Cercador de la Seu electrònica
Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.
Cercador de la Seu electrònica
Ajuntament de Reus
FO-2024 Concurs oposició lliure.
informatiu tràmit fora de termini Requereix acreditar representacióSi actues com a representant, has d'acreditar formalment la representació. Pots fer-ho adjuntant els documents a la sol·licitud o inscriure la representació al registre de Representants REPRESENTA. Més informació aquí.
Del 03/05/2024  fins el 16/05/2024
Objecte:
L’objecte d’aquestes bases és regular el procés de selecció, mitjançant el sistema de concurs oposició i torn lliure, per a la constitució d’una borsa de treball de tècnic/a suport d’arxiu de la plantilla de personal l’Ajuntament de Reus.
Funcions Bàsiques:
1. Col•laborar amb les altres persones tècniques de l’arxiu en les tasques de la custòdia i de la documentació i donar suport en les tasques de tractament documental.
2. Controlar la recepció de la documentació provinent de les transferències fins als dipòsits de l’arxiu.
3. Tenir cura de la prevenció i conservació de la documentació controlant-ne periòdicament l’estat físic i comunicar les possibles incidències i proposar les millores oportunes.
4. Responsabilitzar-se de preparar préstecs per als diferents serveis de l’Ajuntament i de les consultes internes així com revisar el retorn dels expedients.
5. Atendre consultes dels ciutadans i derivar-les al/a la tècnic/a corresponent o a la direcció.
6. Processar l'escanejat de documents i la introducció de dades.
7. Col•laborar en les tasques de difusió de l’arxiu donant suport en aquelles que se li demanin.
8. Donar suport en la preparació d’activitats culturals i de dinamització del servei.
9. Donar suport en tasques, pròpies del lloc de treball de tècnic/a auxiliar, referents a la gestió de documentació electrònica.
10. Col•laborar en el seguiment i control de les incidències del manteniment de l’edifici de l’arxiu.
11. Vetllar per la seguretat i salut en el seu lloc de treball adequadament, els equips relacionats amb la seva activitat, d’acord amb els procediments establerts i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
12. Adoptar en el tractament de dades de caràcter personal les mesures d’índole tècnica i organitzativa establertes per la Corporació i acomplir la normativa vigent en matèria de protecció de dades de caràcter personal, així com mantenir el deure de secret i confidencialitat en relació a les mateixes, que subsistirà fins i tot una vegada acabada la seva relació laboral/funcionarial amb la Corporació.
13. Totes aquelles funcions de caràcter general que li siguin atribuïdes en el seu àmbit de l’organització i de les seves competències.
Requisits de les persones aspirants: Veure bases de la convocatòria
Sol•licituds
Les sol·licituds per prendre part en el procés selectiu es dirigiran a la Molt Il·lustre Sra. Alcaldessa de l’Excel·lentíssim Ajuntament de Reus, i es presentaran a la seu electrònica municipal per mitjans electrònics (https://seu.reus.cat) o a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (plaça Mercadal, núm. 1, 43201 Reus) en el termini de 10 dies hàbils, comptats des de l’endemà al de la publicació de les bases i la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província.
Tanmateix, les sol·licituds es podran presentar en qualsevol de les formes previstes a l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Les bases i la convocatòria d'aquesta selecció es publicaran al tauler d'edictes electrònic de l'Ajuntament i a la web municipal http://www.reus.cat i estaran exposades fins el final del termini de la presentació d'instàncies.
Si els dies d'acabament del termini o actuació obligada són festius o inhàbils, les actuacions s'han de fer el dia hàbil següent.
A partir de la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província de Tarragona (BOPT), tots els anuncis successius s'exposaran al tauler d'edictes electrònic de l’Ajuntament de Reus i al web Municipal http://www.reus.cat.
A destacar:
Per a la presentació telemàtica de la sol•licitud, només és necessari utilitzar una identificació digital. En el cas que no se’n disposi, es pot obtenir facilment l’idcat mòbil, que és una identificació digital segura, fàcil i ràpida d’obtenir. Ho podeu veure el següent vídeo: com obtenir l’idcat mòbil
Si no heu fet mai un tràmit telemàtic amb l’Ajuntament consulteu la guia El tràmit telemàtic pas a pas que trobareu a la seu electrònica Espai aprenentatge digital que us ajudarà.
I recordeu que si no esteu registrats en la base de dades de l’Ajuntament de Reus, primer heu de fer-ho a travès del tràmit Alta a la Base de dades de persones
Si teniu algún dubte podeu posar-vos en contacte trucant al 977.010.010 (opció 2)
Vigència de la borsa de treball:
La vigència d’aquestes bases serà de 2 anys a comptar des de la data de la publicació al taulell d’anuncis de la Corporació de la resolució que aprovi la relació definitiva en l’ordre establert d’acord amb la proposta efectuada pel Tribunal. Exhaurida la seva vigència, els aspirants inclosos decauran en tots dels seus drets derivats de la superació del procés de selecció.
Publicació Bases i convocatoria BOPT de data 2 de maig de 2024.
Per més informació:
Consultar bases de la convocatòria en l’apartat impresos relacionats.
Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.
Ajuda'ns a millorar!
La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.
Fes la teva valoració