Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Catàleg de Tràmits

Cercador de Tràmits

CONVOCATORIA GUÀRDIES DE LA GUARDIA URBANA DE REUS

OF-2018.Oposició lliure per a la provisió de 20 guàrdies de la guàrdia urbana de Reus

Termini inscripció/presentació

Del 10/04/2019  fins el 13/05/2019

(Fora de termini)


Com puc tramitar-ho?

Correu postal (Registre general - Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)
Telemàtic amb identitat digital
Presencial: Oficina d'Atenció Ciutadana -OAC- (Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)
      


Detall del tràmit

Objecte:

L’objecte de la present convocatòria és la provisió, de 20 places de guàrdies de la Guàrdia Urbana, classificades a l’escala d’administració especial, subescala de serveis especials, classe policia local, grup C, subgrup C2.
La present convocatòria es regirà pel Decret 233/2002, de 25 de setembre, pel qual s’aprova el Reglament d’accés, promoció i mobilitat de les policies locals, que s’insereix en el marc normatiu de la Llei 16/1991, de 10 de juliol, de les policies locals de Catalunya, en concordança amb el text refós de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Public  TREBEP).

Requisits de les persones aspirants i exercicis de l’oposició:
Veure bases de la convocatòria

Sol•licituds
El termini de presentació de sol•licituds començarà l’endemà de la publicació de les bases específiques en el Butlletí Oficial de la Província de Tarragona (BOPT) i acabarà als 20 dies naturals comptats a partir de l’endemà de la publicació en el Butlletí Ofi cial de l’Estat (BOE) de l’extracte de la convocatòria.
Les sol•licituds s’han de presentar en hores d’oficina al registre general de l’Ajuntament, ubicat a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà (plaça Mercadal, núm 1 REUS 43201). També es podran presentar en les formes determinades per l’article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment  administratiu comú de les administracions públiques.
Perquè la sol•licitud sigui vàlida, s’ha de pagar la taxa de drets d’examen que s’indica a les bases específiques.
La sol•licitud normalitzada es troba en l’apartat impresos relacionats
El pagament de la taxa de drets d’exàmen, podrà realitzar-se:

-    Si el tràmit es realitza presencialment en la mateixa oficina (OAC) en el moment de presentació de la sol•licitud
-    Si el tràmit es realitza telemàticament o per correu postal, caldrà fer prèviament l’ingrés a través d’aquest enllaç. El document obtingut i el comprovant de les taxes pagades s’haurà d’adjuntar a la sol•licitud, juntament amb la resta de documentació.

Admissió d’aspirants
Acabat el termini de presentació de sol•licituds, l’Alcalde o el Regidor/a en qui hagi delegat,  declararà aprovada la llista de persones admeses i excloses en el termini màxim d’un mes. Aquesta resolució serà publicada en el Diari Oficial de la Generalitat, al tauler d’edictes electrònic de l’Ajuntament, i a la pàgina web municipal www.reus.cat.
En la mateixa resolució, s’indicarà el lloc on hi ha exposades al públic les llistes certificades completes de persones admeses i excloses. També s’hi inclourà el lloc, la data i l’hora de començament dels exercicis, l’ordre d’actuació dels/de les aspirants, i la composició del tribunal.
Aquesta resolució concedirà un termini de deu dies per a esmenes i possibles reclamacions, que començarà a comptar l’endemà de ser publicada en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC).
Aquesta publicació substitueix la notificació individual a les persones aspirants, de conformitat amb l’article 45 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les  administracions públiques.
Les al•legacions presentades seran resoltes en el termini de 30 dies següents a la finalització del termini per a la seva presentació. Transcorregut aquest termini sense que s’hagi dictat resolució, les al•legacions s’entenen desestimades.
Si no es presenten al•legacions o es desestimen per silenci administratiu la llista de persones admeses i excloses es considerarà definitivament aprovada i no caldrà publicar-la de nou.
Si s’accepta alguna al•legació, s’aprovarà la llista definitiva de persones admeses i excloses amb les esmenes corresponents. Aquesta resolució serà publicada en el Diari Ofi cial de la Generalitat de Catalunya (DOGC), al tauler d’edictes electrònic de l’Ajuntament, i a la pàgina web municipal  www.reus.cat.

- Publicació Bases BOPT
de data 9.4.2019.
- Publicació anuncia BOE
núm. 96 de 22  d’abril de 2019.

- Publicació modificació de bases BOPT 17 abril de 2019  - DOGC núm 7865 de 2 de maig de 2019
- Obertura termini de presentació de sol•licituds: 10 d’abril del 2019
- Finalització termini de presentació de sol•licituds: 13 de maig del 2019
- Publicació al DOGC de l’aprovació de la llista provisional d’admesos i exclosos 28 de maig de 2019

Per més informació:
1 )Consultar bases de la convocatòria en l’apartat impresos relacionats.
2) Acabat el termini de presentació de sol·licituds, les esmenes i possibles reclamacions que hagin de presentar-se es faran utilitzant els canals i formulari que trobareu en aquest enllaç; esmenar requeriment i/o aportació de documentació a un expedient

 

 

 



Quant costa fer el tràmit?

  • -23.85 €  Drets d'exàmen  
  • -GRATUÏT per a persones a l'atur i que no rebin cap quantitat en concepte de subsidi (Oordenança fiscal núm. 13)  


Impresos relacionats



Departament responsable

  • Recursos Humans


Com puc accedir a tota la meva informació?

Li recomanem que accedeixi a la carpeta si està obligat o es vol relacionar electrònicament amb l'Ajuntament de Reus d'acord a la llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquest sistema, podrà trobar tota la informació i estat de les vostres dades, gestions, tràmits, comunicacions, expedients municipals, factures, etc. com a interessat si és:



Ajuntament de Reus
Plaça del Mercadal · 43201 REUS
977 010 010
977 010 210
ajuntament@reus.cat