Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Catàleg de Tràmits

Cercador de Tràmits

Tramitació del Document Nacional d'Identitat des del domicili

Servei ambulant de la Comissaria de Policia que fa el DNI a domicili



Detall del tràmit

Les persones en situació de dependència o amb discapacitat que no poden desplaçar-se a l’oficina de tramitació, podran obtenir el DNI a través d’un familiar  o altra persona, el qual, a més dels documents sol·licitats per l’expedició del DNI, presentarà a l’oficina un certificat mèdic oficial acreditatiu de la situació o discapacitat i la fotocòpia del DNI de la persona depenent o discapacitada.

Un equip mòbil es desplaçarà al domicili d’aquesta persona per fer-lo.

Per més informació web ministeri interior



Departament responsable

  • Comissaria de Policia Nacional a Reus


Com puc accedir a tota la meva informació?

Li recomanem que accedeixi a la carpeta si està obligat o es vol relacionar electrònicament amb l'Ajuntament de Reus d'acord a la llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquest sistema, podrà trobar tota la informació i estat de les vostres dades, gestions, tràmits, comunicacions, expedients municipals, factures, etc. com a interessat si és:

Li recordem que qualsevol tràmit presencial en les oficines municipals és necessari prèviament sol·licitar cita prèvia.



Ajuntament de Reus
Plaça del Mercadal · 43201 REUS
977 010 010 977 010 210
ajuntament@reus.cat