Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Catàleg de Tràmits

Cercador de Tràmits

Piscines: Notificació d'incidències

Incidències produïdes en piscines d'ús públic i ús privat (comunitats i unifamiliars)



Com puc tramitar-ho?

Correu postal (Registre general - Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)
Presencial: Oficina d'Atenció Ciutadana -OAC- (Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)
      


Detall del tràmit

Qui ha de fer aquest tràmit?
Tots els titulars de piscines d’ús públic que donin servei a tercers (clubs esportius, albergs, allotjaments turístics, càmpigs, gimnasos, centres de salut, balnearis, parcs aquàtics, spas....) i d’ús privat (comunitats de propietaris, cases rurals o d’agroturisme, col·legis majors, piscines unifamiliars....) han de notificar a l’Ajuntament quan es produeixen incidències en les piscines.

Termini de presentació:
Una vegada detectada la situació d’incidència, el titular haurà de realitzar les gestions oportunes per conèixer les causes, així com adoptar les mesures correctores i preventives i informar a l’autoritat competent de la situació de la incidència.

Normativa relacionada:
• Llei 15/1990, d’ordenació sanitària de Catalunya (arts. 67 i 68)
• Llei 18/2009, del 22 d’octubre, de salut pública. (arts. 52,54 i 59)
• Reial Decret 742/2013, de 27 de setembre pel que s’estableixen els criteris tècnics-sanitaris de les piscines i la seva correcció d’errors 11796/2013, de 12 de novembre del mateix any, i que en tot allò que no el contradigui es continua aplicant el Decret 95 /2000 i el Decret 165/2001, pel qual s’estableixen les normes sanitàries aplicables a les piscines d’ús públic.

Més informació en el següent enllaç




Quant costa fer el tràmit?

  • -Gratuït  


Impresos relacionats



Departament responsable

  • Salut Pública


Com puc accedir a tota la meva informació?

Li recomanem que accedeixi a la carpeta si està obligat o es vol relacionar electrònicament amb l'Ajuntament de Reus d'acord a la llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquest sistema, podrà trobar tota la informació i estat de les vostres dades, gestions, tràmits, comunicacions, expedients municipals, factures, etc. com a interessat si és:



Ajuntament de Reus
Plaça del Mercadal · 43201 REUS
977 010 010
977 010 210
ajuntament@reus.cat