Por motivos de prestación de servicio y para fines estadísticos, utilizamos cookies propias y de terceros. Si continúa navegando, consideramos que acepta su instalación y uso. Para más información, consulte nuestra política de cookies

No volver a mostrar
este mensaje.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Sede electrónica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Buscador de la Seu Electrónica


BORSA DE TREBALL TÈCNIC/A d'ADMINISTRACIÓ ESPECIAL (Captació de fons i finançament supramunicipal)

FO-2024 Concurs oposició lliure. Tècnic Administració Especial

informatiuinformativo calendartrámite fuera de plazo reqRepresentacioRequiere acreditar representación

Si actúas como representante, debes acreditar formalmente la representación. Puedes hacerlo adjuntando los documentos a la solicitud o inscribir la representación en el registro de Representantes REPRESENTA. Más información aquí.

Plazo inscripción / presentación

Del 18/03/2024  hasta el 16/04/2024

(Fuera de plazo)

L’objecte d’aquestes bases és regular el procés de selecció, mitjançant el sistema de concurs oposició i torn lliure, per a la constitució d’una borsa de treball de Tècnic/a d’Administració Especial, especialitzat en Captació de Fons i Finançament Supramunicipal, adscrit/a a la Direcció General Municipal.

Les funcions del lloc de treball són, a nivell enunciatiu i no limitatiu, les següents:

    1. Identificar oportunitats de finançament coincidents amb els objectius, reptes i interessos municipals.
    2. Treballar en equip, coordinar i donar directrius als diferents departaments municipals sobre aquests treballs a realitzar, en qualsevol de les fases identificades a continuació:

    • Prospecció o detecció primerenca d’oportunitats.
    • Estudis preliminars, anàlisi d’oportunitat i viabilitat de cofinançament de treballs preliminars previs a les bases o convocatòries, decisió d’objectius.
    • Seguiment de la publicació d’aquestes bases o convocatòries.
    • Redacció de propostes i presentació de sol·licituds.
    • Seguiment de la resolució de sol·licituds.
    • Desenvolupament i execució dels projectes.

    3. Establir contactes estratègics amb empreses consultores coneixedores del finançament extern, agències i institucions europees, agents estatals o autonòmics gestors de  programes i convocatòries.
    4. Gestionar de forma proactiva, els projectes al llarg de tot el seu cicle fins la fase de justificació, assegurant el seu èxit.
    5. Coordinar-se amb altres serveis i administracions.
    6. Coordinar-se i fer el seguiment del compliment dels plecs i concursos públics des del seu àmbit d’actuació.
    7. Participació en reunions tècniques i de gestió de projectes.
    8. Vetllar per la seva pròpia seguretat i salut en el seu lloc de treball, d’acord amb els procediments establerts al Pla de Prevenció de Riscos Laborals per a la Corporació i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
    9. Adoptar en el tractament de dades de caràcter personal, les mesures d’índole tècnica i organitzativa establertes per la Corporació, i acomplir la normativa vigent en  matèria de protecció de dades de caràcter personal, així com mantenir el deure de  secret i confidencialitat en relació a les mateixes, que subsistirà fins i tot una vegada acabada la relació laboral/funcionarial amb la Corporació.
    10. Totes aquelles funcions de caràcter general que li siguin atribuïdes en el seu àmbit d’organització i competències.

Requisits de les persones aspirants: Veure bases de la convocatòria

Sol·licituds:

Les sol·licituds per prendre part en el procés selectiu es dirigiran a la Molt Il·lustre Sra. Alcaldessa de l’Excel·lentíssim Ajuntament de Reus, i es presentaran a la seu electrònica municipal per mitjans electrònics (https://seu.reus.cat) o a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (plaça Mercadal, núm. 1, 43201 Reus) en el termini de 20 dies hàbils, comptats des de l’endemà al de la publicació de les bases i la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província.
Tanmateix, les sol·licituds es podran presentar en qualsevol de les formes previstes a l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Les bases i la convocatòria d'aquesta selecció es publicaran al tauler d'edictes electrònic de l'Ajuntament i a la web municipal http://www.reus.cat i estaran exposades fins el final del termini de la presentació d'instànc

A destacar:

El canal presencial té limitat el seu aforament degut a l’actual situació sanitària per la covid-19. Us recomanem la tramitació telemàtica com canal de tramitació més àgil i eficaç.

Per a la presentació telemàtica de la sol•licitud, només és necessari utilitzar una identificació digital. En el cas que no se’n disposi, es pot obtenir facilment l’idcat mòbil, que és  una identificació digital segura, fàcil i ràpida d’obtenir. Ho podeu veure el següent vídeo: com obtenir l’idcat mòbil

Si no heu fet mai un tràmit telemàtic amb l’Ajuntament consulteu la guia El tràmit telemàtic  pas a pas que trobareu a la seu electrònica Espai aprenentatge digital que  us ajudarà.

I recordeu que si no esteu registrats en la base de dades de l’Ajuntament de Reus, primer heu de fer-ho a travès del tràmit Alta a la Base de dades de persones

Si teniu algún dubte podeu posar-vos en contacte trucant al 977.010.010 (opció 2)

Quin cost té el tràmit?
És gratuIt

Vigència de la borsa de treball:
La vigència d’aquestes bases serà de 2 anys a comptar des de la data de la publicació al taulell d’anuncis de la Corporació de la resolució que aprovi la relació definitiva en l’ordre establert d’acord amb la proposta efectuada pel Tribunal. Exhaurida la seva vigència, els aspirants inclosos decauran en tots dels seus drets derivats de la superació del procés de selecció.

Publicació Bases i convocatoria BOPT de data 15 de març de 2024

Per més informació:
Consultar bases de la convocatòria en l’apartat impresos relacionats.

 

¿Cuánto cuesta hacer el trámite?

  • -Gratuït  

Especificaciones técnicas de los documentos enviados

Los documentos enviados telemáticamente por las personas interesadas ​​deben cumplir las especificaciones técnicas indicadas en este documento.



Impresos relacionados



Departamento responsable




¡Ayúdanos a mejorar!

Tu opinión es muy importante, lo que hacemos es para ti y puedes ayudarnos, valorando la nueva carpeta ciudadana y aportando tus sugerencias.

Haz tu valoración