Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Seu electrònica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Cercador de la Seu electrònica


Convocatòria d'una plaça de Tècnic/a mitjà/na Bibliotecari/ària

OF- 2019 -Concurs oposició. Torn Promoció interna Procès estabilització. Llei 20/21

informatiuinformatiu calendartràmit fora de termini reqRepresentacioRequereix acreditar representació

Si actues com a representant, has d'acreditar formalment la representació. Pots fer-ho adjuntant els documents a la sol·licitud o inscriure la representació al registre de Representants REPRESENTA. Més informació aquí.

Termini inscripció/presentació

Del 27/12/2022  fins el 01/06/2023

(Fora de termini)

Objecte:

És objecte de les presents bases la regulació del procés de selecció, mitjançant el sistema de concurs oposició i torn promoció interna, per a la provisió en propietat d’una plaça de tècnic/a  mitjà/ana bibliotecari de la plantilla de personal laboral de l’Ajuntament de Reus, inclosa a l’Oferta Pública d’Ocupació (OPO) per a l’any 2019, subjecta al procés d’estabilització, de conformitat l’establert al Decret del Regidor Delegat de l’Àrea de Recursos Humans i Medi Ambient número 2022009961 de 25 de maig de 2022 i les Bases generals reguladores dels processos selectius per a la cobertura definitiva de les places vacants de personal funcionari i de personal laboral de l’Ajuntament de Reus, incloses a les Ofertes Públiques d’Ocupació per a l’estabilització de l’ocupació temporal, mitjançant el sistema de concurs oposició, aprovades per Decret del Regidor Delegat de l’Àrea de Recursos Humans i Medi Ambient número 2022022079 de data 15 de desembre de 2022.

Característiques generals de la plaça que es convoca:

    • Denominació de la plaça segons la plantilla: tècnic/a mitjà/ana bibliotecari
    • Règim jurídic: laboral
    • Retribució: Les retribucions que corresponen són les del Grup A, Subgrup de classificació A2, amb el complement de destinació (CD) 23 i el complement específic mensual (CE) que consta a la Relació de llocs de treball de l’Ajuntament de Reus que es pot consultar en el seu Portal de Transparència.
    • Número de places convocades: 1
    • Sistema de selecció: concurs oposició
    • Torn: promoció interna

El/La titular de la plaça li correspondrà les següents funcions bàsiques del lloc de treball de tècnic/a mitjà/ana bibliotecari
:
1. Participa de la gestió del funcionament de la biblioteca de titularitat municipal.
2. Catalogar, classificar i preservar el fons documental i bibliogràfic de la biblioteca municipal.
3. Promocionar i divulgar el fons documental i bibliogràfic del municipi.
4. Proposar estratègies de dinamització lectora i detectar necessitats del servei.
5. Atendre, informar al públic i gestionar els préstecs del material bibliotecari.
6. Exercir el comandament del personal de la seva unitat administrativa d’adscripció.
7. Vetllar per la seva pròpia seguretat i salut en el seu lloc de treball, d’acord amb els procediments establerts al Pla de Prevenció de Riscos Laborals per la Corporació i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
8. Totes aquelles funcions de caràcter general que li siguin atribuïdes en el seu àmbit de l’organització i competències.


Requisits de les persones aspirants i exercicis de l’oposició: Veure bases de la convocatòria

Sol·licituds

La sol·licitud per prendre part en el procés selectiu ha de ser en model normalitzat, dirigida al Molt Il·lustre Sr. Alcalde-President de l’Excel·lentíssim Ajuntament de Reus, on es farà constar que es compleixen els requisits establerts a la convocatòria, sempre referits a la data en què finalitza el termini per a la presentació
de sol·licituds.

La sol·licitud es presentarà a la seu electrònica municipal per mitjans electrònics (https://seu.reus.cat) o a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (plaça Mercadal, núm. 1, 43201).

Tanmateix, les sol·licituds es podran presentar en qualsevol de les formes previstes a l’article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

El termini de presentació de sol·licituds començarà l’endemà de la publicació de la convocatòria en el BOPT i acabarà als vint dies naturals, comptats a partir de l’endemà de la publicació en el Butlletí Oficial de l’Estat (BOE), de l’extracte de la convocatòria, excepte en els processos de selecció que el sistema de selecció sigui el de promoció interna, que el termini de vint dies naturals acabarà a comptar a partir de l’endemà de la publicació al DOGC.

Les sol·licituds han d’anar acompanyades d’una declaració responsable de complir els requisits de la convocatòria, sempre referits a la data en què finalitza el termini de presentació de sol·licituds, així com la documentació sol·licitada.

Com es fa el pagament:
Quan es realitza on line el tràmit a través de la seu electrònica de l’Ajuntament de Reus, el pagament s’efectua durant la tramitació en línia essent necessària una targeta bancària que hauràs de tenir disponible durant la tramitació. El pagament es formalitza abans d’enviar el formulari.
Si no es fa el pagament de la taxa  en el moment d’iniciar l’expedient en el registre general, no es donarà curs a la tramitació quedant automàticament anul•lada la sol•licitud.

A destacar:

Per a la presentació telemàtica de la sol·licitud, només és necessari utilitzar una identificació digital. En el cas que no se’n disposi, es pot obtenir facilment l’idcat mòbil, que és  una identificació digital segura, fàcil i ràpida d’obtenir. Ho podeu veure el següent vídeo: com obtenir l’idcat mòbil

Si no heu fet mai un tràmit telemàtic amb l’Ajuntament consulteu la guia El tràmit telemàtic  pas a pas que trobareu a la seu electrònica Espai aprenentatge digital que  us ajudarà.

I recordeu que si no esteu registrats en la base de dades de l’Ajuntament de Reus, primer heu de fer-ho a travès del tràmit Alta a la Base de dades de persones

Admissió d’aspirants
De conformitat l’establert a la Base sisena de les Bases generals reguladores dels processos selectius per a la cobertura definitiva de les places vacants de personal funcionari i de personal laboral de l’Ajuntament de Reus, incloses a les Ofertes Públiques d’Ocupació per a l’estabilització de l’ocupació temporal, mitjançant el sistema de concurs de mèrits.

- Publicació de bases i convocatòria: BOPT de data 23 de desembre de 2022
- Publicació al BOE de data
- Publicació al DOCG núm. 8914 de data 12 de maig de 2023
- Termini inici presentació sol·licituds:  27 de desembre de 2022
- Termini finalització presentacio sol·licituds: 1 de juny de 2023

- Termini finalització presentacio sol·licituds: 20 dies naturals a comptar a partir de l’endemà de la publicació del edicte al DOGC (edicte pendent de publicar)

Per més informació:
1 )Consultar bases de la convocatòria en l’apartat impresos relacionats.
2) Acabat el termini de presentació de sol·licituds, les esmenes i possibles reclamacions que hagin de presentar-se es faran utilitzant els canals i formulari que trobareu en aquest enllaç; esmenar requeriment i/o aportació de documentació a un expedient

Quant costa fer el tràmit?

  • -35.61 €  Drets d'examen  

Especificacions tècniques dels documents enviats

Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.



Impresos relacionats



Departament responsable

  • Recursos Humans



Ajuda'ns a millorar!

La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.

Fes la teva valoració