Por motivos de prestación de servicio y para fines estadísticos, utilizamos cookies propias y de terceros. Si continúa navegando, consideramos que acepta su instalación y uso. Para más información, consulte nuestra política de cookies

No volver a mostrar
este mensaje.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Sede electrónica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Buscador de la Seu Electrónica


CONVOCATÒRIA DE LLOC DE TREBALL DE DIRECTOR/A GENERAL MUNICIPAL

FO-2024. LLoc treball de lliure designació

informatiuinformativo calendartrámite fuera de plazo reqRepresentacioRequiere acreditar representación

Si actúas como representante, debes acreditar formalmente la representación. Puedes hacerlo adjuntando los documentos a la solicitud o inscribir la representación en el registro de Representantes REPRESENTA. Más información aquí.

Plazo inscripción / presentación

Del 06/04/2024  hasta el 25/04/2024

(Fuera de plazo)

Objecte:

L'objecte de la convocatòria és la regulació del procediment per a la provisió del lloc de treball de Director/a General Municipal de l'Ajuntament de Reus, per lliure designació.

Personal que pot accedir: Personal funcionari de carrera i laboral fix de l'Ajuntament o del seu sector públic i/o d'altres administracions, i professionals del sector públic que pertanyin al grup A subgrup A1 o al sector privat i que disposin de titulació superior (Llicenciatura o grau universitari), o equivalent.

Missió
Responsabilitzar-se de la direcció, gestió, control intern, organització tècnica i administrativa de l'organització, per assolir la consecució dels objectius fixats per la Corporació i en consonància amb el projecte i els objectius generals de l'organització.

Les seves funcions són les següents:
1. Dirigir, coordinar i impulsar l’actuació de l’administració municipal en les diferents àrees, serveis i entitats dependents d’acord amb la normativa vigent i les directrius de l’equip de govern.
2. Impulsar i coordinar l’execució dels acords adoptats pels òrgans de govern de l’Ajuntament.
3. Dirigir i coordinar l’actuació i les funcions del personal directiu municipal.
4. Exercir les funcions de representació i negociació que se li encomanin.
5. Coordinar els projectes transversals de l’Ajuntament.
6. Coordinar i impulsar les polítiques d’innovació a nivell general i transversal, fent d’aquestes la base de qualsevol transformació municipal.
7. Coordinació i seguiment de l’àrea de Cultura i de política lingüística.
8. Coordinació de les gerències de les empreses municipals i dels organismes autònoms.
9. Organitzar i distribuir els recursos humans, tecnològics i financers de la corporació per complir els objectius fixats pel Govern municipal.
10. També s’inclouen entre les seves funcions les de desenvolupar i executar els plans d’actuació i les decisions adoptades pels òrgans de govern i la planificació i coordinació d’activitats, avaluació i proposta d’innovació i millora.
Així mateix, podrà ser nomenat, d’acord amb la legislació mercantil i administrativa, titular de l’òrgan de la gerència de Reus Serveis Municipals SA.

Com puc tramitar-ho?

La presentació de sol·licituds, que aniran dirigides a la Molt Il·lustre Alcaldessa-Presidenta de l'Excel·lentíssim Ajuntament de Reus, s'ha de fer telemàticament a la seu electrònica http://www.reus.cat,

Respecte de les instàncies electròniques que no es presentin en la forma indicada no es tindrà com a vàlida l'entrada en aquest Registre.

Excepcionalment, es podrà fer en suport paper, presentant-se en el Registre General de l'Ajuntament, -OAC- situat a la Pl. Mercadal, 1 de Reus.

Tanmateix les sol·licituds es podran presentar en qualsevol de les formes previstes a l’article 16 de la Llei 39/2015 d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu comú de les Administracions Públiques. En aquest supòsit caldrà enviar còpia escanejada de la sol•licitud segellada per l’òrgan receptor i dins del termini de presentació de sol·licituds, a l’adreça electrònica selecció@reus.cat

Les persones aspirants a aquest procés selectiu disposaran per a presentar la sol•licitud del termini de 20 dies naturals, a comptar des de l'endemà de la data de publicació de la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província de Tarragona (BOPT).

Els successius anuncis d'aquest procés, així com el resultat es faran públics al tauler de registre electrònic de l’Ajuntament.

Bases publicades al BOPT de data 05.04.2024

Per més informació:
Consultar bases de la convocatòria en l’apartat impressos relacionats.

 

Especificaciones técnicas de los documentos enviados

Los documentos enviados telemáticamente por las personas interesadas ​​deben cumplir las especificaciones técnicas indicadas en este documento.



Impresos relacionados



Departamento responsable




¡Ayúdanos a mejorar!

Tu opinión es muy importante, lo que hacemos es para ti y puedes ayudarnos, valorando la nueva carpeta ciudadana y aportando tus sugerencias.

Haz tu valoración