Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Seu electrònica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Cercador de la Seu electrònica


Convocatòria per a la provisió en propietat de 2 places de tècnic superior arquitecte/a (opoest2022)

OF- 2022 _Concurs de mèrits. Torn Lliure. Procès estabilització. Llei 20/21

informatiuinformatiu calendartràmit fora de termini reqRepresentacioRequereix acreditar representació

Termini inscripció/presentació

Del 09/03/2023  fins el 18/10/2023

(Fora de termini)

Objecte:

És objecte de les presents bases la regulació del procés de selecció, mitjançant el sistema de concurs de mèrits i torn lliure, per a la provisió en propietat de dues places de tècnic/a superior (arquitecte/a) de la plantilla de personal laboral de l’Ajuntament de Reus, incloses a l’Oferta Pública d’Ocupació (OPO) per a l’any 2022, subjectes al procés d’estabilització, de conformitat l’establert al Decret del Regidor delegat de l’Àrea de Recursos Humans i Medi Ambient número 2023002972 de data 17 de febrer de 2023 i les Bases generals reguladores dels processos selectius per a la cobertura definitiva de les places vacants de personal funcionari i de personal laboral de l’Ajuntament de Reus, incloses a les Ofertes Públiques d’Ocupació per a l’estabilització de l’ocupació temporal, mitjançant el sistema de concurs de mèrits, aprovades per Decret del Regidor Delegat de l’Àrea de Recursos Humans i Medi Ambient número 2023002974 de data 17 de febrer de 2023.

Característiques generals de les places que es convoquen:

    • Denominació de la plaça segons la plantilla: tècnic/a superior
    • Règim jurídic: laboral
    • Retribució: Les retribucions que corresponen són les del Grup A, Subgrup de classificació A1, amb el complement de destinació (CD) 24 i el complement específic mensual (CE) que consta a la Relació de llocs de treball de l’Ajuntament de Reus que es pot consultar en el seu Portal de Transparència.
    • Número de places convocades: 2
    • Sistema de selecció: concurs de mèrits
    • Torn: lliure

El/La titular de la plaça li correspondran les següents funcions bàsiques del lloc de treball d’arquitecte/a:
1. Assessorar i donar suport tècnic en l’elaboració i execució de plans d’actuació o activitats en matèria de l’especialitat tècnica i de la unitat organitzativa d’adscripció.
2. Coordinar-se amb altres serveis i administracions.
3. Coordinar i fer el seguiment del compliment dels plecs i concursos públics des del seu àmbit d’actuació.
4. Vetllar per la seva pròpia seguretat i salut en el seu lloc de treball, d’acord amb els procediments establerts al Pla de Prevenció de Riscos Laborals per la Corporació i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
5. Totes aquelles funcions de caràcter general que li siguin atribuïdes en el seu àmbit de l’organització i competències.

 Requisits de les persones aspirants i exercicis de l’oposició: Veure bases de la convocatòria

Sol·licituds

La sol·licitud per prendre part en el procés selectiu ha de ser en model normalitzat, dirigida al Molt Il·lustre Sr. Alcalde-President de l’Excel·lentíssim Ajuntament de Reus, on es farà constar que es compleixen els requisits establerts a la convocatòria, sempre referits a la data en què finalitza el termini per a la presentació
de sol·licituds.

La sol·licitud es presentarà a la seu electrònica municipal per mitjans electrònics (https://seu.reus.cat) o a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (plaça Mercadal, núm. 1, 43201).

Tanmateix, les sol·licituds es podran presentar en qualsevol de les formes previstes a l’article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

De conformitat amb l’establert a la base cinquena de les Bases generals reguladores dels processos selectius per a la cobertura definitiva de les places vacants de personal funcionari i de personal laboral de l’Ajuntament de Reus, incloses a les Ofertes Públiques d’Ocupació per a l’estabilització de l’ocupació temporal, mitjançant el sistema de concurs de mèrits.

A destacar:

Per a la presentació telemàtica de la sol·licitud, només és necessari utilitzar una identificació digital. En el cas que no se’n disposi, es pot obtenir facilment l’idcat mòbil, que és  una identificació digital segura, fàcil i ràpida d’obtenir. Ho podeu veure el següent vídeo: com obtenir l’idcat mòbil

Si no heu fet mai un tràmit telemàtic amb l’Ajuntament consulteu la guia El tràmit telemàtic  pas a pas que trobareu a la seu electrònica Espai aprenentatge digital que  us ajudarà.

I recordeu que si no esteu registrats en la base de dades de l’Ajuntament de Reus, primer heu de fer-ho a travès del tràmit Alta a la Base de dades de persones

Admissió d’aspirants
De conformitat l’establert a la Base sisena de les Bases generals reguladores dels processos selectius per a la cobertura definitiva de les places vacants de personal funcionari i de personal laboral de l’Ajuntament de Reus, incloses a les Ofertes Públiques d’Ocupació per a l’estabilització de l’ocupació temporal, mitjançant el sistema de concurs de mèrits.

- Publicació de bases i convocatòria: BOPT de data 8 de març de 2023
- Publicació al BOE
232 de data 28 de setembre de 2023
- Publicació al DOCG núm. de data
- Termini inici presentació sol·licituds:  9 de març de 2023
- Termini finalització presentacio sol·licituds: 18 octubre de 2023

Per més informació:
1 )Consultar bases de la convocatòria en l’apartat impresos relacionats.
2) Acabat el termini de presentació de sol·licituds, les esmenes i possibles reclamacions que hagin de presentar-se es faran utilitzant els canals i formulari que trobareu en aquest enllaç; esmenar requeriment i/o aportació de documentació a un expedient

Quant costa fer el tràmit?

  • -41.44 €  Drets d'examen  

Especificacions tècniques dels documents enviats

Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.



Impresos relacionats



Departament responsable

  • Recursos Humans



Ajuda'ns a millorar!

La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.

Fes la teva valoració