Buscador de la Seu Electrónica
Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.
Buscador de la Seu Electrónica
Perr qui ho ha presentat en període ordinari i que ha vist alterada la situació socio-economòmica
telemático presencial correo postalDel 06/09/2023  hasta el 21/06/2024
Telemàtic amb identitat digital.
Oficina d'Atenció Ciutadana -OAC- (Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)
Correu postal (Registre general - Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)
Acabat el termini de presentació de sol•licituds fixada a la convocatòria, es podran admetre sol•licituds sobrevingudes.
Un cop iniciat el curs escolar, tindran dret a rebre l’ajut a partir de des de la data en que s’hagi registrat la petició i en podran fer ús amb caràcter retroactiu des d’aquesta, un cop resoltes, si han fet ús del servei.
Les sol•licituds per canvis de situació, quan s’acreditin situacions sobrevingudes, han de comportar canvis substancials en la situació socioeconòmica de la unitat familiar. Per tal que aquestes sol•licituds puguin ser valorades és necessari que la persona sol•licitant exposi i acrediti documentalment els fets causants de la nova situació i aporti la documentació econòmica corresponent per tal de determinar els nous rendiments de la unitat familiar. Les sol•licituds per canvis de situació es valoren de la mateixa manera que la resta de sol•licituds, aplicant els criteris que estableixen les Directrius per a l’atorgament d’ajuts individuals de menjador escolar adreçats a l’alumnat ensenyaments obligatoris i d’educació infantil escolaritzats en centres educatius sufragats amb fons públics per al curs escolar 2023-2024. Aquestes sol•licituds per ituacionssobrevingudes es concediran atenent els romanents que resultin de les baixes, absències, renúncies en el decurs del curs escolar.
Observacions:
Convocatòria 2023 publicada al Bopt de data 2 de juny de 2023
Bases publicades en el BOPT núm. 79 de data 26 d’abril de 2016
Extracte de la convocatòria publicat al BOPT 15 de maig de 2019
Text íntegre de la convocatòria http://www.pap.minhap.gob.es/bdnstrans/index
Los documentos enviados telemáticamente por las personas interesadas deben cumplir las especificaciones técnicas indicadas en este documento.
¡Ayúdanos a mejorar!
Tu opinión es muy importante, lo que hacemos es para ti y puedes ayudarnos, valorando la nueva carpeta ciudadana y aportando tus sugerencias.
Haz tu valoración