Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Seu electrònica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Cercador de la Seu electrònica


CONVOCATORIA PER COBRIR 6 PLACES DE CAPORAL DE LA GUARDIA URBANA DE REUS

OF-2021 i 2023 Concurs oposició promoció interna

informatiuinformatiu calendartràmit fora de termini reqRepresentacioRequereix acreditar representació

Si actues com a representant, has d'acreditar formalment la representació. Pots fer-ho adjuntant els documents a la sol·licitud o inscriure la representació al registre de Representants REPRESENTA. Més informació aquí.

Termini inscripció/presentació

Del 02/11/2023  fins el 14/12/2023

(Fora de termini)

Objecte:

L’objecte d’aquestes bases és regular el procés de selecció per a la provisió, pel sistema de concurs oposició i torn promoció interna, de sis  places de caporal de la Guàrdia Urbana de la plantilla de personal funcionari de l’Ajuntament de Reus, corresponents a les Ofertes Públiques d’Ocupació dels anys 2021 (1) i 2023 (3).

Requisits de les persones aspirants i exercicis de l’oposició: Veure bases de la convocatòria

Sol•licituds
El termini de presentació de sol•licituds començarà l’endemà de la publicació de les bases específiques en el Butlletí Oficial de la Província de Tarragona (BOPT) i acabarà als 20 dies naturals comptats a partir de l’endemà de la publicació en el Butlletí Oficial de l’Estat (BOE) de l’extracte de la convocatòria.
Les sol•licituds es podran realitzar a la seu electrònica de l’Ajuntament de Reus, per mitjans electrònics (https://seu.reus.cat) o en hores d’oficina al registre general de l’Ajuntament. També es podran presentar en les formes determinades per l’article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment  administratiu comú de les administracions públiques.

Perquè la sol•licitud sigui vàlida, s’ha de pagar la taxa de drets d’examen que s’indica a les bases específiques.
La sol•licitud normalitzada es troba en l’apartat impresos relacionats

- Publicació al BOPT  de data 31 d’octubre de 2023
- Publicació al BOE  281 de data 24 de novembre de 2023
- Publicació al DOGC 9036 de data 8 de novembre de 2023

- Obertura termini de presentació de sol•licituds: 2 de novembre de 2023
- Finalització termini de presentació de sol•licituds:

Per més informació:
1) Consultar bases de la convocatòria.
2) Acabat el termini de presentació de sol·licituds, les esmenes i possibles reclamacions que hagin de presentar-se es faran utilitzant els canals i formulari que trobareu en aquest enllaç; esmenar requeriment i/o aportació de documentació a un expedient

Quant costa fer el tràmit?

  • -29.68 €  Drets d'exàmen  

Departament responsable

  • Recursos Humans



Ajuda'ns a millorar!

La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.

Fes la teva valoració