Cercador de la Seu electrònica
Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.
Cercador de la Seu electrònica
Ajuntament de Reus
Sistema que permet pagar còmodament tots els rebuts de padró en 10 mesos
telemàtic presencialDel 25/11/2024  fins el 25/01/2025
Telemàtic amb identitat digital.
SAIC (Cr. Sant Llorenç 25-43201 Reus)
Prem "iniciar el tràmit" o accedeix per www.ovt.reus.cat
Tens un document d'ajuda a l'apartat "Documentació i impresos"
Una vegada identificat, només entrar ja veuràs si tens rebuts pendents de pagament en via executiva, si es així no podràs continuar amb el tràmit. Personat a les oficines per solucionar-ho.
SI tot és correcte, pots continuar. A la part superior dreta podràs desplegar el tràmit Pla Personalitzat de Pagament.
Una vegada comprovats els conceptes, imports, número de compte.., ja pots procedir a signar.
Rebràs un missatge de confirmació.
El Pla personalitzat de pagament és un sistema especial de pagament que permet realitzar ingressos mensuals (en 10 quotes de febrer a novembre), a compte del deute anual estimat corresponent a tots els tributs de cobrament periòdic:
Impost sobre vehicles de tracció mecànica.
Impost sobre béns immobles (de naturalesa urbana o rústica).
Taxa per recollida d’escombraries.
Guals.
Taxa per utilització o aprofitament de vol, sòl i subsòl de la via pública.
Impost sobre activitats econòmiques
Preu públic recollida residus.
Taxa serveis cementiri.
No es cobraran interessos de demora ni s’exigirà garantia, sempre que es paguin les fraccions en els terminis indicats.
La periodicitat mensual dels pagaments, consistirà en deu quotes el cobrament de les quals es realitzarà els dies 5 de cada mes, des del 5 de febrer fins al 5 de novembre inclosos.
L’interessat a acollir-se al pla personalitzat de pagament, o el seu representant, haurà de presentar la sol•licitud abans del 25 de gener de l’exercici a què fa referència la petició. A partir d’aquest moment, quedarà adherit al pla personalitzat de pagament en les condicions sol•licitades, llevat que l’Ajuntament comuniqui la denegació per incompliment dels requisits.
Els requisits per ser beneficiari d’aquest sistema són:
a) No tenir deute pendent en executiu amb l’Ajuntament, llevat que estigui fraccionat o suspès.
b) Les quotes resultants del pla personalitzat de pagament han de ser superiors a 15€.
c) Domiciliació obligatòria del pagament de les quotes en un únic compte.
Son motius d'excusió del sistema:
Impagament de dues quotes o de la darrera quota (novembre).
Quotes: D’acord amb les dades que obren en el seu poder, l’Ajuntament efectuarà una estimació de l’import de les quotes que l’obligat al pagament ha de pagar en cada fracció, en base a la tributació de l’exercici anterior. Al llarg de l’any, l’Ajuntament efectuarà les regularitzacions oportunes per adequar les quotes a l’import actual dels tributs.
Durada: La sol•licitud tindrà efectes per als períodes voluntaris de pagament següents, tenint validesa per temps indefinit, sempre que no hi hagi manifestació expressa en contra per part del subjecte passiu i no deixin de realitzar-se els pagaments en la forma establerta, complint els requisits necessaris per a la concessió.
L'incompliment d'algun dels requisits esmentats provocarà la baixa automàtica del Pla Personalitzat de pagament sense cap més notificació.
Quin és el temps de tramitació?
Immediat
Quina documentació he de presentar:
- DNI - NIE o NIF i número de compte corrent
Normativa relacionada
Ordenança fiscal número 1 (Ordenança general de gestió, recaptació i inspecció dels tributs i altres ingressos de dret públic local).
Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.
Ajuda'ns a millorar!
La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.
Fes la teva valoració