Cercador de la Seu electrònica
Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.
Cercador de la Seu electrònica
Ajuntament de Reus
Convocatòria de la III Edició dels Premis per al Medi ambient Ciutat de Reus 2024
informatiu tràmit fora de termini Requereix acreditar representacióSi actues com a representant, has d'acreditar formalment la representació. Pots fer-ho adjuntant els documents a la sol·licitud o inscriure la representació al registre de Representants REPRESENTA. Més informació aquí.
Del 24/10/2024  fins el 25/11/2024
Veure Base cinquena.
La presentació es farà de forma telemàtica conjuntament amb la documentació annexa
Per a què serveix aquest tràmit ?
Per reconèixer les millors iniciatives per l’assoliment dels objectius de desenvolupament sostenible, l’educació ambiental de la ciutadania i la protecció animal.
Els Premis per al Medi ambient ciutat de Reus 2024, volen atorgar un reconeixement públic a les persones naturals, jurídiques o entitats que hagin desenvolupat una iniciativa o projecte dirigit a l’assoliment dels determinats objectius de desenvolupament sostenible, així com les accions dirigides a la protecció animal, dins el municipi de Reus, en tres categories:
a) Premi Medi Ambient Ciutat de Reus pel sector empresarial.
b) Premi Medi Ambient Ciutat de Reus pel sector educatiu, associatiu o comunitari, específic per iniciatives mediambientals.
c) Premi Medi Ambient Ciutat de Reus pel sector associatiu o entitats sense ànim de lucre, dirigit a iniciatives vinculades amb la protecció del benestar animal.
L’acció, projecte o iniciativa ha d’estar iniciada com a màxim un any anterior a la convocatòria i ha d’estar finalitzada abans de la data final de presentació de candidatures.
No es podran presentar accions, activitats o pràctiques que hagin estat premiades en edicions anteriors.
La concessió dels premis és compatible amb altres ajuts.
El Jurat valorarà les iniciatives ambientals presentades en funció dels criteris de valoració; d’acord amb el contingut de les memòries presentades, poden sol•licitar a les candidates l’aportació de documentació addicional.
Una vegada presentada la candidatura, serà revisada pel departament gestor per si cal esmenar alguna documentació obligatòria. I finalitzada aquesta revisió, es reunirà els membres del Jurat per valorar cadascuna de les iniciatives o projectes en funció dels criteris de valoració establerts en la base novena de les bases reguladores. La decisió dels premis adoptada pel Jurat serà inapel•lable i tindrà caràcter de confidencial fins al dia de l’acte públic en què es dugui a terme el lliurament de premis, la data es donarà a conèixer oportunament.
Si no heu fet mai un tràmit telemàtic amb l’Ajuntament consulteu la guia El tràmit telemàtic pas a pas que trobareu a la seu electrònica Espai aprenentatge digital que us ajudarà.
I recordeu que si no esteu registrats en la base de dades de l’Ajuntament de Reus, primer heu de fer-ho a travès del tràmit Alta a la Base de dades de persones
Per a la tramitació telemàtica, heu de disposar de certificat digital: DNI electrònic, idCAT, certificat de la Fábrica Nacional de Moneda y Timbre o l’idCAT Mòbil.
Termini de presentació:
Data publicació bases : BOPT del dia 3 d'octubre de 2024
Data de publicació de convocatòria al BOPT de data 23 d'octubre de 2024
Normativa relacionada
• Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
• Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de subvencions.
• Ordenança general de Subvencions de l'Ajuntament de Reus.
• Bases reguladores dels Premis per al Medi ambient.
• Bases d’execució del Pressupost 2024.
1. Breu memòria descriptiva del projecte o iniciativa, el contingut mínim de la memòria és:
• Nom del projecte.
• Objectius (que volem aconseguir).
• Metodologia (com ho hem de fer).
• Activitats (que s’ha fet, quan s’ha fet i on s’ha fet).
• Resultats i beneficis mediambientals derivats del projecte/iniciativa/acció.
• Material gràfici/o audiovisual editat
2. Certificat de titularitat del compte bancari.
Documentació que es consultarà:
Certificats acreditatius actuals d’estar al corrent de les obligacions tributàires i fiscals davant de l’AEAT, ATC, SS i Ajuntament.
En el cas de les entitats cal estar inscrites al Registre municipal d'entitats de l'Ajuntament de Reus.
En el cas de d'iniciatives dirigides al benestar animal les entitats hauran d'estar inscrites al Registre d'entitats de protecció animal de la Generalitat.
Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.
Ajuda'ns a millorar!
La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.
Fes la teva valoració