Por motivos de prestación de servicio y para fines estadísticos, utilizamos cookies propias y de terceros. Si continúa navegando, consideramos que acepta su instalación y uso. Para más información, consulte nuestra política de cookies

No volver a mostrar
este mensaje.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Sede electrónica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Buscador de la Seu Electrónica


Ajuntament de Reus

Subvencions per al foment de l'assoc. i el desenv. de moviment veïnal - Línea 1: Projectes que fomentin les rel.cíviques i empoderament en el territori

Aquestes bases tenen per objecte estructurar i fixar els criteris i el procediment per la concessió de subvencions que atorga l’Ajuntament de Reus per al foment de l’associacionisme i el desenvolupament de projectes de moviment veïnal a la ciutat de Reus. Convocatòria Linia 1

informatiuinformativo calendartrámite fuera de plazo reqRepresentacioRequiere acreditar representación

Si actúas como representante, debes acreditar formalmente la representación. Puedes hacerlo adjuntando los documentos a la solicitud o inscribir la representación en el registro de Representantes REPRESENTA. Más información aquí.

Plazo inscripción / presentación

Del 26/04/2024  hasta el 15/05/2024

(Fuera de plazo)

Passos a fer

1

Esperar la publicació al BOPT

Una vegada publicada, llegeix detingudament la convocatòria, els requisits i el termini de presentació i prepara la documentació

2

Presentar la sol·licitud en termini

Utilitza el formulari específic, cumplimenta totes les caselles adjuntant la documentació que et demana i presenta-ho dins el termini assenyalat.

3

Rebre resposta de l’Ajuntament

Dins el termini que diu el text de la convocatòria, l'Ajuntament et contestarà dient si s'ha aprovat i es concedeix o es denega.

No obstant si manca documentació rebràs prèviament un requeriment perquè aportis la documentació que manca i això enderrereix la resposta, per això és tant important que revisis bé la documentació i adjuntis tot el que es demana

4

Justificar la subvenció

Cal que justifiquis la subvenció, per això hauràs de fer el tràmit de justificació i adjuntar tots els documents que et demanen.

Revisa i prepara tota la documentació i presenta-la en el termini que s'indica.

5

Rebre la subvenció

Esperar que l'Ajuntament la revisi i si tot és correcte es passarà l'ordre a la Tresoreria de l'Ajuntament perquè faci les comprovacions oportunes, fet això rebràs l'import pendent de la subvenció concedida en el compte indicat.

Qualsevol dada o document que manqui serà requerit i això enderrereix el tràmit; és doncs molt important que revisis que estiguin tots els documents al presentar la justificació

Es convoquen subvencions per al foment de l’associacionisme i el desenvolupament de projectes de moviment veïnal, i exclusivament la Línia 1: Projectes que impulsin les relacions cíviques i l'empoderament en el territori

Podran ser destinataris d’aquestes subvencions:
Les persones jurídiques sense ànim de lucre de la ciutat que presentin projectes i desenvolupin activitats en els àmbits determinats a la línia 1 de projectes que impulsin les relacions cíviques i l’empoderament del territori.
La mera presentació d’una sol·licitud de subvenció implica el coneixement i acceptació de les bases que la regulen.

Bases aprovades per la Junta de Govern Local el dia 05/03/2021 i publicades al BOPT de data 21/04/2021.
Anunci convocatòria 2024 publicat al BOPT de data 25 d'abril de 2024.

Nota destacada
 De conformitat amb l’art. 14 de la Llei 39/2915, del Procediment administratiu comú de les administracions públiques, al ser un tràmit adreçat a persones jurídiques el canal de tramitació és per mitjans electrònics

Termini de presentació de sol·licituds: fins el dia 15 de maig de 2024.

 US POT INTERESSAR: Si teniu dubtes de com fer el tràmit, l’Ajuntament posa a la vostra disposició una guia de com sol·licitar la subvenció pas a pas i com obtenir la identitat digital necessària en aquest enllaç

 

¿Cuánto cuesta hacer el trámite?

  • -Gratuït  

¿Cuál es el tiempo de tramitación?

Les subvencions han d’estar resoltes en un termini màxim de tres mesos, a comptar des de l’endemà de la data de finalització de la presentació de les sol·licituds. Transcorregut aquest termini sense que l’òrgan competent hagi resolt al respecte, els interessats podran entendre desestimada per silenci administratiu la sol·licitud de concessió de la subvenció.

En tot cas, l’atorgament de subvencions resta subjecte a l’existència de disponibilitat pressupostària per a l’exercici corresponent.

¿Qué documentación debo presentar?

Cal adjuntar l’annex 1 i l’annex 2 degudament emplenats. Et recomanem descarregar-los previament i ternir-los preparats en format pdf, en el moment d’iniciar el tràmit.



Especificaciones técnicas de los documentos enviados

Los documentos enviados telemáticamente por las personas interesadas ​​deben cumplir las especificaciones técnicas indicadas en este documento.



Impresos relacionados



Departamento responsable

  • Regidoria de Relacions Cíutadanes



¡Ayúdanos a mejorar!

Tu opinión es muy importante, lo que hacemos es para ti y puedes ayudarnos, valorando la nueva carpeta ciudadana y aportando tus sugerencias.

Haz tu valoración