Per motius de prestació de servei i per finalitats estadístiques, utilitzem galetes pròpies i de tercers. Si continueu navegant, considerem que n’accepteu la instal·lació i ús. Per a més informació, consulteu la nostra política de galetes

No em tornis a mostrar aquest missatge.

Advertencia, estàs visualitzant algunes parts traduides de forma automàtica.

Seu electrònica Reus

Cercador de la Seu electrònica


Logo entitat

Ajuntament de Reus

Parades nadalenques a l'exterior del Mercat Central

Permís puntual de venda de productes nadalencs al voltant del Mercat Central per Nadal

presentialpresencial envelopecorreu postal

Termini inscripció/presentació

Del 21/11/2025  fins el 12/12/2025

Presencial

  Només per persones físiques, en aplicació de l'article 14 de la llei 39/2015

Oficina d'Atenció Ciutadana -OAC- (Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)

Correu postal

  Només per persones físiques, en aplicació de l'article 14 de la llei 39/2015

Correu postal (Registre general - Pl. Mercadal, 1 - 43201 Reus)


Passos a fer

1

Presentar la sol·licitud en termini

Aquesta sol·licitud s'ha de fer de forma presencial i amb cita prèvia.

Hauràs de fer el pagament de la taxa, necessitaràs targeta bancària.

2

Rebre resposta de l'Administració

Rebràs una resposta autoritzant o denegant la teva sol·licitud.


Per tal de disposar de l’autorització municipal per a la venda de joguines i flors de nadal al voltant del Mercat Central de Reus, serà necessari presentar la sol•licitud normalitzada que es troba en l’apartat: “Impresos relacionats”, degudament emplenada i signada amb la documentació adjunta que es demana a la sol•licitud.

Dates autoritzades
del 19 al 31 de desembre de 2025

Horari:
- Horari autoritzat: de 8:00h a 21:00 h els dies autoritzats
- Els dies de Mercat de Marxants, al matí es podran situar al passeig Sunyer (al tram comprès entre la Pl. del Nen de les Oques i l' Av. Prat de la Riba). A la tarda poden tornar al lloc autoritzat.

Requisits que s’han de reunir en el moment de presentació de la sol•licitud

  • Estar donat d’alta a l’impost d’activitat econòmiques.Epigraf IAE 659.6 (comerç al detall de joguines...) i 659.7 (comerç al detall de llavors, abonaments, flors ...)
  • Estar al corrent de les obligacions tributàries (AEAT i ATC) i amb la Hisenda Municipal
  • Estar donat d’alta i al corrent del pagament amb la Seguretat Social
  • Satisfer la taxa que l’ordenança fiscal estableix per a l’exercici de l’activitat comercial de què es tracta.

Condicions de l’autorització:
1. Totes les deixalles que produeixi la parada de venda de flors han de dipositar-se als contenidors de recollida selectiva que correspongui (Rebuig, Orgànica, Selectiva, etc).
2. Al finalitzar cada jornada de treball no podran quedar restes de l’activitat a la via pública.
3. El sol•licitant serà responsable dels danys i perjudicis que l’activitat produeixi a la via pública, així com dels danys produïts al mobiliari urbà.
4. L’incompliment dels preceptes d’aquesta autorització podrà donar lloc a la imposició de les sancions que corresponguin.

Es podran presentar sol·licituds fins el dia 12 de desembre.

Especificacions tècniques dels documents enviats

Els documents enviats telemàticament per les persones interessades han de complir les especificacions tècniques indicades en aquest document.



Impresos relacionats



Departament responsable

  • Mobilitat



Ajuda'ns a millorar!

La teva opinió és molt important, el que fem és per tu i ens pots ajudar, valorant la nova carpeta ciutadana i aportant els teus suggeriments.

Fes la teva valoració