Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Seu electrònica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Cercador de la Seu electrònica


Ajuntament de Reus

BORSA DE TREBALL TÈCNIC/A SUPERIOR DE PARTICIPACIÓ

FO-2024 Concurs oposició lliure Tècnic/a superior de la plantilla de personal laboral

informatiuinformatiu calendartràmit fora de termini reqRepresentacioRequereix acreditar representació

Termini inscripció/presentació

Del 02/07/2024  fins el 15/07/2024

(Fora de termini)

Passos a fer

1

Llegir les bases i la convocatòria una vegada publicades al BOPT

.

2

Preparar la documentació i persentar la sol·licitud en termini

a) Telemàticament

Accedeix al tràmit, omple el formulari , adjuntant la documentació que ja tens preparada

Una vegada estigui tot emplenat passaràs a validar i signar.

Si la plaça en qüestió comporta un pagament, dins del tràmit et demanarà realitzar el  el pagament online amb la teva tarja bancaria. Una  vegada fet el pagament, rebràs el comprovant d’haver presentat la sol·licitud i el pagament realitzat.

b)Presencialment

Cal que demanis cita prèvia. El dia i hora concertat t’has de personar a les oficies d’atenció, presentar la documentació i fer el pagament, si s’escau.

3

Esperar la publicació de la llista provisional i definitiva

En aquests moments s’obre un termini per presentar al·legacions i es convoca a la primera prova del procés de selecció.

4

Seguir el procés

.

Objecte:
L’objecte d’aquestes bases és la constitució d’una borsa de treball de Tècnic/a superior de participació de la plantilla de personal laboral de l’Ajuntament de Reus, per a cobrir possibles substitucions o altres necessitats de caràcter temporal en el lloc de treball objecte de la convocatòria.

Funcions Bàsiques:
1. Assessorar i donar suport tècnic en matèria de participació
2. Donar impuls i facilitar canals de comunicació i promoure la participació
3. Executar projectes de participació fomentant la col·laboració ciutadana
4. Desenvolupar metodologies per poder fer el seguiment dels projectes de participació en l’aplicació de pressa de decisions.
5. Coordinar-se amb altres serveis i administracions.
6. Coordinar i fer el seguiment dels plecs i concursos públics des del seu àmbit d’actuació. Fiscalitzar l’execució dels contractes de prestació de serveis que afectin al seu àmbit de treball.
7. Fomentar i millorar les dinàmiques de participació ciutadana. Inclou: foment de la innovació ciutadana, col·laboració, codisseny, cocreació, coproducció de polítiques públiques; foment de la participació on line; vetllar pel compliment del Reglament de Participació Ciutadana, del Pla Estratègic de Participació i els objectius del PAM en matèria de participació.
8. Elaborar el pressupost anual de despeses, ingressos del seu àmbit, així com controlar l’execució del mateix.
9. Assistir com a representant tècnic de l’ajuntament, reunions amb ciutadans i ciutadanes, institucions, empreses i entitats, consells, cercant relacions de col·laboració en matèries pròpies del seu àmbit de treball.
10. Coordinació del personal extern que executa els contractes
11. Gestió dels projectes transversals de l’Àrea que li siguin encomanats per la direcció de l’àrea
12. Vetllar per la seva pròpia seguretat i salut en el seu lloc de treball, d’acord amb els procediments establerts al Pla de Prevenció de Riscos Laborals per la Corporació i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
13. Totes aquelles funcions de caràcter general que li siguin atribuïdes en el seu àmbit de l’organització i competències.
 

Requisits de les persones aspirants: Veure bases de la convocatòria

Sol·licituds:
Les sol·licituds per prendre part en el procés selectiu es dirigiran al Molt Il·lustre Sr.Alcalde-President de l’Excel·lentíssim Ajuntament de Reus, es presentaran a la seu electrònica municipal per mitjans electrònics (https://seu.reus.cat) o a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (plaça Mercadal, núm. 1, 43201) en el termini de 10 dies hàbils, comptats des de l’endemà al de la publicació de les bases i la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província.
Tanmateix les sol·licituds es podran presentar en qualsevol de les formes previstes a l’article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques i els articles 25, 41 i 42 de la Llei 26/2010, de 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.

Les bases i la convocatòria d’aquesta selecció es publicaran en el tauler d’edictes electrònic de la l’Ajuntament i en la web municipal http://www.reus.cat i estaran exposades fins el final del termini de la presentació d’instàncies.
Si els dies d’acabament del termini o actuació obligada són festius, les actuacions s’han de fer en el dia hàbil següent.
A partir de la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província de Tarragona (BOPT), tots els anuncis successius s’exposaran al tauler d’edictes electrònic de l’Ajuntament de Reus i al web Municipal http://www.reus.cat.

A destacar:
El canal presencial té limitat el seu aforament degut a l’actual situació sanitària per la covid-19. Us recomanem la tramitació telemàtica com canal de tramitació més àgil i eficaç.

Per a la presentació telemàtica de la sol•licitud, només és necessari utilitzar una identificació digital. En el cas que no se’n disposi, es pot obtenir facilment l’idcat mòbil, que és  una identificació digital segura, fàcil i ràpida d’obtenir. Ho podeu veure el següent vídeo: com obtenir l’idcat mòbil

Si no heu fet mai un tràmit telemàtic amb l’Ajuntament consulteu la guia El tràmit telemàtic  pas a pas que trobareu a la seu electrònica Espai aprenentatge digital que  us ajudarà.

I recordeu que si no esteu registrats en la base de dades de l’Ajuntament de Reus, primer heu de fer-ho a travès del tràmit Alta a la Base de dades de persones

Si teniu algún dubte podeu posar-vos en contacte trucant al 977.010.010 (opció 2)

Quin cost té el tràmit?
És gratuIt

Vigència de la borsa de treball:
La vigència d’aquestes bases serà de 2 anys a comptar des de la data de la publicació al taulell d’anuncis de la Corporació de la resolució que aprovi la relació definitiva en l’ordre establert d’acord amb la proposta efectuada pel Tribunal. Exhaurida la seva vigència, els aspirants inclosos decauran en tots dels seus drets derivats de la superació del procés de selecció.

Publicació Bases i convocatoria BOPT de data 1 de juliol de 2024

Per més informació:
Consultar bases de la convocatòria en l’apartat impresos relacionats.

 

Quant costa fer el tràmit?

  • -Gratuït  

Especificacions tècniques dels documents enviats

Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.



Impresos relacionats



Departament responsable

  • Recursos Humans



Ajuda'ns a millorar!

La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.

Fes la teva valoració