Por motivos de prestación de servicio y para fines estadísticos, utilizamos cookies propias y de terceros. Si continúa navegando, consideramos que acepta su instalación y uso. Para más información, consulte nuestra política de cookies

No volver a mostrar
este mensaje.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Sede electrónica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Buscador de la Seu Electrónica


Justificació de subvenció a empreses i nous emprenedors, 2023

Bases amb l'objectiu d'estructurar i fixar els criteris i el procediment per a la concessió de subvencions per afavorir l'impuls i la dinamització econòmica

informatiuinformativo calendartrámite fuera de plazo reqRepresentacioRequiere acreditar representación

Plazo inscripción / presentación

Del 10/01/2024  hasta el 09/02/2024

(Fuera de plazo)

Una vegada concedida la subvenció els interessats tenen la obligació de justificar la subvenció.
 
En cas de consulta enviar correu a [email protected]

DIFUSIÓ DE LA COL·LABORACIÓ DE L’AJUNTAMENT DE REUS

Tal com estableix la base quinzena-apartat b, de les bases reguladores de la subvenció, és obligació del beneficiari:

Fer constar, si s’escau, la col·laboració de l’Ajuntament  de Reus en els elements de difusió de l’activitat objecte de la subvenció èn els termes que s’indiquen a l’article 18 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i l’article 28.3 de l’Ordenança general de subvencions.
La difusió de la col·laboració municipal es farà mitjançant la col·locació del logotip d’Ajut Emprèn al centre de treball o a les pàgines web o a les xarxes socials.  El logotip el trobareu a l’apartat "documentació i impresos".
S’haurà d’enviar, dins el tràmit de justificació de la subvenció, una imatge on es vegi aquesta difusió realitzada per part del beneficiari de la subvenció.

Normativa relacionada

Bases publicades al BOPT núm. 76 de 20 d’abril de 2017.
Convocatòria 2023 :  publicació al bopt de data 19 d’abril de 2023.
 

¿Cuánto cuesta hacer el trámite?

  • -Gratuït  

¿Cuál es el tiempo de tramitación?

El termini que es disposa per emetre resolució és de tres mesos a comptar des de l’endemà de la data de finalització de la presentació de les sol•licituds de subvenció, llevat que la respectiva convocatòria prevegi un termini inferior. Transcorregut aquest termini sense que l’òrgan competent hagi resolt al respecte, els interessats podran entendre desestimada per silenci administratiu la sol•licitud de concessió de la subvenció.

¿Qué documentación debo presentar?


  Veure bases.



Especificaciones técnicas de los documentos enviados

Los documentos enviados telemáticamente por las personas interesadas ​​deben cumplir las especificaciones técnicas indicadas en este documento.



Impresos relacionados



Departamento responsable

  • Àrea d'empresa i ocupació



¡Ayúdanos a mejorar!

Tu opinión es muy importante, lo que hacemos es para ti y puedes ayudarnos, valorando la nueva carpeta ciudadana y aportando tus sugerencias.

Haz tu valoración