Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Catàleg de Tràmits

Cercador de Tràmits

CONVOCATORIA AGENTS DE LA GUARDIA URBANA DE REUS

OF-2018, 2019, 2020 Oposició lliure per a la provisió de 8 agents de la guàrdia urbana de Reus

Termini inscripció/presentació

Del 17/11/2020  fins el 15/12/2020

(Fora de termini)



Detall del tràmit

Objecte:

L’objecte d’aquestes bases és regular el procés de selecció per a la provisió, mitjançant el sistema d’oposició lliure, de 8 places d’agent de la Guàrdia Urbana de l’Ajuntament de Reus, incloses en l’Oferta Pública d’Ocupació corresponent als anys 2018 (4),2019 (2) i 2020 (2).

Requisits de les persones aspirants i exercicis de l’oposició:
Veure bases de la convocatòria

Sol•licituds

El termini de presentació de sol•licituds començarà l’endemà de la publicació de les bases específiques en el Butlletí Oficial de la Província de Tarragona (BOPT) i acabarà als 20 dies naturals comptats a partir de l’endemà de la publicació en el Butlletí Ofi cial de l’Estat (BOE) de l’extracte de la convocatòria.

Les sol·licituds per prendre part en el procés selectiu es dirigiran al Molt Il·lustre Sr.Alcalde-President de l’Excel·lentíssim Ajuntament de Reus, es presentaran a la seu electrònica municipal per mitjans electrònics (https://seu.reus.cat) o a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (plaça Mercadal, núm. 1, 43201)
Tanmateix les sol·licituds es podran presentar en qualsevol de les formes previstes a l’article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques i els articles 25, 41 i 42 de la Llei 26/2010, de 3 d’agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.

Les bases i la convocatòria d’aquesta selecció es publicaran en el tauler d’edictes electrònic de la l’Ajuntament i en la web municipal http://www.reus.cat i estaran exposades fins el final del termini de la presentació d’instàncies.
Si els dies d’acabament del termini o actuació obligada són festius, les actuacions s’han de fer en el dia hàbil següent.
A partir de la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província de Tarragona (BOPT), tots els anuncis successius s’exposaran al tauler d’edictes electrònic de l’Ajuntament de Reus i al web Municipal http://www.reus.cat.
Al tractar-se d’oposició lliure no s’ha d’adjuntar currículum vitae ni mèrits, atés que no son varorables, en una convocatòria d’oposició d’aquest tipus. Veure edicte de rectificació d’errada a impresos relacionats
A destacar:

El canal presencial té limitat el seu aforament degut a l’actual situació sanitària per la covid-19. Us recomanem la tramitació telemàtica com canal de tramitació més àgil i eficaç.

Per a la presentació telemàtica de la sol•licitud, només és necessari utilitzar una identificació digital. En el cas que no se’n disposi, es pot obtenir facilment l’idcat mòbil, que és  una identificació digital segura, fàcil i ràpida d’obtenir. Ho podeu veure el següent vídeo: com obtenir l’idcat mòbil

Si no heu fet mai un tràmit telemàtic amb l’Ajuntament consulteu la guia El tràmit telemàtic  pas a pas que trobareu a la seu electrònica Espai aprenentatge digital que  us ajudarà.

I recordeu que si no esteu registrats en la base de dades de l’Ajuntament de Reus, primer heu de fer-ho a travès del tràmit Alta a la Base de dades de persones

Admissió d’aspirants
Acabat el termini de presentació de sol•licituds, l’Alcalde o el Regidor/a en qui hagi delegat,  declararà aprovada la llista de persones admeses i excloses en el termini màxim d’un mes. Aquesta resolució serà publicada en el Diari Oficial de la Generalitat, al tauler d’edictes electrònic de l’Ajuntament, i a la pàgina web municipal www.reus.cat.

- Publicació Bases BOPT
de data 16 de novembre de 2020
- Publicació anuncia BOE (pendent)


Per més informació:
1 )Consultar bases de la convocatòria en l’apartat impresos relacionats.
2) Acabat el termini de presentació de sol·licituds, les esmenes i possibles reclamacions que hagin de presentar-se es faran utilitzant els canals i formulari que trobareu en aquest enllaç;

Pagament:
En el cas que ha sol·licitat el pagament i no ha fet efectiu el pagament en el moment de la sol·licitud, ho podrà realitzar fent el tràmit "Autoliquidació de taxes (modalitat 3)" escollint el tipus de taxa "drets d’examen (OF 13)" amb el import de la taxa de 23,85€ que trobarà al següent enllaç i el comprovant de pago de la taxa l’haurà d’enviar fent el tràmit de "Sol·licitud per a l’esmena de requeriments i/o aportació de documentació a un expedient" que trobarà aquí

 

 



Quant costa fer el tràmit?

  • -GRATUÏT per a persones a l'atur i que no rebin cap quantitat en concepte de subsidi (Oordenança fiscal núm. 13)  
  • -23.85 €  Drets d'exàmen  


Especificacions tècniques dels documents enviats

Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.



Impresos relacionats



Departament responsable

  • Recursos Humans


Tràmits vinculats



Accedeix a carpeta

Si vols accedir al teu espai personal per qualsevol consulta o gestió, accedeix a carpeta en funció del teu perfil:



Ajuntament de Reus
Plaça del Mercadal · 43201 REUS
977 010 010
977 010 210
ajuntament@reus.cat