Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Seu electrònica Reus

www.reus.cat
El web de la ciutat de Reus

Cercador de la Seu Electrònica


Parades nadalenques al Mercat de Nadal de la Plaça Mercadal

Sol·licitud de llicència per instal.lar una parada al Mercat de Nadal que es celebra a la Plaça del Mercadal

informatiuinformatiu calendartràmit fora de termini

Termini inscripció/presentació

Del 25/11/2020  fins el 04/12/2020

(Fora de termini)

A les parades només s’exposen productes de motius nadalencs com poden ser: avets, plantes de Nadal, pessebres, torrons, neules, etc.

Lloc: plaça del Mercadal
Dies: del 3 al 20 de desembre 

Horari obertura públic: de 10 a 14h i de 16 a 21h. Dissabtes, festius i ponts: de 10h a 21h.

Quan puc sol·licitar-ho?
Fins el dia 4 de desembre de 2020

Preu

300 € per caseta de 3 x 2,20 mts, que haurà d’haver estat ingressat per transferència bancària al núm. de compte ES9401826035450201515840.

Venda d’alimentació

Per la venda d’alimentació caldrà disposar del número de registre sanitari (cal sol·licitar-lo a l’Ajuntament on tingui la seu social)

Cal complimentar el formulari Memòria Sanitària annex V.II. (veure documents)

Les dates i l’horari estarà fixat per l’Agència de Promoció de Ciutat

En el cas que el mercat s’hagué de suspendre en qualsevol moment per motius relacionat amb la Covid-19, Reus Promoció només es responsabilitza de la devolució de l’import pagat com a preu de participació.

Normativa d’obligat compliment per l’expositor

Veure document a impresos relacionats

 A destacar:

Per a la presentació telemàtica de la sol•licitud, només és necessari utilitzar una identificació digital. En el cas que no se’n disposi, es pot obtenir facilment l’idcat mòbil, que és  una identificació digital segura, fàcil i ràpida d’obtenir. Ho podeu veure el següent vídeo: com obtenir l’idcat mòbil

Si no heu fet mai un tràmit telemàtic amb l’Ajuntament consulteu la guia El tràmit telemàtic  pas a pas que trobareu a la seu electrònica Espai aprenentatge digital que  us ajudarà.

I recordeu que si no esteu registrats en la base de dades de l’Ajuntament de Reus, primer heu de fer-ho a travès del tràmit Alta a la Base de dades de persones

Especificacions tècniques dels documents enviats

Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.



Impresos relacionats



Departament responsable

  • Agència de Promoció de Ciutat


Segueix-nos a les xarxes socials

instagram twitter facebook