Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Seu electrònica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Cercador de la Seu electrònica


BORSA DE TREBALL DE PROGRAMADOR/A (TÈCNIC/A D'INFRAESTRUCTURA TECNOLÒGICA)

FO-2023 Concurs oposició lliure.

informatiuinformatiu calendartràmit fora de termini reqRepresentacioRequereix acreditar representació

Termini inscripció/presentació

Del 06/11/2023  fins el 17/11/2023

(Fora de termini)

Objecte:

L’objecte d’aquestes bases és la constitució d’una borsa de treball de de la plantilla de programador/a (corresponent al lloc de treball de tècnic/a d’infraestructura tecnològica) de la plantilla de personal de l’Ajuntament de Reus, per a cobrir possibles substitucions o altres necessitats de caràcter temporal en el lloc de treball objecte de la convocatòria.

Les funcions del lloc de treball de tècnic/a d’infraestructura tecnològica són, a nivell enunciatiu i no limitatiu, les següents:

1. Executar funcions tècniques pròpies de la unitat organitzativa.
- Atén i tramita les incidències i consultes realitzades pel personal de la Corporació en relació a l’ús de les TIC i als usuaris externs que usen els serveis d’administració electrònica amb alta capacitat de comunicació i habilitats socials.
- Implanta, gestiona, administra, assegura, manté i fa propostes de millora de la xarxa de telecomunicacions corporativa, dels sistemes tecnològics de ciutats intel·ligents, del servei de centraleta de telefonia i dispositius mòbils, de la infraestructura tecnològica base i d’ús finalista, de les eines de comunicació i col·laboració corporatives, dels magatzems digitals de dades, dels repositoris de fitxers, dels certificats digitals i les bases de dades corporatives vetllant per la qualitat, sostenibilitat, eficiència i continuïtat del negoci.
- Implanta, gestiona, administra, manté i fa propostes de millora de la política de seguretat TIC corporativa, aplicant mesures efectives de protecció en l’accés i intercanvi de les dades, a la infraestructura tecnològica base, als centres de procés de dades, a les xarxes de telecomunicacions, a l’equipament i dispositius d’ús finalista, a les aplicacions i als sistemes informàtics en general.
- Proposa, implementa, executa i avalua plans contingència, de recuperació de desastres i de continuïtat del negoci del seu àmbit d’actuació.
- Documenta, inventaria, elabora i comparteix internament procediments, manuals i/o documentació sobre l’administració, l’ús i el manteniment de la infraestructura tecnològica del seu àmbit d’actuació.
- Atén, analitza i executa peticions de servei i de canvis del seu àmbit d’actuació. Administra, manté, assegura, gestiona, controla, documenta i inventaria la infraestructura dels sistemes tecnològica base, les infraestructures de telecomunicacions, els dispositius mòbils i els serveis de seguretat TIC.
- Resolt incidències i peticions del seu àmbit d’actuació.
- Ofereix suport als tècnics de la unitat que ho requereixin, en el marc de les seves competències.
- Elabora i proposa projectes d’evolució tecnològica del seu àmbit d’actuació
- Realitza informes d’ús i capacitat excedent del seu àmbit d’actuació.
- Coordina les implantacions, les integracions i en fa el seguiment dels proveïdors i contractistes que presten servei a l’Ajuntament en el seu àmbit d’actuació.
- Desenvolupa les seves tasques d’acord amb la metodologia municipal indicada en cada funció.
2. Coordinar-se amb altres serveis i administracions.
3. Donar informació externa i interna relacionada amb les activitats gestionades des del servei.
4. Assessorar i donar suport tècnic en l’elaboració i execució de plans d’actuació o activitats en matèria de l’esoecialitat tècnica i de la unitat organitzativa d’adscripció.
5. Substitueix, puntualment, al/a la coordinador/a de STIT en cas d’absència.
6. Vetllar per la seva pròpia seguretat i salut en el seu lloc de treball, d’acord amb els procediments establerts al Pla de Prevenció de Riscos Laborals per la Corporació i normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
7. Totes aquelles funcions de caràcter general que li siguin atribuïdes dins del seu àmbit de l’organització i competències.

Requisits de les persones aspirants: Veure bases de la convocatòria

Sol•licituds

Les sol·licituds per prendre part en el procés selectiu es dirigiran al Molt Il·lustre Sr.Alcalde-President de l’Excel·lentíssim Ajuntament de Reus, es presentaran a la seu electrònica municipal per mitjans electrònics (https://seu.reus.cat) o a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (plaça Mercadal, núm. 1, 43201) en el termini de   dies hàbils, comptats des de l’endemà al de la publicació de les bases i la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província.
Tanmateix les sol·licituds es podran presentar en qualsevol de les formes previstes a l’article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques i els articles 25, 41 i 42 de la Llei 26/2010, de 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.

Les bases i la convocatòria d’aquesta selecció es publicaran en el tauler d’edictes electrònic de la l’Ajuntament i en la web municipal http://www.reus.cat i estaran exposades fins el final del termini de la presentació d’instàncies.
Si els dies d’acabament del termini o actuació obligada són festius, les actuacions s’han de fer en el dia hàbil següent.
A partir de la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província de Tarragona (BOPT), tots els anuncis successius s’exposaran al tauler d’edictes electrònic de l’Ajuntament de Reus i al web Municipal http://www.reus.cat.

A destacar:

El canal presencial té limitat el seu aforament degut a l’actual situació sanitària per la covid-19. Us recomanem la tramitació telemàtica com canal de tramitació més àgil i eficaç.

Per a la presentació telemàtica de la sol•licitud, només és necessari utilitzar una identificació digital. En el cas que no se’n disposi, es pot obtenir facilment l’idcat mòbil, que és  una identificació digital segura, fàcil i ràpida d’obtenir. Ho podeu veure el següent vídeo: com obtenir l’idcat mòbil

Si no heu fet mai un tràmit telemàtic amb l’Ajuntament consulteu la guia El tràmit telemàtic  pas a pas que trobareu a la seu electrònica Espai aprenentatge digital que  us ajudarà.

I recordeu que si no esteu registrats en la base de dades de l’Ajuntament de Reus, primer heu de fer-ho a travès del tràmit Alta a la Base de dades de persones

Si teniu algún dubte podeu posar-vos en contacte trucant al 977.010.010 (opció 2)

Quin cost té el tràmit?
És gratuït

Vigència de la borsa de treball:
La vigència d’aquestes bases serà de 2 anys a comptar des de la data de la publicació al taulell d’anuncis de la Corporació de la resolució que aprovi la relació definitiva en l’ordre establert d’acord amb la proposta efectuada pel Tribunal. Exhaurida la seva vigència, els aspirants inclosos decauran en tots dels seus drets derivats de la superació del procés de selecció.

Publicació Bases i convocatoria BOPT de data 3 de novembre de 2023

Per més informació:
Consultar bases de la convocatòria en l’apartat impresos relacionats.

 

Especificacions tècniques dels documents enviats

Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.



Impresos relacionats



Departament responsable

  • Recursos Humans



Ajuda'ns a millorar!

La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.

Fes la teva valoració