Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Catàleg de Tràmits

Cercador de Tràmits

Informe de deutes en relació a una finca

Document que informa si la finca o immoble té deutes tributaris amb l'Ajuntament



Com puc tramitar-ho?

Correu postal (Registre general - Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)

Telemàtic amb identitat digital      Tramitar telemàticament      Guia de requeriments tècnics i FAQs

Presencial: Servei d'Atenció i Informació al Contribuent -SAIC- (Cr. Sant Llorenç, 25 - 43201 Reus)      Sol.licitar cita prèvia




Detall del tràmit

L’informe de deutes tributaris és un document que emet l’Ajuntament i que acredita l’existència o no de deutes pendents de pagament d’una finca o immoble en relació a les obligacions tributàries amb l’Ajuntament de Reus.

Qui ho pot demanar?
El pot sol·licitar qualsevol persona física (directament o a través de representant) o jurídica (a través de representant legal), sempre i quan tingui la condició de subjecte passiu i per les dades relatives als conceptes en què figuri com a titular.
 
Quina documentació he de presentar?
- Per persones físiques–el sol·licitant s’ha d’identificar (aportant el DNI/NIE). Quan s’actua en representació de terceres persones - una persona autoritzada pel titular-, cal aportar una autorització signada pel titular juntament amb una fotocòpia del DNI.
- Persones jurídiques–un/a representant de la persona jurídica titular (en cas de persones jurídiques, el/la representant ha d’acreditar que n’és el/la representant legal, aportant còpia de la documentació corresponent).
 
Quin és el temps de tramitació?
Es fa al moment.
 
Normativa relacionada
Ordenança fiscal núm.1 (Ordenança general de gestió, recaptació i inspecció dels tributs i altres ingressos de dret públic local).

Requeriments Tècnics
Podeu consultar els requeriments tècnics en la següent pàgina

Nota destacada referent a la presentació de sol•licituds:
Per a la presentació de sol•licituds de manera presencial demaneu cita prèvia pel qualsevol dels següents canals
- Trucant al telèfon 977.010.010 (marcant opció 2 – cites prèvies -)
- Per internet a travès del següent enllaç
CITA PRÈVIA



Quant costa fer el tràmit?

  • -Gratuït  


Impresos relacionats



Departament responsable

  • Recaptació


Com puc accedir a tota la meva informació?

Li recomanem que accedeixi a la carpeta si està obligat o es vol relacionar electrònicament amb l'Ajuntament de Reus d'acord a la llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquest sistema, podrà trobar tota la informació i estat de les vostres dades, gestions, tràmits, comunicacions, expedients municipals, factures, etc. com a interessat si és:

Li recordem que qualsevol tràmit presencial en les oficines municipals és necessari prèviament sol·licitar cita prèvia.



Ajuntament de Reus
Plaça del Mercadal · 43201 REUS
977 010 010 977 010 210
ajuntament@reus.cat