Por motivos de prestación de servicio y para fines estadísticos, utilizamos cookies propias y de terceros. Si continúa navegando, consideramos que acepta su instalación y uso. Para más información, consulte nuestra política de cookies

No volver a mostrar
este mensaje.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Sede electrónica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Buscador de la Seu Electrónica


Ajuntament de Reus

Convocatòria de 19 places d'auxiliar administratiu. Oferta Pública anys 2020-2021-2022

OF- 2020, 2021 i 2022 _Concurs oposició. Torn Lliure.

informatiuinformativo calendartrámite fuera de plazo reqRepresentacioRequiere acreditar representación

Si actúas como representante, debes acreditar formalmente la representación. Puedes hacerlo adjuntando los documentos a la solicitud o inscribir la representación en el registro de Representantes REPRESENTA. Más información aquí.

Plazo inscripción / presentación

Del 27/12/2023  hasta el 15/04/2024

(Fuera de plazo)

Objecte de la convocatòria

És objecte de les presents bases la regulació del procés de selecció, mitjançant el sistema de concurs oposició i torn lliure, per a la provisió en propietat de dinou places d’auxiliar administratiu/iva, de la plantilla de personal funcionari de l’Ajuntament de Reus, incloses a les Ofertes Públiques d’Ocupació (OPO) per als anys 2020 (7), 2021 (4) i 2022 (8).

Característiques generals de les places que es convoquen:

Denominació de la plaça segons la plantilla: auxiliar administratiu/va
Règim jurídic: funcionari de carrera
Retribució: les retribucions que corresponen són les del Grup C, subgrup de classificació C2, amb el complement de destinació (CD) 14 i complement específic mensual de 495,80 euros.
Número de places convocades: 19
Grup de classificació: Escala d’Administració General, subescala auxiliar, grup C,subgrup C2, de la plantilla de personal funcionari de l’Ajuntament de Reus, deconformitat amb el que disposa l’art. 76 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, pel qual s’aprova el text refós de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic.
Sistema de selecció: concurs-oposició
Torn: lliure

Els/les titulars de les places li correspondran les següents funcions bàsiques del lloc de treball d’auxiliar administratiu/iva:

1. Preparar i recopilar documentació i introduir dades en la base de dades.
2. Realitzar tasques de suport administratiu per al funcionament diari de l’àmbit.
3. Classificar, arxivar documents atenent els criteris fixats de gestió documental.
4. Vetllar per la seva pròpia seguretat i salut en el seu lloc de treball, d’acord amb els procediments establerts al Pla de Prevenció de Riscos Laborals per la Corporació i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
5. Totes aquelles funcions de caràcter general que li siguin atribuïdes en el seu àmbit de l’organització i competències.

Requisits de les persones aspirants i exercicis de l’oposició: Veure bases de la convocatòria

Sol·licituds

El termini de presentació de sol·licituds començarà l’endemà de la publicació de la convocatòria en el BOPT i acabarà als vint dies naturals, comptats a partir de l’endemà de la publicació en el Butlletí Oficial de l’Estat (BOE), de l’extracte de la convocatòria, excepte en els processos de selecció que el sistema de selecció sigui el de promoció interna, que el termini de vint dies naturals acabarà a comptar a partir de l’endemà de la publicació al DOGC.

Les sol·licituds han d’anar acompanyades d’una declaració responsable de complir els requisits de la convocatòria, sempre referits a la data en què finalitza el termini de presentació de sol·licituds, així com la documentació sol·licitada.

Com es fa el pagament:
Quan es realitza on line el tràmit a través de la seu electrònica de l’Ajuntament de Reus, el pagament s’efectua durant la tramitació en línia essent necessària una targeta bancària que hauràs de tenir disponible durant la tramitació. El pagament es formalitza abans d’enviar el formulari.
Si no es fa el pagament de la taxa  en el moment d’iniciar l’expedient en el registre general, no es donarà curs a la tramitació quedant automàticament anul•lada la sol•licitud.

A destacar:

Per a la presentació telemàtica de la sol·licitud, només és necessari utilitzar una identificació digital. En el cas que no se’n disposi, es pot obtenir facilment l’idcat mòbil, que és  una identificació digital segura, fàcil i ràpida d’obtenir. Ho podeu veure el següent vídeo: com obtenir l’idcat mòbil

Si no heu fet mai un tràmit telemàtic amb l’Ajuntament consulteu la guia El tràmit telemàtic  pas a pas que trobareu a la seu electrònica Espai aprenentatge digital que  us ajudarà.

I recordeu que si no esteu registrats en la base de dades de l’Ajuntament de Reus, primer heu de fer-ho a travès del tràmit Alta a la Base de dades de persones

Admissió d’aspirants
De conformitat l’establert a la Base sisena de les Bases generals reguladores dels processos selectius per a la cobertura definitiva de les places vacants de personal funcionari i de personal laboral de l’Ajuntament de Reus, incloses a les Ofertes Públiques d’Ocupació per a l’estabilització de l’ocupació temporal, mitjançant el sistema de concurs de mèrits.

- Publicació de bases i convocatòria: BOPT de data 22.12.23
- Publicació al BOE
núm 74 de data 25 de març de 2024
- Publicació al DOCG núm. 9120 de data 12 de març de 2024
- Termini inici presentació sol·licituds: 27.12.23
- Termini finalització presentacio sol·licituds:
20 dies naturals a comptar a partir de l’endemà de la publicació del edicte al BOE (edicte pendent de publicar)

Per més informació:
1 )Consultar bases de la convocatòria en l’apartat impresos relacionats.
2) Acabat el termini de presentació de sol·licituds, les esmenes i possibles reclamacions que hagin de presentar-se es faran utilitzant els canals i formulari que trobareu en aquest enllaç; esmenar requeriment i/o aportació de documentació a un expedient

¿Cuánto cuesta hacer el trámite?

  • -23.85 €  Drets d'examen  

Especificaciones técnicas de los documentos enviados

Los documentos enviados telemáticamente por las personas interesadas ​​deben cumplir las especificaciones técnicas indicadas en este documento.



Impresos relacionados




¡Ayúdanos a mejorar!

Tu opinión es muy importante, lo que hacemos es para ti y puedes ayudarnos, valorando la nueva carpeta ciudadana y aportando tus sugerencias.

Haz tu valoración