Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Catàleg de Tràmits

Cercador de Tràmits

Certificat de deutes personals

Document que certifica si una persona física o jurídica té deutes tributaris amb l'Ajuntament



Com puc tramitar-ho?

Correu postal (Registre general - Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)
Presencial: Oficina d'Atenció Ciutadana -OAC- (Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)
            
Presencial: SAIC (Cr. Sant Llorenç 25-43201 Reus)
            
Telemàtic amb identitat digital
      



Detall del tràmit

 Expedició d’un document acreditatiu dels deutes que figuren a nom del sol·licitant a les bases de dades de la Hisenda Municipal. La consulta es realitza a través dels padrons cobratoris dels diferents impostos i taxes municipals. S’expedeix un certificat degudament signat.

Quina documentació he de presentar?
·          Per persones físiques – el sol·licitant s’ha d’identificar (aportant el DNI/NIE). Quan s’actua en representació de terceres persones -una persona autoritzada-, cal aportar una autorització signada per la persona titular juntament amb una fotocòpia del DNI (vegeu model adjunt d’autorització).
·          Persones jurídiques -un representant del titular (en cas de persones jurídiques, el representant ha d’acreditar que n’és el representant legal, aportant còpia de la documentació corresponent)
Quin és el temps de tramitació?
1 setmana
Normativa relacionada
Ordenança fiscal núm. 1 (Ordenança general de gestió, recaptació i inspecció dels tributs i altres ingressos de dret públic local).

 Informació relaciónada: Consulti també el tràmit : I nforme de deutes

 



Quant costa fer el tràmit?



Especificacions tècniques dels documents enviats telemàticament

Els documents enviats telemàticament pels interessats han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.



Impresos relacionats



Departament responsable

  • Recaptació


Com puc accedir a tota la meva informació?

Li recomanem que accedeixi a la carpeta si està obligat o es vol relacionar electrònicament amb l'Ajuntament de Reus d'acord a la llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquest sistema, podrà trobar tota la informació i estat de les vostres dades, gestions, tràmits, comunicacions, expedients municipals, factures, etc. com a interessat si és:



Ajuntament de Reus
Plaça del Mercadal · 43201 REUS
977 010 010
977 010 210
ajuntament@reus.cat