Por motivos de prestación de servicio y para fines estadísticos, utilizamos cookies propias y de terceros. Si continúa navegando, consideramos que acepta su instalación y uso. Para más información, consulte nuestra política de cookies

No volver a mostrar
este mensaje.

Catálogo de Trámites

Buscador de Trámites

Informe de deutes personals

Document que informa sobre si una persona física o jurídica té deutes tributaris amb l'Ajuntament



¿Como puedo tramitarlo?

Telemàtic amb identitat digital
      
Presencial: SAIC (Cr. Sant Llorenç 25-43201 Reus)
      
Correu postal (Registre general - Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)



Detalle del trámite

Expedició d’un document acreditatiu sobre l’existència o no de deutes pendents de pagament a nom de la persona sol·licitant a les bases de dades de la Hisenda Municipal.
 
Qui ho pot demanar?
 El pot sol·licitar qualsevol persona física (directament o a través de representant) o jurídica (a través de representant legal), sempre i quan tingui la condició de subjecte passiu i per les dades relatives als conceptes en què figuri com a titular.
 
Quina documentació he de presentar?
 ·          Per persones físiques – el sol·licitant s’ha d’identificar (aportant el DNI/NIE). Quan s’actua en representació de terceres persones -una persona autoritzada-, cal aportar una autorització signada per la persona titular juntament amb una fotocòpia del DNI.
 ·          Persones jurídiques -un representant del titular (en cas de persones jurídiques, el representant ha d’acreditar que n’és el representant legal, aportant còpia de la documentació corresponent)

Quin és el temps de tramitació?
 Es fa al moment

Requeriments Tècnics
Podeu consultar els requeriments tècnics en la següent pàgina

Nota destacada referent a la presentació de sol·licituds:
Per a la presentació de sol•licituds de manera presencial demaneu cita prèvia pel qualsevol dels següents canals
- Trucant al telèfon 977.010.010 (marcant opció 2 – cites prèvies -)
- Per internet a travès del següent enllaç
CITA PRÈVIA

 

 



¿Cuánto cuesta hacer el trámite?

  • -Gratuït  


Impresos relacionados



Departamento responsable

  • Recaptació


¿Cómo puedo acceder a toda mi información?

Le recomendamos que acceda a la carpeta si está obligado o se quieres relacionar electrónicamente con el Ayuntamiento de Reus de acuerdo a la ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas. En este sistema, podrá encontrar toda la información y estado de sus datos,gestiones,trámites, comunicaciones,expedientesmunicipales, facturas,etc. como interesado si es:



Ajuntament de Reus
Plaça del Mercadal · 43201 REUS
977 010 010
977 010 210
ajuntament@reus.cat