Cercador de la Seu electrònica
Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.
Cercador de la Seu electrònica
Aquestes bases tenen per objecte estructurar i fixar els criteris i el procediment per la concessió de subvencions que atorga l’Ajuntament de Reus per al foment de l’associacionisme i el desenvolupament de projectes de moviment veïnal a la ciutat de Reus.
Si actues com a representant, has d'acreditar formalment la representació. Pots fer-ho adjuntant els documents a la sol·licitud o inscriure la representació al registre de Representants REPRESENTA. Més informació aquí.
Del 05/04/2022  fins el 25/04/2022
Podran ser destinataris d’aquestes subvencions:
- Persones jurídiques sense ànim de lucre de la ciutat que presentin projectes que impulsin les relacions cíviques i l’empoderament en el territori.
-Associacions de veïns i veïnes, que presentin projectes de funcionament, manteniment i/o millora del local social on es realitzin activitats d’interès social i en benefici de la comunitat.
La mera presentació d’una sol·licitud de subvenció implica el coneixement i acceptació de les bases que la regulen.
Nota destacada
De conformitat amb l’art. 14 de la Llei 39/2915, del Procediment administratiu comú de les administracions públiques, al ser un tràmit adreçat a persones jurídiques el canal de tramitació és per mitjans electrònics
Termini de presentació de sol·licituds: fins el dia 25 d'abril de 2022.
Justificació subvenció :
Les entitats beneficiàries disposaran d’un termini de tres mesos a comptar des de la finalització del projecte objecte de la subvenció, en el cas de projectes de cicle anual no podrà excedir del 15 de gener de l’any següent a la concessió, llevat dels casos en què se sol·liciti una pròrroga degudament justificada.
En cas de subvencionar tot un cicle anual de l’associació, la justificació de la subvenció es realitzarà en un únic tràmit a partir del 30 de novembre de l’any en curs, i fins al 15 de gener de l’any següent.
NOVETAT: Si teniu dubtes de com fer el tràmit, l’Ajuntament posa a la vostra disposició una guia de com sol·licitar la subvenció pas a pas i com obtenir la identitat digital necessària en aquest enllaç
Requeriments Tècnics
Pdeu consultar els requeriments tècnics en la següent pàgina
Les subvencions han d’estar resoltes en un termini màxim de tres mesos, a comptar des de l’endemà de la data de finalització de la presentació de les sol·licituds. Transcorregut aquest termini sense que l’òrgan competent hagi resolt al respecte, els interessats podran entendre desestimada per silenci administratiu la sol·licitud de concessió de la subvenció.
En tot cas, l’atorgament de subvencions resta subjecte a l’existència de disponibilitat pressupostària per a l’exercici corresponent.
Cal adjuntar l’annex I i l’annex II degudament emplenats. Li recomanem descarregar-los previament i ternir-los preparats en el moment d’iniciar el tràmit.
Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.