Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Catàleg de Tràmits

Cercador de Tràmits

Certificat de deutes en relació a una finca

Document que certifica que la finca o immoble de referència no té deutes tributaris amb l'Ajuntament



Com puc tramitar-ho?

Presencial: Servei d'Atenció i Informació al Contribuent -SAIC- (Cr. Sant Llorenç, 25 - 43201 Reus)      Sol.licitar cita prèvia

Presencial: Oficina d'Atenció Ciutadana -OAC- (Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)      Sol.licitar cita prèvia

Correu postal (Registre general - Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)



Detall del tràmit

El certificat de deutes tributaris és un document que emet l’Ajuntament i que acredita que la finca o immoble està al corrent de pagament de les seves obligacions tributàries amb l’Ajuntament.

Qui ho pot demanar?
El pot sol·licitar qualsevol persona física (directament o a través de representant) o jurídica (a través de representant legal), sempre i quan tingui la condició de subjecte passiu i per les dades relatives als conceptes en què figuri com a titular.
Quina documentació he de presentar?
·          Per persones físiques – el sol·licitant s’ha d’identificar (aportant el DNI/NIE). Quan s’actua en representació de terceres persones -una persona autoritzada-, cal aportar una autorització signada per la persona titular juntament amb una fotocòpia del DNI (vegeu model adjunt d’autorització).
·          Persones jurídiques -un representant del titular (en cas de persones jurídiques, el representant ha d’acreditar que n’és el representant legal, aportant còpia de la documentació corresponent)
·          Documentació que acrediti l’interès del sol·licitant en la finca o immoble de referència.
Quin és el temps de tramitació?
1 setmana
Normativa relacionada
Ordenança fiscal núm. 1 (Ordenança general de gestió, recaptació i inspecció dels tributs i altres ingressos de dret públic local).


Quant costa fer el tràmit?



Impresos relacionats



Departament responsable

  • Recaptació


Com puc accedir a tota la meva informació?

Li recomanem que accedeixi a la carpeta si està obligat o es vol relacionar electrònicament amb l'Ajuntament de Reus d'acord a la llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquest sistema, podrà trobar tota la informació i estat de les vostres dades, gestions, tràmits, comunicacions, expedients municipals, factures, etc. com a interessat si és:



Ajuntament de Reus
Plaça del Mercadal · 43201 REUS
977 010 010 977 010 210
ajuntament@reus.cat