Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Catàleg de Tràmits

Cercador de Tràmits

Fogueres de Sant Joan i de Sant Pere

Sol.licitud i normes per garantir la seguretat de les persones i els béns públics i privats



Detall del tràmit

FOGUERES EN SÒL URBÀ

  • En el cas de terreny particular

La persona o entitat organitzadora ha de presentar al Registre General de l’Ajuntament el formulari de l’apartat impresos relacionats, en el qual comuniqui l’encesa de la foguera i el lloc on estigui situada, així com el compliment de les  mesures de seguretat.

  • En el cas que la foguera s’hagi d’encendre a la via pública o en un espai públic

La persona o entitat organitzadora ha de presentar al Registre General del’Ajuntament el formulari de l’apartat impresos relacionats, en el qual demani llicència per  l’encesa de la foguera i el lloc on estigui situada, així com el compliment de les  mesures de seguretat cal sol•licitar, en el mateix escrit,la llicència d’ocupació de la via o de l’espai públic.
 

L’Ajuntament pot acordar que no s’encenguin les fogueres per motius climàtics o per no complir les esmentades mesures de seguretat. En aquest últim cas,l’Ajuntament pot apagar i retirar els materials o bé ordenar a l’organització que ho faci.

FOGUERES EN SÒL RÚSTIC

  • Les fogueres situades en sòl rústic requeriran l’autorització del Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació de la Generalitat de Catalunya. Es podran tramitar presencialment al departament de Medi Ambient de l’Ajuntament situat al Cr. Sardà i Cailà s/n (Edifici Mercat Central – 1r. Pis).

 

Per a qualsevol eventualitat, cal posar-se en contacte amb el telèfon 112, amb el Cos de Bombers, o amb la Guàrdia Urbana al telèfon 977010092.
 

Més informació: veure BAN a l’apartat:  impresos relacionats

 



Impresos relacionats



Com puc accedir a tota la meva informació?

Li recomanem que accedeixi a la carpeta si està obligat o es vol relacionar electrònicament amb l'Ajuntament de Reus d'acord a la llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquest sistema, podrà trobar tota la informació i estat de les vostres dades, gestions, tràmits, comunicacions, expedients municipals, factures, etc. com a interessat si és:



Ajuntament de Reus
Plaça del Mercadal · 43201 REUS
977 010 010
977 010 210
ajuntament@reus.cat