formulari , adjuntant la documentació si s'escau.
Una vegada estigui tot emplenat passaràs a validar i signar.
Si la plaça en qüestió comporta un pagament, dins del tràmit et demanarà realitzar el pagament online amb la teva tarja bancaria. Una vegada fet el pagament, rebràs el comprovant d’haver presentat la sol·licitud i el pagament realitzat.
b)Presencialment
Cal que demanis cita prèvia. El dia i hora concertat t’has de personar a les oficies d’atenció, presentar la documentació i fer el pagament, si s’escau.
En aquests moments s’obre un termini per presentar al·legacions i es convoca a la primera prova del procés de selecció.
Objecte:
L’objecte d’aquestes bases és regular el procés de selecció per a la provisió, mitjançant el sistema d’oposició lliure, de 20 places d’agent de la Guàrdia Urbana de l’Ajuntament de Reus, incloses en l’Oferta Pública d’Ocupació corresponent a l’any 2024.
Requisits de les persones aspirants i exercicis de l’oposició: Veure bases de la convocatòria
Sol·licituds
El termini de presentació de sol·licituds començarà l’endemà de la publicació de les bases específiques en el Butlletí Oficial de la Província de Tarragona (BOPT) i acabarà als 20 dies naturals comptats a partir de l’endemà de la publicació en el Butlletí Ofi cial de l’Estat (BOE) de l’extracte de la convocatòria.
Les sol·licituds per prendre part en el procés selectiu es dirigiran al Molt Il·lustre Sra Alcaldessa-Presidenta de l’Excel·lentíssim Ajuntament de Reus, es presentaran a la seu electrònica municipal per mitjans electrònics (https://seu.reus.cat) o a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (plaça Mercadal, núm. 1, 43201)
Tanmateix les sol·licituds es podran presentar en qualsevol de les formes previstes a l’article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques i els articles 25, 41 i 42 de la Llei 26/2010, de 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
Les bases i la convocatòria d’aquesta selecció es publicaran en el tauler d’edictes electrònic de la l’Ajuntament i en la web municipal http://www.reus.cat i estaran exposades fins el final del termini de la presentació d’instàncies.
Si els dies d’acabament del termini o actuació obligada són festius, les actuacions s’han de fer en el dia hàbil següent.
A partir de la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província de Tarragona (BOPT), tots els anuncis successius s’exposaran al tauler d’edictes electrònic de l’Ajuntament de Reus i al web Municipal http://www.reus.cat.
Al tractar-se d’oposició lliure no s’ha d’adjuntar currículum vitae ni mèrits, atés que no son valorables, en una convocatòria d’oposició d’aquest tipus.
Tots els requisits comuns i específic s’han de complir el darrer dia del termini de presentació de sol·licituds, llevat dels especificats a l’apartat g). En tots els casos, aquests requisits s’han de mantenir fins a la presa de possessió com a funcionaris/àries de carrera de les persones aspirants.
A destacar:
Per a la presentació telemàtica de la sol·licitud, només és necessari utilitzar una identificació digital. En el cas que no se’n disposi, es pot obtenir facilment l’idcat mòbil, que és una identificació digital segura, fàcil i ràpida d’obtenir. Ho podeu veure el següent vídeo: com obtenir l’idcat mòbil
Si no heu fet mai un tràmit telemàtic amb l’Ajuntament consulteu la guia El tràmit telemàtic pas a pas que trobareu a la seu electrònica Espai aprenentatge digital que us ajudarà.
I recordeu que si no esteu registrats en la base de dades de l’Ajuntament de Reus, primer heu de fer-ho a travès del tràmit Alta a la Base de dades de persones
Com es fa el pagament
Les persones que realitzen el tràmit a través de la seu electrònica de l’Ajuntament de Reus, el propi tràmit et guiarà per fer el pagament amb targeta de crèdit de l’import de la taxa que es farà durant el procès d’omplir el formulari on line. Cal doncs que tingueu una targeta bancària preparada per finalitzar el tràmit correctament i poder obtenir el comprovant de la presentació realitzada correctament.
Admissió d’aspirants
Acabat el termini de presentació de sol·licituds, l’Alcaldessa o el Regidor/a en qui hagi delegat, declararà aprovada la llista de persones admeses i excloses en el termini màxim d’un mes. Aquesta resolució serà publicada en el Diari Oficial de la Generalitat, al tauler d’edictes electrònic de l’Ajuntament, i a la pàgina web municipal www.reus.cat.
- Publicació Bases específiques BOPT 05.08.2024
- Publicació Bases específiques DOGC núm. 9222 - 8.8.2024
- Publicació anuncia BOE núm. 194 del 12 d'agost.
- Bases generals publicades al BOPT 05.08.2024 i DOGC núm.de data (veure-les a tràmits vinculats: oferta pública 2024)
- Inici termini presentació instàncies :06.08.2024
- Finalització termini presentació instàncies: 20 dies naturals comptats a partir de l’endemà de la publicació en el Butlletí Ofi cial de l’Estat (BOE)
Per més informació:
Acabat el termini de presentació de sol·licituds, les esmenes i possibles reclamacions que hagin de presentar-se es faran utilitzant els canals i formulari que trobareu en aquest enllaç;
Los documentos enviados telemáticamente por las personas interesadas deben cumplir las especificaciones técnicas indicadas en este documento.
¡Ayúdanos a mejorar!
Tu opinión es muy importante, lo que hacemos es para ti y puedes ayudarnos, valorando la nueva carpeta ciudadana y aportando tus sugerencias.
Haz tu valoración