Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar
aquest missatge.

Catàleg de Tràmits

Cercador de Tràmits

Instal·lar una grua dins l'obra

LLicència per la instal·lació d'una grua dins l'obra



Com puc tramitar-ho?

Correu postal (Registre general - Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)

Presencial: Oficina Tècnica Empresarial (Cr. Sardà i Cailà, s/n - Edifici Mercat Central 1r. pis)

Presencial (amb cita prèvia) : Oficina d'Atenció Ciutadana -OAC- (Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)



Com puc accedir a tota la meva informació?

Li recomanem que accedeixi a la carpeta si està obligat o es vol relacionar electrònicament amb l'Ajuntament de Reus d'acord a la llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquest sistema, podrà trobar tota la informació i estat de les vostres dades, gestions, tràmits, comunicacions, expedients municipals, factures, etc. com a interessat si és:

Li recordem que qualsevol tràmit presencial en les oficines municipals és necessari prèviament sol·licitar cita prèvia.



Detall del tràmit

Aquest tràmit s’ha de fer quan calgui instal·lar una grua per a facilitar el transport de materials en una obra.
 
Quina documentació he de presentar?
1. Model de sol·licitud (veure document adjunt per descarregar) en què s’hi especifiqui quin serà l’emplaçament de la grua.
2. Plànols d’emplaçament i de secció amb indicació de l’àrea de subministrament descrita pel seu radi d’acció, signat per l’Arquitecte de l’Obra, amb coordenades UTM (X,Y,Z) de l’Institut Geogràfic Nacional, tant de la base com de l’extrem superior. S’haurà de presentar en suport paper i en suport informàtic en un CD en format PDF.
3. Fotocòpia de la pòlissa d’assegurança de cobertura d’accidents que pugui produir el funcionament de la grua, amb un mínim de cobertura per plomes de 120.200,00 €; i de 60.100,00 € per les autotransportables.
4. Còpia de la carta de pagament de la fiança de 800,00 € per a grues autotransportables o 3.000,00 € per a les restants, per garantir el desmuntatge de la grua per execució subsidiària per part de l’Ajuntament.
5. Taxa d’expedició de documents administratius de 34,55€.
6. Certificat, destinat a la tramitació de la llicència municipal, degudament emplenat i segellat per una per una entitat d’inspecció i control (EIC), concessionària de la Generalitat de Catalunya.
 
A la vista de l’anterior documentació, quan sigui procedent, es donarà permís provisional per fer el muntatge de la grua i, un cop efectuat s’haurà de presentar:
 
7. Document GR-1, degudament diligenciat i segellat pel Servei Territorial d’Indústria de la Generalitat de Catalunya a Tarragona  o una de les seves entitats d’inspecció i control (EIC). 

Aquest tràmit va associat a la llicència municipal d’obres.

Qui ho pot demanar?
Tota persona física o jurídica que necessiti realitzar aquesta instal·lació.
 
Quin és el temps de la tramitació?
Un mes, exceptuant el termini en cas de requeriment de documentació.
 
Observacions
Una vegada retirada la grua, la persona sol·licitant pot demanar la devolució de la fiança dipositada. Veure tràmit: Devolució fiança grua dins l’obra.


Quant costa fer el tràmit?



Impresos relacionats



Departament responsable

  • Llicències Urbanístiques


Tràmits vinculats



Ajuntament de Reus
Plaça del Mercadal · 43201 REUS
977 010 010 977 010 210
ajuntament@reus.cat