Por motivos de prestación de servicio y para fines estadísticos, utilizamos cookies propias y de terceros. Si continúa navegando, consideramos que acepta su instalación y uso. Para más información, consulte nuestra política de cookies

No volver a mostrar
este mensaje.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Sede electrónica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Buscador de la Seu Electrónica


Ajuntament de Reus

Justificació de la subvenció per afavorir la ubicació negocis de triple impacte (social. economic ..

Subvencions a emprenedors i emprenedores per afavorir la ubicació de negocis de triple impacte als Ravals Robuster, St. Pere, Martí Folguera, del Pallol (incloent el local amb adreça Plaça Catalunya, 2) i Plaça de la Sang (núm 1A i les GALERIES NOU CENTRE)

informatiuinformativo calendartrámite fuera de plazo reqRepresentacioRequiere acreditar representación

Plazo inscripción / presentación

Del 14/02/2023  hasta el 09/04/2024

(Fuera de plazo)

Una vegada concedida la subvenció els interessats tenen la obligació de justificar la subvenció.

Tal com estableix la base quinzena, apartat b, de les bases reguladores de la subvenció, és obligació del beneficiari:

Fer constar, si s’escau, la col·laboració de l’Ajuntament  de Reus en els elements de difusió de l’activitat objecte de la subvenció èn els termes que s’indiquen a l’article 18 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i l’article 28.3 de l’Ordenança general de subvencions.
La difusió de la col·laboració municipal es farà mitjançant la col·locació del logotip "Reus Espais Vius" al centre de treball o a les pàgines web o a les xarxes socials.
S’haurà d’enviar, dins el tràmit de justificació de la subvenció, una imatge on es vegi aquesta difusió realitzada per part del beneficiari de la subvenció.

En cas de consulta enviar correu a info.empresaiocupacio@reus.cat

Termini per justificar la subvenció:  Fins 9 d’abril de 2024.

Normativa relacionadaBases publicades al BOPT núm. 76 de 20 d’abril de 2017.
Convocatòria 2022 publicat al BOPT de data 22 de desembre de 2021
Decret 2021023039
Decret de concessió número 2023027321, de data 29/12/2023 pel que s’amplia el termini per presentar la justificació.

 

¿Cuánto cuesta hacer el trámite?

  • -Gratuït  

¿Qué documentación debo presentar?

La següent documentació l’haurà d’adjuntar al tràmit telemàtic, li aconsellem tenir-la preparada previament:

  • Memòria amb el detall dels indicadors de valor que han incorporat en el projecte.
  • Factures de la inversió realitzada, si s’escau.
  • Rebuts de la inversió realitzada, de tal manera que es justifiqui el seu pagament, si s’escau.
  • Difusió de la col•laboració de l’Ajuntament , (fotografia amb el logotip que li faran arribar per part de l’Ajuntament).

 



Especificaciones técnicas de los documentos enviados

Los documentos enviados telemáticamente por las personas interesadas ​​deben cumplir las especificaciones técnicas indicadas en este documento.



Departamento responsable

  • Àrea d'empresa i ocupació



¡Ayúdanos a mejorar!

Tu opinión es muy importante, lo que hacemos es para ti y puedes ayudarnos, valorando la nueva carpeta ciudadana y aportando tus sugerencias.

Haz tu valoración