Cercador de la Seu electrònica
Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.
Cercador de la Seu electrònica
Ajuntament de Reus
Per fraccionar o ajornar els deutes que es troben pendents de pagament
telemàtic presencialTelemàtic amb identitat digital.
SAIC (Cr. Sant Llorenç 25-43201 Reus)
Descripció: Permet la sol•licitud de fraccionament o ajornament de deutes superiors a 10.000€.
Inici del procediment: Mitjançant sol•licitud de la persona interessada.
Termini de resolució: Sis mesos des de la presentació de la sol•licitud.
Recursos: Pot interposar recurs de reposició, en el termini d’un mes a comptar des de l’endemà del dia que hagi d’entendre’s notificat l’acte impugnat.
Efectes de la falta de resolució dins del termini: Desestimació per silenci administratiu.
Requisits i documentació a aportar
• S’estableix com a forma de pagament obligatòria la domiciliació en un únic compte bancari.
• No tenir el deute inclòs en un procediment d’embargament.
• La data de primer venciment, si es sol•licita abans del dia 15 del mes, serà el dia 5 del mes següent.
• Per a fraccionar deute en període voluntari, es necessari no tenir deute en període executiu. En cas de tenir deute en període executiu, es necessari fraccionar-lo.
• En cas de impagament d’una fracció, té un termini de 10 dies des de la data de càrrec en compte per a sol•licitar un duplicat de la carta de pagament en l’oficina del SAIC o a través de l’Oficina Virtual Tributaria. Si no se satisfà la quota, s’entendrà incomplerta la fracció i, si escau, es procedirà d’acord amb el que estableix l’ordenança i com assenyala el Reglament General de Recaptació.
Per a la concessió de fraccionaments superiors a 10.000€ s’exigirà la constitució d’una garantia:
Documentació
• Aval o fiança de caràcter solidari d’entitats de dipòsit.
• Anotació preventiva d’embargament en registre públic de béns del deutor o la hipoteca unilateral a favor de l’Ajuntament amb inscripció en el corresponent Registre públic.
Terminis
Màxim de 24 terminis.
Normativa
Arts. 90 a 95 de l’Ordenança general de gestió, recaptació i inspecció dels tributs i altres ingressos de dret públic local de l’Ajuntament de Reus.
Arts. 65 i 82 de la Llei 58/2003 General Tributària, de 17 de desembre.
Arts. 44 a 54 del Reial Decret 939/2005, de 29 de juliol, per el que s’aprova el Reglament General de Recaptació.
Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.
Ajuda'ns a millorar!
La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.
Fes la teva valoració