Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Catàleg de Tràmits

Cercador de Tràmits

Justificació de subvenció a empreses i nous emprenedors, 2019

Bases amb l'objectiu d'estructurar i fixar els criteris i el procediment per a la concessió de subvencions per afavorir l'impuls i la dinamització econòmica

Termini inscripció/presentació

Del 03/05/2019  fins el 31/12/2019



Com puc tramitar-ho?

Telemàtic amb identitat digital
      



Detall del tràmit

Una vegada concedida la subvenció els interessats tenen la obligació de justificar la subvenció.


Es posa a disposició de la persona sol·licitant, previ a la presentació de la sol·licitud , el servei d’assessorament de TECNOREDESSA  que ofereix assessorament del tràmit i documentació a presentar  i amb el qual es podrà establir cità prèvia a través del telèfon 977 300 304


Normativa relacionada

Bases publicades al BOPT núm. 76 de 20 d’abril de 2017.
Convocatòria 2019 publicada al BOPT de 2 de maig de 2019

Requeriments Tècnics

Podeu consultar els requeriments tècnics en la següent pàgina

 



Quin és el temps de tramitació?

El termini que es disposa per emetre resolució és de tres mesos a comptar des de l’endemà de la data de finalització de la presentació de les sol•licituds de subvenció, llevat que la respectiva convocatòria prevegi un termini inferior. Transcorregut aquest termini sense que l’òrgan competent hagi resolt al respecte, els interessats podran entendre desestimada per silenci administratiu la sol•licitud de concessió de la subvenció.



Quant costa fer el tràmit?

  • -Gratuït  


Quina documentació he de presentar?

Sol•licitud en model normalitzat (apartat: impresos relacionats) acompanyada de la documentació especificada.
 



Impresos relacionats



Com puc accedir a tota la meva informació?

Li recomanem que accedeixi a la carpeta si està obligat o es vol relacionar electrònicament amb l'Ajuntament de Reus d'acord a la llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquest sistema, podrà trobar tota la informació i estat de les vostres dades, gestions, tràmits, comunicacions, expedients municipals, factures, etc. com a interessat si és:



Ajuntament de Reus
Plaça del Mercadal · 43201 REUS
977 010 010
977 010 210
ajuntament@reus.cat