Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Seu electrònica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Cercador de la Seu electrònica


Subvenció per a menjador escolar 2023/2024. Per causes sobrevingudes

Perr qui ho ha presentat en període ordinari i que ha vist alterada la situació socio-economòmica

qrcodetelemàtic presentialpresencial envelopecorreu postal reqRepresentacioRequereix acreditar representació

Si actues com a representant, has d'acreditar formalment la representació. Pots fer-ho adjuntant els documents a la sol·licitud o inscriure la representació al registre de Representants REPRESENTA. Més informació aquí.

Termini inscripció/presentació

Del 06/09/2023  fins el 21/06/2024

Online

Telemàtic amb identitat digital.

Presencial

  Només per persones físiques, en aplicació de l'article 14 de la llei 39/2015

Oficina d'Atenció Ciutadana -OAC- (Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)

Correu postal

  Només per persones físiques, en aplicació de l'article 14 de la llei 39/2015

Correu postal (Registre general - Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)

Acabat el termini de presentació de sol•licituds fixada a la convocatòria, es podran admetre sol•licituds sobrevingudes.

Un cop iniciat el curs escolar, tindran dret a rebre l’ajut a partir de des de la data en que s’hagi registrat la petició i en podran fer ús amb caràcter retroactiu des d’aquesta, un cop resoltes, si han fet ús del servei.

Les sol•licituds per canvis de situació, quan s’acreditin situacions sobrevingudes, han de comportar canvis substancials en la situació socioeconòmica de la unitat familiar. Per tal que aquestes sol•licituds puguin ser valorades és necessari que la persona sol•licitant exposi i acrediti documentalment els fets causants de la nova situació i aporti la documentació econòmica corresponent per tal de determinar els nous rendiments de la unitat familiar. Les sol•licituds per canvis de situació es valoren de la mateixa manera que la resta de sol•licituds, aplicant els criteris que estableixen les Directrius per a l’atorgament d’ajuts individuals de menjador escolar adreçats a l’alumnat ensenyaments obligatoris i d’educació infantil escolaritzats en centres educatius sufragats amb fons públics per al curs escolar 2023-2024. Aquestes sol•licituds per ituacionssobrevingudes es concediran atenent els romanents que resultin de les baixes, absències, renúncies en el decurs del curs escolar.


Observacions:

Convocatòria 2023 publicada al Bopt de data 2 de juny de 2023
Bases publicades en el BOPT núm. 79 de data 26 d’abril de 2016
Extracte de la convocatòria publicat al BOPT 15 de maig de 2019
Text íntegre de la convocatòria http://www.pap.minhap.gob.es/bdnstrans/index
 

 


 

 

 

Quant costa fer el tràmit?

  • -Gratuït  

Especificacions tècniques dels documents enviats

Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.



Impresos relacionats



Departament responsable

  • Serveis Socials



Ajuda'ns a millorar!

La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.

Fes la teva valoració