Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Seu electrònica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Cercador de la Seu electrònica


Institut Municipal Reus Cultura

BORSA TREBALL AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA DE LA PLANTILLA DE PERSONAL DE L'IMRC

FO-2024 Concurs oposició lliure.

informatiuinformatiu calendartràmit fora de termini reqRepresentacioRequereix acreditar representació

Si actues com a representant, has d'acreditar formalment la representació. Pots fer-ho adjuntant els documents a la sol·licitud o inscriure la representació al registre de Representants REPRESENTA. Més informació aquí.

Termini inscripció/presentació

Del 29/07/2024  fins el 09/08/2024

(Fora de termini)

Passos a fer

1

Llegir les bases i la convocatòria una vegada publicades al BOPT

.

BOPT

2

Preparar la documentació i persentar la sol·licitud en termini

a) Telemàticament

Accedeix al tràmit, omple el formulari, adjuntant la documentació que ja tens preparada

Una vegada estigui tot emplenat passaràs a validar i signar.

Tindràs el comprovant amb el número d'entrada.

b) Presencialment

Et presentaràs a les oficines de l'IMRC amb tota la documentació preparada.

3

Esperar la publicació de la llista provisional i definitiva

En aquests moments s’obre un termini per presentar al·legacions i es convoca a la primera prova del procés de selecció.

4

Seguir el procés

.

Objecte de la convocatòria
L’objecte d’aquestes bases és la constitució d’una borsa de treball per a la posterior provisió, amb caràcter temporal, de places d’auxiliar administratiu (C2, 16) vacants a la plantilla de personal de l’Institut Municipal Reus Cultura (IMRC), o bé cobrir possibles substitucions, temporalitats o per necessitats d’urgència.
La missió del lloc de treball és la d’executar l’activitat administrativa en l’àmbit de la unitat administrativa sota les instruccions i coordinació del responsable i seguint els procediments establerts i la normativa vigent i donar suport a activitats i serveis d’atenció al públic.


Funcions Bàsiques:

1. Preparar i recopilar documentació i introduir dades en les base de dades corresponents.
2. Realitzar tasques de suport administratiu per al funcionament diari de l’àmbit.
3. Classificar, arxivar i ordenar documents atenent els criteris fixats de gestió documental.
4. Atendre al públic en matèries pròpies de la seva competència.
5. Realitzar altres tasques pròpies de la seva categoria.
6. Efectuar qualsevol altra tasca pròpia de la seva categoria que li sigui encomanada i per a la qual hagi estat prèviament instruït.

Requisits de les persones aspirants: Veure bases de la convocatòria
Termini de presentació: de dilluns 29/07/2024 a divendres 09/08/2024
 

Sol·licituds:

Les sol·licituds per prendre part en el procés selectiu es dirigiran a la presidència de l’Institut Municipal Reus Cultura i es presentaran al Registre de l’IMRC, a la Casa Rull (carrer de Sant Joan, núm. 27, 43201 Reus) en el termini de 10 dies hàbils, comptats des de l’endemà al de la publicació de les bases i la convocatòria en el Butlletí Oficial de la Província.
Tanmateix les sol·licituds es podran presentar en qualsevol de les formes previstes a l’article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques i els articles 25, 41 i 42 de la Llei 26/2010, de 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
Quan les instàncies no siguin presentades al Registre General de l’IMRC l’aspirant haurà d’anunciar l’enviament a l’IMRC mitjançant un correu electrònic a adcio@reuscultura.cat dins del període de presentació d’instàncies.

Vigència de la borsa de treball: Aquesta borsa tindrà un vigència màxima de dos anys.

Publicació Bases BOPT de data 26 de juliol de 2024

Per més informació:
Consultar bases de la convocatòria en l’apartat impresos relacionats.

 

Quant costa fer el tràmit?

  • -Gratuït  

Departament responsable




Ajuda'ns a millorar!

La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.

Fes la teva valoració