Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Seu electrònica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Cercador de la Seu electrònica


BORSA TREBALL DE TÈCNIC/A EN INTEGRACIÓ SOCIAL

FO-2023 Concurs oposició lliure.

informatiuinformatiu calendartràmit fora de termini reqRepresentacioRequereix acreditar representació

Si actues com a representant, has d'acreditar formalment la representació. Pots fer-ho adjuntant els documents a la sol·licitud o inscriure la representació al registre de Representants REPRESENTA. Més informació aquí.

Termini inscripció/presentació

Del 02/08/2023  fins el 16/08/2023

(Fora de termini)

Objecte:

L’objecte d’aquestes bases és regular el procés de selecció per a la constitució d’una borsa de treball de tècnic/a en integració social, així com per a cobrir necessitats de personal que realitzi les funcions especificades en aquestes bases, quan es donin algun dels supòsits previstos a l’art. 1 de la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat de l’ocupació pública.

Aquesta convocatòria es fonamenta en l’art. 94.2 del Decret 214/1990, de 30 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament del personal al servei de les entitats locals.

Les funcions del lloc de treball són, a nivell enunciatiu i no limitatiu, les següents:

1.Elaborar projectes d’integració social, aplicant la normativa legal vigent i incorporant la perspectiva de gènere.
2. Dirigir la implementació de projectes d’integració social, coordinant les actuacions necessàries per dur-les a terme i supervisant la realització de les activitats amb criteris de qualitat.
3. Realitzar actuacions administratives associades al desenvolupament del projecte, aplicant les tecnologies de la informació i la comunicació per gestionar la documentació generada.
4. Programar activitats d’integració social, aplicant els recursos i les estratègies metodològiques més adequades.
5. Dissenyar i posar en pràctica actuacions per prevenir la violència domèstica, avaluant-se el desenvolupament.
6. Dissenyar activitats d’atenció a les necessitats físiques i psicosocials, en funció de les característiques dels usuaris i del context, controlant i avaluant el desenvolupament de les mateixes.
7. Organitzar les activitats de suport a la gestió domèstica, en funció de les característiques de la unitat de convivència, controlant-ne i avaluant-ne el desenvolupament.
8. Organitzar i desenvolupar activitats de suport psicosocial, mostrant una actitudrespectuosa amb la intimitat de les persones i avaluant-ne el desenvolupament.
9. Organitzar i desenvolupar activitats d’entrenament en habilitats d’autonomia personal i social, avaluant-ne els resultats aconseguits.
10. Dissenyar i desenvolupar activitats d’intervenció socioeducativa adreçades a l’alumnat amb necessitats educatives específiques, col· laborant amb l’equip interdisciplinari.
11. Organitzar i implementar programes d’inserció laboral i ocupacional, avaluant-ne el desenvolupament i l’ajust a l’itinerari prefixat.
12. Entrenar en habilitats de comunicació, fent ús de sistemes alternatius o augmentatius i motivant les persones usuàries en la seva utilització.
13. Realitzar tasques de mediació entre persones i grups, aplicant tècniques participatives i de gestió de conflictes de forma eficient.
14. Aplicar protocols establerts en matèria de primers auxilis en situacions d’accident o emergència.
15. Realitzar el control i seguiment de la intervenció amb actitud autocrítica i aplicant criteris de qualitat i procediments de retroalimentació per corregir les desviacions detectades.
16. Mantenir relacions fluides amb les persones usuàries i les seves famílies, membres del grup de treball i altres professionals, mostrant habilitats socials i aportant solucions als conflictes que sorgeixin.
17. Vetllar per la seva pròpia seguretat i salut en el seu lloc de treball, d’acord amb els procediments establerts al Pla de Prevenció de Riscos Laborals per la Corporació i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
18. Totes aquelles funcions de caràcter general que li siguin atribuïdes dins el seu àmbit de l’organització.

Requisits de les persones aspirants: Veure bases de la convocatòria

Sol•licituds
Les sol·licituds per prendre part en el procés selectiu es dirigiran al Molt Il·lustre Sr. Alcalde-President de l’Excel·lentíssim Ajuntament de Reus, i es presentaran a la seu electrònica municipal per mitjans electrònics (https://seu.reus.cat) o presencialment a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (plaça Mercadal, núm. 1, 43201) en el termini de 10 dies hàbils, comptats des de l’endemà al de la publicació de les bases i la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província de Tarragona (BOPT).
Tanmateix, les sol·licituds es podran presentar en qualsevol de les formes previstes a l’article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Les bases i la convocatòria d’aquesta selecció es publicaran en el Butlletí Oficial de la Província de Tarragona (BOPT) en el tauler d’edictes electrònic de la l’Ajuntament i a la web municipal http://www.reus.cat i estaran exposades fins el final del termini de la presentació d’instàncies.

Vigència de la borsa de treball:
La vigència d’aquestes bases serà de 2 anys a comptar des de la data de la publicació al taulell d’anuncis de la Corporació de la resolució que aprovi la relació definitiva en l’ordre establert d’acord amb la proposta efectuada pel Tribunal. Exhaurida la seva vigència, els aspirants inclosos decauran en tots dels seus drets derivats de la superació del procés de selecció

Publicació Bases BOPT de data 1 d’agost de 2023

Per més informació:
Consultar bases de la convocatòria en l’apartat d’impressos relacionats

Quant costa fer el tràmit?

  • -gratuït  

Especificacions tècniques dels documents enviats

Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.



Impresos relacionats



Departament responsable

  • Recursos Humans



Ajuda'ns a millorar!

La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.

Fes la teva valoració