Cercador de la Seu electrònica
Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.
Cercador de la Seu electrònica
Ajuntament de Reus
OF- 2018-22 _Concurs mèrits. Torn restringit. Procès estabilització. Llei 20/21
informatiu tràmit fora de terminiDel 22/12/2022  fins el 18/10/2023
Objecte:
És objecte de les presents bases la regulació del procés de selecció, mitjançant el sistema de concurs de mèrits i torn reservat a persones amb discapacitat, per a la provisió en propietat de dues places de conserge de la plantilla de personal laboral de l’Ajuntament de Reus, incloses a les Ofertes Públiques d’Ocupació (OPO) per als anys 2018 i 2022, subjectes al procés d’estabilització, de conformitat l’establert al Decret del Regidor Delegat de l’Àrea de Recursos Humans i Medi Ambient número 2022009961 de 25 de maig de 2022 i les Bases generals reguladores dels processos selectius per a la cobertura definitiva de les places vacants de personal funcionari i de personal laboral de l’Ajuntament de Reus, incloses a les Ofertes Públiques d’Ocupació per a l’estabilització de l’ocupació temporal, mitjançant el sistema de concurs de mèrits, aprovades per Decret del Regidor Delegat de l’Àrea de Recursos Humans i Medi Ambient número 2022022080 de data 15 de desembre de 2022.
Característiques generals de les places que es convoquen:
• Denominació de la plaça segons la plantilla: conserge
• Règim jurídic: laboral
• Retribució: Les retribucions que corresponen són les del Grup AP, amb el complement de destinació (CD) 14 i el complement específic mensual (CE) que consta a la Relació de llocs de treball de l’Ajuntament de Reus que es pot consultar en el seu Portal de Transparència.
• Número de places convocades: 2
• Sistema de selecció: concurs de mèrits
• Torn: reservat a persones amb discapacitat
El/La titular de la plaça li correspondran les següents funcions bàsiques del lloc de treball de conserge:
1. Realitzar el servei de recepció, ordenació i lliurament de correspondència i materials.
2. Donar suport complementari al personal de la Corporació i/o Centre.
3. Vetllar per la seva pròpia seguretat i salut en el seu lloc de treball, d’acord amb els procediments establerts al Pla de Prevenció de Riscos Laborals per la Corporació i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
4. Totes aquelles funcions de caràcter general que li siguin atribuïdes en el seu àmbit de l’organització i competències.
Requisits de les persones aspirants i exercicis de l’oposició: Veure bases de la convocatòria
Sol·licituds
La sol·licitud per prendre part en el procés selectiu ha de ser en model normalitzat, dirigida al Molt Il·lustre Sr. Alcalde-President de l’Excel·lentíssim Ajuntament de Reus, on es farà constar que es compleixen els requisits establerts a la convocatòria, sempre referits a la data en què finalitza el termini per a la presentació
de sol·licituds.
La sol·licitud es presentarà a la seu electrònica municipal per mitjans electrònics (https://seu.reus.cat) o a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (plaça Mercadal, núm. 1, 43201).
Tanmateix, les sol·licituds es podran presentar en qualsevol de les formes previstes a l’article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
El termini de presentació de sol·licituds començarà l’endemà de la publicació de la convocatòria en el BOPT i acabarà als vint dies naturals, comptats a partir de l’endemà de la publicació en el Butlletí Oficial de l’Estat (BOE), de l’extracte de la convocatòria, excepte en els processos de selecció que el sistema de selecció sigui el de promoció interna, que el termini de vint dies naturals acabarà a comptar a partir de l’endemà de la publicació al DOGC.
Les sol·licituds han d’anar acompanyades d’una declaració responsable de complir els requisits de la convocatòria, sempre referits a la data en què finalitza el termini de presentació de sol·licituds, així com la documentació sol·licitada.
Com es fa el pagament:
Quan es realitza on line el tràmit a través de la seu electrònica de l’Ajuntament de Reus, el pagament s’efectua durant la tramitació en línia essent necessària una targeta bancària que hauràs de tenir disponible durant la tramitació. El pagament es formalitza abans d’enviar el formulari.
Si no es fa el pagament de la taxa en el moment d’iniciar l’expedient en el registre general, no es donarà curs a la tramitació quedant automàticament anul•lada la sol•licitud.
A destacar:
Per a la presentació telemàtica de la sol·licitud, només és necessari utilitzar una identificació digital. En el cas que no se’n disposi, es pot obtenir facilment l’idcat mòbil, que és una identificació digital segura, fàcil i ràpida d’obtenir. Ho podeu veure el següent vídeo: com obtenir l’idcat mòbil
Si no heu fet mai un tràmit telemàtic amb l’Ajuntament consulteu la guia El tràmit telemàtic pas a pas que trobareu a la seu electrònica Espai aprenentatge digital que us ajudarà.
I recordeu que si no esteu registrats en la base de dades de l’Ajuntament de Reus, primer heu de fer-ho a travès del tràmit Alta a la Base de dades de persones
Admissió d’aspirants
De conformitat l’establert a la Base sisena de les Bases generals reguladores dels processos selectius per a la cobertura definitiva de les places vacants de personal funcionari i de personal laboral de l’Ajuntament de Reus, incloses a les Ofertes Públiques d’Ocupació per a l’estabilització de l’ocupació temporal, mitjançant el sistema de concurs de mèrits.
- Publicació de bases i convocatòria: BOPT de data 21 de desembre de 2022
- Publicació al BOE 232 de data 28 de setembre de 2023
- Publicació al DOCG núm. 8842 de data 27 de gener de 2023
- Termini inici presentació sol·licituds: 22.12.2022
- Termini finalització presentacio sol·licituds: 18 octubre de 2023
Per més informació:
1 )Consultar bases de la convocatòria en l’apartat impresos relacionats.
2) Acabat el termini de presentació de sol·licituds, les esmenes i possibles reclamacions que hagin de presentar-se es faran utilitzant els canals i formulari que trobareu en aquest enllaç; esmenar requeriment i/o aportació de documentació a un expedient
https://serveis.reus.cat/registre/jsps/login.jsp?formulari=5119
Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.
Ajuda'ns a millorar!
La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.
Fes la teva valoració