Cercador de Tràmits
Duplicat de rebut pagat
Sol·licitar un duplicat del pagament d'un tribut
Com puc tramitar-ho?
Correu postal (Registre general - Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)
Presencial: Oficina d'Atenció Ciutadana -OAC- (Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)
      
      
Carpeta Empresa
      
Carpeta Ciutadana
      
Presencial: SAIC (Cr. Sant Llorenç 25-43201 Reus)
      
      
Telemàtic amb identitat digital
Detall del tràmit
Aquest tràmit permet l’obtenció d’una còpia del tribut o preu públic pagat emès a nom d’un titular.
Si el rebut es troba en període executiu (amb recàrrec) us haureu de personar al SAIC- Cr. Sant Llorenç, 25.
Quina documentació he de presentar?
Per obtenir duplicat de rebuts presencialment:
· DNI/NIE, carnet de conduir o el passaport originals i ser el titular del rebut.
· Referència del rebut pel qual es vol demanar el duplicat:
- Per Impost sobre Béns Immobles: La referència cadastral
- Per escombraries: La referència cadastral
- Per Vehicles (IVTM): La matrícula del vehicle
- Per IAE: La referència cadastral del local
- Preu públic de residus: La referència del cadastral del local
- Guals: El número de placa
En cas que la presenti el representant:
· Full d’autorització de representació i la fotocòpia del DNI del titular del rebut.
· Cal indicar el núm. de document identificatiu de la persona titular del rebut, nom i cognoms, tribut, referència i, si s’escau, adreça tributària.
Quin és el temps de tramitació?
Immediat.
Quan el pagament es realitza a través d’entitat col·laboradora (en finestreta o domiciliació bancària) caldrà esperar que l’Ajuntament tingui les dades suficients per poder acreditar el cobrament. Si el pagament s’ha realitzat per finestreta, 20 dies; si s’ha fet per domiciliació bancària, 8 setmanes des de la data de càrrec.
Normativa relacionada
Ordenança fiscal número 1 (Ordenança general de gestió, recaptació i inspecció dels tributs i altres ingressos de dret públic local).
Quant costa fer el tràmit?
Especificacions tècniques dels documents enviats telemàticament
Els documents enviats telemàticament pels interessats han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.
Departament responsable
Com puc accedir a tota la meva informació?
Li recomanem que accedeixi a la carpeta si està obligat o es vol relacionar electrònicament amb l'Ajuntament de Reus d'acord a la llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquest sistema, podrà trobar tota la informació i estat de les vostres dades, gestions, tràmits, comunicacions, expedients municipals, factures, etc. com a interessat si és: